رئیس اتاق اصناف مرکزمازندران:قیمت آرد واحدهای خبازی آزاد‌پزکاهش یافت

به گزارش نیوزنکا:رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران گفت: قیمت آرد واحدهای خبازی آزادپز از کیلویی ۶ هزار تومان به سه هزار تومان کاهش یافت و قیمت نان هم تغییر نکرد.
عباس رمدانی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در ساری با اعلام اینکه در اواخر ماه مبارک رمضان قیمت آرد واحدهای خبازی آزادپز با افزایش بی‌رویه مواجه بود، اظهار کرد: اعتراضی که از سوی واحدهای خبازی آزادپز مرکز مازندران مبنی بر افزایش ناگهانی قیمت آرد صورت گرفت جلسات متعددی در قالب کارگروه آرد و نان تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه پیگیری‌های مکرر در شورای آرد و نان سبب شد تا قیمت آرد واحدهای خبازی آزادپز در مرکز مازندران با کاهش ۳ هزار تومانی مواجه شود، افزود: با پیگیری‌های انجام شده آرد کیلویی ۶ هزار تومان به ۳ هزار تومان کاهش یافت.

رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران با تاکید براینکه اصناف به سرانه غذایی مردم توجه دارد، بیان کرد: کاهش هزینه غذایی رضایت مردم را جلب می‌کند.

این مسئول پیگیری رسانه‌ها را در کاهش قیمت آرد واحدهای خبازی آزادپز موثر دانست و ادامه داد: با کاهش قیمت آرد التهابی که در بین خبازان آزادپز مرکز مازندران ایجاد شد تقلیل یافت.

رمدانی با اشاره به اینکه با کاهش قیمت آرد واحدهای خبازی آزادپز قیمت نان تغییر نکرد، خاطرنشان کرد: توزیع انحصاری آرد مسائل متعددی به همراه دارد که قیمت آرد و نان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ساری در پایان گفت: برخی واحدهای خبازی آزادپز در مرکز مازندران به شرکت‌های توزیع آرد بدهکاری دارند که در حالت تسویه‌حساب مشکل آنان هم حل می‌شود.

فارس

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *