معاون :توسعه ورزش نکا نیازمند تحول جدیداست

به گزارش نيوزنكا: زین‌العابدین نبوی در مراسم معرفي سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بر توسعه و گسترش ورزش استان به ویژه شهرستان نکا تاکید كرد.

معاون فرماندار نکا گفت: ظرفیت ورزش نکا با حضور ورزشکاران خوب بالا است که نیاز به حمایت بیشتر مسئولان استانی و شهرستانی است.

وی از افتتاح ۲۵ پروژه در هفته دولت در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: از این تعداد چهار پروژه ورزشی است.

نبوی با اشاره به اینکه باید فکر اساسی برای ورزش شهرستان شود، بیان داشت: شهروندان نکایی مشارکت خوبی با مسئولان به ویژه در حوزه ورزش دارند.

همچنين در اين برنامه ،معاون توسعه منابع انسانی و سرمایه اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران از سفر وزیر ورزش و جوانان به استان خبر داد و گفت: در هفته دولت محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان ضمن افتتاح چند پروژه در سطح استان با مسئولان ارشد استان نیز دیدار و ملاقات دارد.

اسماعیل محمدی با بیان اینکه مشارکت خیران زمینه‌ساز بستر برای توسعه ورزش در سطح استان می‌شود، افزود: سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان نکا یکی از بهترین مدیران جوان دستگاه ورزش است که برای توسعه ورزش شهرستان با همت دیگر مسئولان تلاش خواهند کرد.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران نیز با بیان اینکه جایگاه ورزش نکا با حضور مسئولان و ورزشکاران خوب در دو بخش قهرمانی و همگانی در سطح استان بی‌نظیر است، گفت: در رشته‌های تکواندو، رزمی، فوتبال، والیبال، آمادگی جسمانی، فوتسال و بوکس جایگاه ورزش نکا خوب است.

عادل عالیشان نيز در اين برنامه معارفي سرپرست جديد با اشاره به اینکه تشکیلات هیئت‌های ورزشی نسبت به گذشته در این شهرستان بهتر شده است، بیان داشت: با اتحاد، همدلی و همچنین بهره‌گیری از رئیس جوان باتجربه بومی موجب تحول و نتایج مثبت ورزش شهرستان نکا می‌شود.

شیدالله حسین‌پور سرپرست سابق اداره ورزش و جوانان نکا نیز با بیان اینکه از سال ۸۵ به عنوان کارمند در خدمت ورزش و جوانان نکا مشغول فعالیت بودم، تصریح کرد: با توجه به کم و کاستی و مشکلات که وجود داشت، توفیقات خوبی با همکاری شهروندان در ورزش نکا رقم خورد.

مجتبی رضایی سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان نکا نیز با بیان اینکه ظرفیت ورزش شهرستان نکا با توجه به جوانان بااستعداد بالا است، گفت: مازندران یک استان ویژه ورزشی است که با توجه به مدال‌آوری و موفقیت ورزشکارانش گل سرسبد ورزش کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی مناسب جهت توسعه و ترقی ورزش نکا در سطح استان، گفت: وظیفه سنگینی به من متحول شد که امیدوارم با همت و تلاش تمامی مسئولان اجرایی شهرستان سبب فراهم نمودن جایگاه خوب برای ورزش نکا باشیم.

فارس

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. ای کاش ما مدیرانی داشتیم که با افق وسیع به ورزش این شهرستان نگاه میکردند.ای کاش…..امان از این مدیرانی که با لابی و رابطه به تاج وتخت میرسند.امان از تزویر….

  2. اینکه همش میگه بودجه نداریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *