از۴ نوجوان فیلم‌ساز مازندرانی تجلیل می‌شود

به گزارش نيوزنكا:رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد مازندران از تجلیل چهار نوجوان فیلم‌ساز مازندرانی خبر داد. ۴ نوجوان فیلم‌ساز مازندرانی تجلیل می‌شوند

محمد محمدی با تبریک به سینما دوستان به مناسبت روز سینما اظهار کرد: به‌مناسبت گرامی‌داشت روز ملی سینما برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است.

وی از برگزاری جشنی به این مناسبت در اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان چالوس خبر داد و افزود: این مراسم روز شنبه ۲۱ شهریورماه امسال با حضور فیلم‌سازان جوان و پیشکسوتان سینما فعالان در این عرصه و افراد آموزش‌دیده در آموزشگاه‌های آزاد برگزار می‌شود.

رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد مازندران بیان کرد: در اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ساری نیز تدارکاتی با همکاری انجمن جوانان نمایش فیلم به عمل آمده که از فیلم‌سازان فیلم‌های کوتاه منتخب برای نخستین بار به‌ویژه توسط نوجوانان فیلم‌ساز تقدیر شود که قرار است از چهار نوجوان فیلم‌ساز نیز تجلیل و قدردانی شود.

محمدی تصریح کرد: همچنین نمایش اکران فیلم اصلی با نام «کودکان ابری» و نمایش المپیادی و مراسم تجلیل از بزرگان در عرصه فیلم‌سازی نیز از برنامه‌های دیگر حوزه سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است و از هنردوستان دعوت می‌شود با حضورشان ما را همراهی کنند.
فارس

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *