تاليف ۳۵ كتاب توسط امام جماعت كانون شهيد گمنام نكا

امام جماعت كانون فرهنگي و هنري شهيد گمنام نكا تاكنون توانست  ۳۵ عنوان كتاب را به ترتيب ترجمه و تاليف كرد.
حجت الاسلام صادق طالبي، مولف كتب ديني و امام جماعت كانون فرهنگي و هنري شهيد گمنام نكا، امروز (۸شهريور) در  گفت: شش كتاب را تاكنون ترجمه و ۳۵ عنوان كتاب را تاليف نموده كه جوان ها بيشترين مخاطبين اين كتاب ها، هستند.IMG13165713

وي با اشاره به اينكه كتاب «خصايص الحسينيه» از مرحوم شيخ جعفر شوشتري را كه به زيان عربي بود به زبان فارسي، ترجمه كردم كه اكنون زير چاپ قرار دارد، افزود: در اين كتاب به رفتارهاي امام حسين(عليه السلام) و آنچه ملائك و ائمه معصومين(عليهم السلام) درباره آن حضرت، نقل كردند با الهام از آيات و روايات، پرداخته شد.

حجت الاسلام طالبي اظهار كرد: كتاب «سنن الزهرا(سلام الله عليها)» درباه سنت هايي كه از حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله عليها) نقل شده و زن شيعه بايد عمل كند و بشناسد نظير تربيت فرزند، حجاب و عفاف و … را تاليف كرده كه در حال حاضر، اين كتاب زير چاپ قرار دارد.

وي بيان كرد: كتاب «جاذبه و دافعه گناهان» شامل گناهاني كه از سر و زبان تا پاي انسان، مرتكب مي شود با استناد به حكايات و داستان هاي واقعي كه در كتاب ها، بيان شده و همچنين جواناني كه گناهكار شدند و چگونگي توبه آنها و همچنين اثرات ترك گناه بر انسان را در اين كتاب تاليفي خود، بيان نمود.

مربي پرورشي مدارس و مشاور خانواده با اشاره به تيراژ اين كتاب ها در سه هزار نسخه، ابراز كرد: با توجه به تبليغات فرهنگي دشمنان و همچنين توجه نه چندان به محتواي كتاب هاي رمان و شعر، به تاليف و ترجمه كتاب مي پردازد كه جوان ها و نوجوان ها، مخاطبين اصلي هستند.

حجت الاسلام طالبي گفت: استقبال از كتاب هاي تاليفي و ترجمه شده، بسيار عالي است و مطالب را در قالب حكايت بيان مي كند كه بر دل ها، تاثير گذار است و مخاطبين بسياري را به خود، جذب كرده است.

وي اظهار كرد: تاليف و ترجمه كتاب ها در زندگي اش نيز تاثيرات فرواني داشته است و در بعضي مواقع، وي را منقلب مي كند چرا كه با خواندن اين كتاب ها به ياد خويشتن، افتاده و به خويش، توجه ويژه اي مي نمايد.

حجت الاسلام طالبي بيان كرد: والدين براي شكم فرزندان، سرمايه زيادي مي پردازند كه مي طلبد، پدر و مادر به تربيت و پرورش روحي و معنوي خود و اولادشان، توجه بيشتري نمايند تا سعادت دنيوي و اخروي خانواده را مهيا سازند.

شبستان

دیدگاه های این مطلب

6 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. به نام خدا
    وفقکم الله و ایانا.

  2. امام جماعت كانون فرهنگي و هنري شهيد گمنام نكا تاكنون توانست ۳۵ عنوان كتاب را به ترتيب ترجمه و تاليف كرد.
    احسنت

  3. ۳۵ کتاب؟

  4. جناب آقای طالبی عزیز خسته نباشید با امید به اعتلای علمی و تحقیقاتی شما در مراتب بالاتر.

  5. نشر مهربان نیکا در گفت:

    بسیار عالی خسته نباشید این انتشارات در نکا نیز در خدمت استاد است.۰۹۳۰۱۵۷۲۶۳۷

  6. به نیابت از حاج آقا طالبی:
    تالیفات ایشون در کتابخانه کانون فرهنگی و هنری مسجد جامع بهزادکلا موجود می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *