حسینی : کرامت انسانی و حفظ جایگاه فرهگیان سر لوحه ارائه خدمات ماست

رضاعلی حسینی گلوردی معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان نکا درگفتگوی اختصاصی با نیوز نکا با اشاره به این مطلب خاطر نشان کرد:اولویت کار ما توجه به کرامت انسانی است ارائه خدمات باید بگونه ایی باشد تاشأنیت فرهنگیان حفظ شود صداقت پاکی درستی درکارسر لوحه کارماست .
IMG_0181
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش وپرورش شهرستان نکادرادامه ضمن تشریح ماموریت این بخش از تمدید بیمه فرهنگیان تا یکسال دیگر خبر دادو گفت: با نماینده بیمه قرار داد جدید تنظیم شده و توافق شده تا یکسال بیمه فرهنگیان متقاضی برخورداری ازپوشش بیمه ایی حوادث مسکن اتومبیل تا یکسال دیگر تمدید گردد. همچنین مشکلات بیمه طلائی فرهنگیان نیز مرتفع شده است .
IMG_0185
او ازتشکیل شورای مالی ، شورای پشتیبانی بمنظور تسریع دراحیای مطالبات فرهنگیان و پالایش پرونده فرهنگیان به جهت وصول حقوق معوقه بازنشستگان و بعضی ازفرهنگیان دراین اداره خبر دادوگفت:بارایزنی انجام شده بااداره کل بسترهای پرداخت وامهای کم بهره ازسقف ده میلیون تومان تا سی میلیون تومان نیز مرتفع شده ودرماه قبل بیش از۶۰ نفر از فرهنگیان بدین منظوربرای دریافت وام معرفی شده اند.
IMG_0182
حسینی ازاجرای ادامه طرح تجمیع مدارس درشهرستان سخن به میان آوردو گفت :شهرستان نکا همچنان با مشکلات مدارس دو شیفته روبروست تمام تلاش ما تسهیل برای خانواده و دانش آموزان خواهد بود تا با خیال آسوده به بهترین نحو و بدون دغدغه تحصیلی به ادامه فرا گیری آموزش بپردازند ،بنابراین این مستلزم آنست همه دست یاری به ما دهندو در این راه نیز مساعدت نمایند .
IMG_0185
رضا علی حسینی از تلاش و همت خیرین مدرسه ساز شهرستان تقدیر کرد و گفت : همت آنها همواره بلند بوده و جای تقدیر و تشکر از آنهاست اما با ساماندهی بسیاری از فضاهای آموزشی که اخیرا انجام گرفته الزما نیاز است شاهد عنایت و مدد دوباره آنها باشیم تا به تغییر این اماکن بتوانیم فضاهای آموزشی مناسبی که در شأن مردم خوب ما است احیا و یا مرمت شود تا در اختیار آنها قرار گیرد.
معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش نکامهمترین فعالیت این بخش در این ایام راسازماندهی بخش نیروی انسانی با نگرش کارآمدی آنها و استفاده ازتمام ظرفیتها ذکر و گفت :در کمیته مدیریت ساماندهی فضامقدمات کار از لحاظ فضای کاری و نیروی انسانی تهیه ودر شرف انجام است که این کاز بعد از عید شروع شده است از ادامه ساخت و سازها که مدتی بدلیل مشکلات مالی در وضیعت رکود قرار گرفته بود جهش های خوبی شروع شده پروژه مرحوم گلدوست در کمیشان، مجتمع شهید باقری درچمازی فعالیتها از سرگرفته شده است و امیدواریم تا مهر ماه امسال بتوانیم بهره برداری نمایم .
همچنین در۱۴۰۰ متر زمین درمجاورت شهرک شهید عباسپور در فاز مسکن مهر پروژه احداث مدرسه ۸یا ۱۲ کلاسه را در دستور کار خود داریم اماکنی را اجاره کردیم تا بعضی از خانواده در اطراف فضای آموزشی نامناسب و یا در حال تخریب میباشد دچار مشکلات نشوند و هزینه ایاب ذهاب سرویسها پرداخت شد مطالبات طلبکاران طرح هجرت نیز واریز شد و در مدارس شبانه روزی مثل فریمک مشکلات سرویسهای بهداشتی داشتند مرتفع شده اند .

IMG_0186
حسینی ازاحداث مدرسه ۱۲ کلاسه ازسوی بنیادعلوی دراین شهرستان خبر داد و گفت : درخصوص احداث این مدرسه ۸ یا ۱۲ کلاسه،قراره با مساعدت بنیاد علوی تأسیس شود مقدمات کار، مکان یابی وطرح نقشه و نیز موافقت های اولیه انجام گرفت امیدواریم بزودی کار ساخت آن در این شهرستان در قالب طرح برکت به سرانجام برسد .
وی یاد آور شد :ساماندهی بیش از ۵۰ مورد ازاماکن و فضاهای آموزشی درنکابصورت کامل انجام شد و در بعضی ازاین امکان حصارکشی و تعین محدوده مشخص شد و نیاز است که بامساعدت مردم و خیرین ازفضای های بلا استفاده تا زمان تغییر کاربری لازم به نحوشایسته بهر برداری لازم صورت گیرد در بعضی از این زمینها به کشت محصولات کشاورزی اختصاص یافته و منابع در آمدی آن بیشتر صرف هزینه های دانش آموزان و مدرسه آنجا خواهد شد

دیدگاه های این مطلب

3 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. آقای حسینی انسان مسئول و متعهدی است. با آرزوی موفقیت برای ایشان

  2. درایت و تدبیر اقای حسینی موجب دلگرمی ماست .

  3. رضی ترابی آبلویی در گفت:

    باسلام-آقای حسینی چندین سال مدیریت مدرسه شهیدابلویی روستای عالم پرورآبلورابرعهدهداشتندودانش آموزان ازجمله بنده درایت وشایستگی ایشان رادرک کرده ایم.موفق ومویدباشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *