علی اصغر عشیری مزدی : حضور پر شکوه و هوشمندانه مردم مصداق واقعی حماسه سیاسی بود

حمد بی حد خدای پاک را که مقدر فرمود و توفیق رفیق راهمان شد
به راستي در تقدير خرداد چه حكمتي است كه با نام درخشان خميني كبير (ره) گره خورده و در سايه اين نام بزرگ ، حماسه ی بزرگ سیاسی جاودانه شده است. هر چه هست سعادتي است ابدي كه براي هميشه در يادها زنده خواهد ماند.
خلق حماسه و رسیدن به موفقیت های مهم، نیازمند داشتن جامعه ای سالم، پویا و با نشاط است که این امر با حضور همه افراد و گروه ها بالاخص جوانان ممکن می شود.رابطه ی حماسه و پیروزی همواره یک رابطه علت و معلولی بوده و مردم همیشه در صحنه نشان داده اند که هر جایی نیاز به خلق حماسه بوده با تمام وجود در عرصه های مهم نظام اسلامی حضور یافته و تا رسیدن به اهداف عالی انقلاب تلاش و کوشش کرده اند.
حضور پر شکوه و هوشمندانه مردم مومن و شریف ایران اسلامی به ویژه جوانان ولايت مدار با روحيه بالاي معنوي همیشه زبانزد بوده و در مسائل مختلف ومهم جامعه بالاخص در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ مصداق واقعی حماسه سیاسی بود و برگ زرین دیگری بر پشتوانه مستحکم نظام اسلامی شد. بر ماست که در برابر این همه شور و شعور سر تعظیم فرود آوریم و شکر گذار خداوند متعال و قدردان حضور همه هموطنان عزیز باشیم.
اینجانب به سهم خود این حضور غرور آفرین را که بار دیگر مایه یاس دشمنان گردید، به حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز ملت سلحشور ایران و مردم عزیز و ولایی نکا وهمچنین به منتخبین واعضای محترم شورای اسلامی دوره چهارم شهر نکا تبریک گفته و به عنوان یک جوان با انگیزه ی ایرانی اعلام می دارم آماده همکاری وخدمتگزاری پیرامون مسائل گوناگون درحوزه شهری هستم و ایمان دارم این ملت بزرگ با حضور جوانان پاکش همچنان حماسه ساز و امید آفرین خواهد بود.
علی اصغر عشیری مزدی
کاندیدای چهارمین دوره از شورای اسلامی شهر نکا

دیدگاه های این مطلب

5 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. درود بر جوان و جوانی
    زنده باد شور و نشاط جوانی

  2. مدیریت محترم سایت نیوز نکا:
    چرا از آقای قاسمی طوسی چیزی نگفتین چه قبل از انتخابات و چه بعد از اون…

  3. کمیل منصورکوهی در گفت:

    جناب آقای عشیری مزدی
    حضور شما را در جمع کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شورا ها به فال نیک میگیریم
    امید است در دوره بعدی شما را در جمع منتخبین ببینیم که البته با انگیزه و جسارتی که از شما سراغ دارم دور از ذهن نخواهد بود…
    از خداوند منان برای شما و تمامی جوانان مومن و انقلابی ارزوی توفیق روز افزون دارم…

  4. آقاي خبر نگار انتقاد چيز بدي نيست فقط ظرفيت مي خواد پس ظرفيت داشته باش

  5. آقاي خبر نگار خبرهاي خوب توسايتت كم نيست ولي خواهشا هر خبري را روي سايت نذار اول بررسي كن بعد رو سايت قرار بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *