آِیا شهردار نکا می ماند یا …..؟

باپایان یافتن چهارمین مرحله از انتخابات شورای اسلامی شهر نکا و با توجه به اینکه اعضای نه نفره با چهره های جدید قراره چند وقت دیگر بر ۹ کرسی شورای اسلامی شهرتکیه زنند در این بارهد حرف و حدیثهای فراوانی بر سر زبانهای مردم شهرنکا جاریست که برای اطلاع از این موضوع بدنبال اصل ماجرا خواهیم بود و از نتیجه نهائی یقینا شمارا مطلع خواهیم نمود ناچارا در این بخش به شنیدها اکتفا خواهیم نمود .
شنیده شده آقای شهردار (مهندس مرتضی حسنی )قصد ماندن داردوحالا حالها قصد نداره این مسند و رهاکند، از طرفی عدهای از بیرون در صددند که ایشان جابجا شوند و براین باورند که شش سال بسشه به اندازه کافی خدمت داشته افراد دیگر هم میتوانند شاید بهتر از این خدمت نمایند گرچه کارنامه شهردار نکا در بخش اجرای طرحهای زیر بنائی بسیار درخشان است همانند احداث کارخانه آسفالت ، ایجاد منابع در آمدی از طریق معدن شن و ماسه ، افزایش و خرید ماشین الات جدیدتر در شهرداری تجهیز آتش نشانی ، ساخت cnG احداث کشتارگاه صنعتی در واحد کوچک که در مرحله آغازین آن قراردارد ، احداث کارخانه کمپوست وساماندهی کانالهای هدایت آبهای سطحی در منطقه احداث چهار پارک و بوستان و نیز پیست اسکیت و احداث واحد اداری و در واقع ساختمان جدیدی شهرداری در چمازی پیگیری و تهیه و تصویب طرح جامع و طرح تفصیلی شهر نکا بازگشائی بخشی از مسیر سی متری و غیره از جمله کارهای مثبت ایشان در این حوزه بوده است .
اما مرتضی حسنی در طول خدمت خود گرچه مدعی است بدنبال حواشی نبوده است اما حواشی همواره دوربرش مثل پروانه بال بال میزدند و او بی توجه به آه و ناله بعضی از این افراد همانند فدائی ها در ماجرای سیل زدگان زمین چهارراه ،واحد های تجاری لاله عدم آزاد سازی کامل مسیر سی متری و نیز مشکلات رورخانه و غرق شدن امیر مسیح از جمله مسائلی بود که برای او شاید بعنوان کابوسی دوران خدمتش تلقی می شد ، گرچه شورای دوره سوم بر اصل وفاق همدلی بدون حاشیه همپای او حرکت میکرد نه اینکه او همپای شورا حرکت کند اما ادامه کار او در این دور با چالشهای فراوانی همراست که برون رفت ازآن بسیار مشکل ساز و عبور از آن نیاز به پرداخت هزینه هنگفتی ست که شاید در ید قدرت شهرداری نکا نباشد و پس چه بهتر که آقای شهردار با همکارانش در این سازمان خداحافظی نماید .
اماشنیده حاکی ازآنست درآینده نزدیک سید یاسر اصغری بعنوان اولین گزینه در مسند شهردار شهر نکا مطرح شده است. اووکیل پایه یک و هم اکنون نیز بعنوان مشاورحقوقی شهردارنکا،مدیر پارک نارنج باغ ،مشاور حقوقی استاندار خراسان شمالی ، مشاور بنیاد پانزده خرداد دراستان مازندران ، مشاور بخشداری ، مشاورحقوقی چندین دستگاه و نهاد اداری در شهرستان نکا و استان مازندران و شرکت های خصوصی است .

IMG_7022
علاقه او به امورشهرداری و نیز تجارب بدست آورده دراین چند سال حضوردرشهرداری خودگواهی برآنست او علی رغم اینکه باتمامی قوانین حوزه شهر وشهرداری تسلط دارد ازجوانان خوش ذوق ، با انگیزه ونیزعلاقمند به زیبا سازی بمنظور رفاه عمومی درامور شهرو خواستار برخورداربودن ازرفاهی نسبی وبهره برداری بهینه از اماکن عمومی همه شهروندان همانند تپه باستانی و تاریخی نارنج باغ است .

IMG_7052
سید یاسر با پیگیری و احیا پارک نارنج باغ وهزینه های فراوان درآن حوزه نشان داد قلبش برای شهروند و خدمت رسانی به شهروند می تپد .البته تصمیم شورای شهر جدید ملاک اصلی تعیین شهردار جدید خواهد بود گرچه شنیده شده است یکی از گزینه های دیگر محمد رضا غلامی میباشد او پرو پای شهردار حسنی زیاد دور میگرفت و از طرف اورسیدن به این مسند زیاده خواهی او محسوب نمی شود اما این یک اشتباه سیاسی اوخواهد بود
IMG_7053
از طرفی شایع شده است که طیف مقابل بدنبال حدف یکی از کاندیدای شورای شهر برای انتخابش بر مسند شهرداریست واحتمال زیاد سیدعیسی میری قلعه سری ویا موسی قاسمی طوسی خواهد بود و چنانچه هریک از این گزینه برای مسند شهرداری انتخاب شوند در لیاقت آنها شکی نیست اما با اتفاقاتی که در آینده نچندان دور رخ خواهد داد شورایکه برای شهرداری گمارده شدعزل خواهد شد و رابازگشت دیگر برای شورای شهر نخواهد وجود نخواهد داشت .
IMG_7124
امان از حرف مردم …..

دیدگاه های این مطلب

11 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. سلام
    این جورمطلب نوشتن بوی پول کت وکلفت ازسوی ……..آقای به اصطلاح خبرنگارکجامدرک گرفتی هان؟ الفبای خبرنگاری رونمیدونی بخاطرمنافعت دست به چه کارها که نمیزنی واقعأکه

  2. نیوز نکا نکنه توهم برت داشته دنبال چی هستی

  3. آقای… این مطالب را از کجا آوردی بنظرم طرح اینگونه مطالب کمکی به مشکلات شهر نمی کند مردم هم که الحمد الله خوب می فهمند بنابراین مطالب شما نقض غرض است.

  4. آقایونی که از مطالب نوشته شده ایراد میگیرد باید بهتون بگم که این مطالب اصلا هیچگونه ایرادی ندارد و بهتر است شما این مطالب رو n بار بخوانید تا منظور مطالب رو بهتر متوجه شوید.

  5. محمدمهدی هراسانی--مریم البرزی در گفت:

    دیروزازهرچه بودگذشتیم
    امروزازهرچه بودیم گدشتیم
    آنجاپشت خاکریزبودیم واین جادرپناه میز
    دیروزدنبال گمنامی بودیم امروزمواظبیم ناممان گم نشود!!!!
    شهیدسردارشوشتری

  6. هر که شهردار بشه حداقل این متکدیان سطح شهر را جمع آوری کند

  7. شهروند دلسوزنکا در گفت:

    تقصیرخودمان است بعضیها عددی نبودن ماآنهارا به نوان رساندیم

  8. هریک از اعضای شورای شهر شهردار بشوند به رای ملت خیانت کرده اند. زیرا مردم انهارابرای شورای شهر انتخاب کرده اند نه پست دیگری به نظر من برای انتخاب شهردار بهتر است از شورای شهر قبلی به خصوص ازجناب اقای مهندس سید اسماعیل میری که از همه جهت لیاقت دارند استفاده شود.

  9. ما به نیروی جوان متعهد تحصیل کرده و بومی نیازمندیم آقای اصغری از هر جهت برازنده شهرداری می باشند

  10. ما به نیروی جوان و متعهد و تحصیل کرده و بومی همچون آقای اصغری که از هر جهت برازنده شهرداری می باشند نیازمندیم، آقایان شورا در جای خودشان به اندازه کافی سرشان شلوغ می شود و لازم نیست بیش از این خدمت کنند و شوراهای قبلی امتحان خودشان را به اندازه کافی پس داده اند لازم به بکاری مجدد نمیباشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *