نامه نگران کننده یک زن مازندرانی به شمال نیوز

« من از بیگانگان هرگز ننالم ……»
شمال نیوز: جالب است بدانید فرمانداری بابل در پاسخی که به استانداری می دهد ،نامه ها رابا قید محرمانه ارسال می کند. از همین رو مسئولان استانداری از ارائه آن به بنده خوداری می کنند. سؤال این است پس اینجانب چگونه از حق خود و حقوم موکلینم دفاع کنم؟….
شمال نیوز : نامه خانم نرگس رضا قلی زاده اهنگر به شمال نیوز آنقدر با اهمیت است که تحریریه سایت به اتفاق تصمیم به انتشار آن در بخش اخبار ویژه گرفته تا شاید مدیران ارشد استان خصوصا مدیران مرتبط بدانند در حوزه تحت مدیریتشان چه خبر است !
فقط یکبار مطالعه نامه این خواهر گرانقدر ، خواننده را یاد شعر معروف « من از بیگانگان هرگز ننالم ……» می اندازد . زنی مازندرانی که متخب اول روستای خود بوده و در کشوری دیگر نیز با حجاب اسلامی تحصیل می نماید و از حجاب خود دفاع می کند و در کشور و استان خود نیز با بی مهری مسئولان قرمانداری و استانداری مازندران روبرو می شود .
بدون تردید معاونت عمرانی استانداری باید به عنوان حوزه مستقیم و مرتبط با شوراها ، هرچه سریعتر پاسخگوی افکار عمومی بوده و نسبت به احقاق حقوق این عضو سلب عضو شده شورا اقدام نماید .
متن کامل نامه این خانم محترمه را باهم می خوانیم :
بسمه تعالی
مدیر محترم سایت شمال نیوز
با سلام و احترام
اینجانب نرگس رضاقلی زاده آهنگر عضو شورای اسلامی روستای آهنگرکلابزرگ بخش گتاب شهرستان بابل بوده و چون دانشجوی مقطع دکتری در کشور تاجیکستان بودم یک مشکلی که در این کشور برای خانم های دانشجوی ایرانی وجود داشت دفاع از رساله بود. که رئیس شورای دفاع گروه تاریخ آکادمی علوم اجازه دفاع با حجاب اسلامی را نمی داد .
پس از دو سال تلاش و وساطت سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان ، تاریخ دفاع اینجانب ۲۸ اسفند تعیین شد و چون تا زمان دفاع مجبور بودم در محل تحصیل بمانم. لذا به مدت دو ماه (بهمن و اسفند۹۳)از شورا مرخصی گرفتم. اما شورای محل با مرخصی بنده موافقت نکرد و از آنجا که مطمئن شده بودند بنده به مدت دو ماه در محل حضور نخواهم داشت. بدون در نظر گرفتن مواد قانونی و با هماهنگی بخشداری گتاب و فرمانداری بابل به صورت غیر قانونی ، اینجاب را سلب عضویت کرده اند.
اینجانب به درخواست و اصرار اهالی محترم روستای آهنگرکلا بزرگ موضوع را پیگیری نمودم که متأسفانه بخشداری گتاب و فرمانداری بابل از ارائه دلایل و مدارکی که دال بر غیبت غیر موجه تعریف شده طبق ماده ۸۲ مکرر ۲ وظایف و قانون شوراها امتناع کرده بودند.( بخاطر عدم وجود ادله ی قانونی) بنابراین موضوع را از طریق استانداری مازندران پی گیری کردم .
جالب است بدانید فرمانداری بابل در پاسخی که به استانداری می دهد ،نامه ها رابا قید محرمانه ارسال می کند. از همین رو مسئولان استانداری از ارائه آن به بنده خوداری می کنند. سؤال این است پس اینجانب چگونه از حق خود و حقوم موکلینم دفاع کنم؟
آیا چنین برخوردی و شیوه ای با قوانین و اهداف نظام مردم سالاری دینی تعارض آشکاری ندارد.؟پس چه کسی باید پاسخ گوی رأی مردم باشد؟
لذا به علت عدم پاسخ گوئی مسئولان در بخش گتاب و فرمانداری بابل ، شورای عالی استان ها راساً به عنوان  بالاترین مرجع امور شوراهای کشور، وارد عمل شد که طی نامه ای ، اقدام غیر قانونی مسئولان مربوطه و اجرای قانون را در این خصوص ، به فرماندار محترم بابل متذکر شد.                                            (پیوست شماره ۱ به همراه سه پیوست )
لازم به ذکر است در زمان انتخابات هم بنده در خارج از کشور بوده و تبلیغ هم نداشتم اما اهالی شریف روستای آهنگرکلابزرگ بالاترین رأی را به اینجانب داده اند.     (پیوست شماره ۲)
با عنایت به موارد ذکر شده از حضرتعالی خواهشمنداست به منظور اطلاع رسانی و آگاهی افکار عمومی به ویژه جهت اطلاع اهالی محترم روستای آهنگرکلابزرگ درخواست بنده و نامه های پیوستی را روی سایت بار فرمائید در صورت اطلاع رسانی دقیق بنده حاضر به ارائه مدارکی که نشان می دهد اقدام مذکور غیر قانونی است تقدیم سایت نمایم.
با تشکر و سپاس فراوان نرگس رضاقلی زاده آهنگر

دیدگاه های این مطلب

5 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. احسنت به پیگیری شما.نمیدونم چرا تو مملکت ما همه زیر آب هم دیگه رو میزنن ومیخان سر رو تن بقیه نباشه ،خدا آخر عاقبت ملت بدبخت رو بخیر کنه.

  2. سرکارخانم دکتر نرگس رضا قلي زاده متن نامه شما را خواندم دراين دوره که هرکس به فکرمنافع خويش می باشد، تلاش وجديت شما درجهت کسب حقوق موکلين خودبسيارتحسين برانگيز است اميدوارم مسئولان محترم درجهت تامين حقوق شما وموکلينتان اقدامات لازم را مبذول دارند

  3. متاسفم…..

  4. ادمین مهربان نیکا در گفت:

    بدون قضاوت درباره ی درستی نوشته. می دانیم حق گرفتنی است.که سطح اول آن گرفتن حق خود از حق سوزان می باشد.سپس حق خانواده و بعد همسایگان و بچه محل ها و در صورت توانمندی حق مستحقین از ستمگران در سطح جهانی…پیروز باشید.

  5. با سلام بسیار متأسفم آمید است که مسولین فرمانداری پاسخگو باشند بنده به عنوان وکیل دادگستری حاضرم در وزارت کشور و نهاد ریاست جمهوری از حقوق شما و مردم اهنگر کلا تبرعا دفاع کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *