رمضاني:يكصدبرنامه،فرهنگي ورزشي درنكابه اجرادرخواهدآمد/عكس

به گزارش نيوزنكا:سرهنگ دوم پاسدارمرتضي رمضاني فرمانده ناحيه سپاه نكا صبح امروز در كنفرانس مطبوعاتي و در گفتگو با اصحاب رسانه شرق مازندران از اجراي بيش از يكصد برنامه فرهنگي ورزشي در هفته دفاع مقدس در اين شهرستان خبرداد.
سرهنگ رمضاني با اشاره به اينكه پاسداشت هفته دفاع مقدس نماد عزتمندي و پايداري هست گفت:اين برنامه ها درراستاي نكوداشت اين ايام،انتقال و بازخواني فرهنگ دفاع مقدس و ارزش هاي ناب آن به نسل هاي آينده عنوان كرد.

وی گفت:اهم برنامه هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح در بهشهر،رژه خودرویی در نکا، عصری با شعردر اداره ارشاد،دیداربا خانواده های معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس،اربعین شهدای گمنام ،نواختن زنگ مقاومت در کلیه مدارس شهرستان، دیدار با امام جمعه محترم،تجلیل ازسربازان و افتتاح پایگاه بسیج در مسکن مهر،حضورراویان در مدارس ،گردهمایی امربه معروف و نهی ازمنکر،همایش سبک زندگی و نشست روشنگری ، یادواره شهدا درنیروگاه شهیدسلیمی و همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ازحرم تا حرم افتتاح سالن ورزشی استخرپشت ازجمله برنامه های این هفته می باشد.

 

 

 

DSCN4094 DSCN4098 DSCN4074 DSCN4082 DSCN4087 DSCN4089 DSCN4090

دیدگاه های این مطلب

6 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. سیدقدرت اله شریفی در گفت:

    خدا قوت فرمانده نمونه استان مازندران.آرزوی توفیق روز افزون برای حضرت عالی درزمینه کار فرهنگی رااز خداوند بزرگ خواستاریم

  2. آماده ایم فرمانده….

  3. امیدی عین اله در گفت:

    سلام با توجه به اینکه فرمانده رمضانی یکی از ورزشکاران بخصوص در رشته ی فوتبال بوده انتظار است نیروهای تحت امر همه ورزش کنند بسیاری از فرماندهان پایگاه ها و اعضای شورای پایگاهها با ورز ش بیگانه اند تشکر از این حرکت

  4. درود بر جناب سروان عزيز سيد اميد خليلي پاسداري از خطه شهيد پرور ميانكاله.

  5. انتهای اون بنر
    ۹۴ یعنی چی؟
    اها سال ۱۳۹۴
    یه خورده دقت توی طرح هم بشه . خواهشا لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *