التبیان رتبه دوم جشنواره رسانه های قرآنی کشورراكسب كرد

به گزارش نیوزنکا: معاون محتوایی اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور با اعلام برگزیدگان نخستین جشنواره برترین رسانه های مکتوب و دیجیتال قرآنی کشور (اتقان) گفت: در دوره های آینده با هدفگذاری مشخص تر، به کیفیت بخشی و هم افزایی در این زمینه می پردازیم.
برگزیدگان جشنواره رسانه های قرآنی کشور معرفی شدند
سیدحمید هاشمی اظهار کرد: بیش از ۱۲۰ اثر به مرحله داوری این جشنواره وارد شد و در چهار بخش نشریات مکتوب، نرم افزارهای قرآنی، صفحات شخصی اینترنتی و وب سایت های برتر آموزش قرآن مورد داوری قرار گرفتند.
وی افزود: این جشنواره از اواخر فروردین ماه همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) توسط اتحادیه تشکل های قرآنی کشور آغاز شد و در همه موسسات قرآنی، سازمان و نهادهای قرآنی و دانشگاه های سراسر کشور و با همکاری موسساتی همچون تبیان پیش رفت و برگزیدگان همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع) معرفی شدند.34__DSC0154 _MG_0280

وی افزود: در بخش وب سایت های برتر آموزش قرآن نیز وب سایت موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل بیت (ع) به نشانی www.ahlolbait.com، رتبه نخست و وب سایت موسسه التبیان به نشانیwww.altebyan.ir و وب سایت موسسه اصحاب الثقلین اراک به نشانی ww.akefoon.ir به صورت مشترک در رتبه دوم و وب سایت موسسه تسنیم لنجان به نشانی www.etasnim.com و وبلاگ موسسه مائده به نشانی www.maedeh.mihanblog.com به صورت مشترک رتبه سوم این بخش را به خود اختصاص دادند._
ايرنا

شايان ذكر است :وب سایت بزرگ قرآنی تبیان توسط تعدادی از شیفتگان وخادمان قرآنی مازندران (نکا)وبا مدیریت آقای حسن پورقربان در ایام سی وششمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی بصورت سراسری افتتاح گردید.

حسن پورقربان مدیر وب سایت بزرگ قرآنی تبیان پس از افتتاح و رونمایی سایت در فضای مجازی کشور طی سخنانی ضمن تاکید بر نقش وجایگاه سازنده قرآن در رشد وشکوفایی جوامع اسلامی بخصوص درکشور عزیزمان درادامه افزود:
قرآن کریم این معجزه مبارک فرود آمده بر قلب پیامبر و جـاری شده بر زبـان وی، کلام خدا با مردم است تا آنان را از ظلمات به نور هدایت نمـاید. بـه گـواهی تـاریـخ هیچ کتـابی به اندازه قـرآن مجیـد در شخصیت فردی و ساختار گروهـی جـامعه انسانی تأثیر گذار نبوده است. کلام خدا که با ظرافت تمام راه خویش را به دل های طـالب حقیقت گشـوده و در آن مــاوی می گزیند. کلامی کـه اعتصـام بـه پـاره ای از آیات آن جاهلیت اولـی را بـه تمـدن خیـره کننده اسـلامی مبدل سـاخت و آن چنـان در لایه‌های مختلف مدنیت مسلمانان از جمله ایرانیان نفوذ کرد که هم داستانی دشمنـان کینه‌توز و زمامداران نادان در مخالفت با آن نتوانست یاد و یادگارهایش را از فرهنگ عمومی جامعه بزداید.

وی در ادامه افزودند :
نهضت الهی امام‌ خمینی رضوان‌الله تعالی علیه، خیزش عمومی ملت ایران برای نیل به آرمان تشکیل حکومت قرآن بود که درشکل نظام اسلامی و قانون اساسی جمهوری اسلامی تبلور یافت، اما علیرغم تلاشهای فراوان و ایثارگریهای بی نظیر باید اذعان داشت که تاحاکمیت فرهنگ قرآنی درلایه های مختلف اجتماعی راهی بس دراز درپیش داریم که جز با همان جوشش مردمی مبتنی بر انگیزه های خالص الهی پیمودنی نیست.
در طول دهه اخیر و با تأثیراز اهتمام شخصی و به ویژه رهبری انقلاب حضرت امام خـامنه‌ای نسبت به امور قرآنی، بسیاری از علاقه مندان به قرآن درنقاط مختلف کشور با وجودهمه مشکلات وکمبودهابه فعالیت پرداخته‌اند.
به همین منظوردر دهه مبارک فجر سال ۱۳۹۳ باتأسیس این وبسایت قرآنی توسط تعدادی از شیفتگان و خادمان قرآنی گامی در انسجام بیشترفعالیت‌های قرآنی درسطح کشور برداشته تا به سهم خود بتوانیم کمکی برای ملت ودولت درنیل به اهداف توسعه فرهنگ قرآنی باشیم و با امیدبه فضل ومددالهی در این راه دست همه کسانی را که عشق به حاکمیت فرهنگ قرآنی در جامعه دارند را به گرمی می‌فشاریم .
پورقربان مدیر وب سایت قرآنی تبیان در پایان خاطر نشان ساخت :
شاید یکی از مهمترین ابزارهای اشاعه فرهنگ ناب قرآنی در سطح کشور و جهان استفاده از رسانه‌های مجازی می‌باشد که با شناخت این ضرورت و با توجه به تاکیدات و منویات مقام عظمای ولایت در خصوص اشاعه فرهنگ قرآنی و در تقابل با جنگ نرم با راه‌اندازی وبسایت یزرگ وسراسری قرآن کریم به نام «تبیان» به دنبال اهداف فوق می‌باشیم. امید است باحمایت تشکل‌های قرآنی و مسئولین ذیربط و استفاده از ظرفیت‌های غیرقابل انکار آنان، انشاالله شاهد شکوفایی روزافزون خدمت‌رسانی خادمان قرآنی به کشور باشیم.download

آدرس سایت : www.altebyan.ir

دیدگاه های این مطلب

4 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. درود بر فرزندان قهرمان نکا

  2. تبریک عرض می کنم به دست اندرکاران سایت خصوصا فرماندهی سپاه شهرستان نکاو بسیجیان محترم روستاهای میانگله وچناربن، به امید موفقیتهای روزافزون افتخارآفرینان و فعالان قرآنی شهرستان.

  3. حسن آقاي عزيز به جنابعالي،همكارانتان و جامعه قرآني تبريك عرض مي نمايم.ان شاءالله درپرتو انوار قرآني موفق وپيروز وعاقبت به خير باشيد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *