دیدار منتخبین شورای شهر نکا با امام جمعه

منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر نکا عصر امروز با امام جمعه این شهرستان حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی دیدار و گفتگو کردند .
در این دیدار نیم ساعته که با حضور چند از اعضای شورای شهر نکا انجام گرفته بود حجت الاسلام محمدی لائینی در رهنمودی همه اعضای شورا را به امر تقوا دعوت نمود .
حجت الاسلام لائینی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر نکا گفت : اول اینکه شما در پیشگاه خداوند مسئول هستید خدا به شما توفیق عنایت کرده که خادم مردم باشید. رای که مردم به شما دادند در واقع اعتمادی بودمردم نسبت به شما انجام دادندبنابراین درپیش گاه خداوند تبارک و تعالی و همه مردم مسئول هستید .
DSC03115
DSC03116
DSC03142DSC03162DSC03161DSC03188
او درادامه خاطر نشان کرد :اگر خیانتی که به خدا و مردم انجام دهید همانند کسانی خواهید شد که مقابل امام علی (ع) ایستادند ناکثین، قاسطین و مارقین ،که همه، حلقه‌های یک زنجیره بودند واگر کم کاری کنید بازم خیانت است .
چنانچه آن چیزی که بنفع شخصی خودتان هست انجام دهید این هم خیانت است .و اگرآنچه که درتوان شما باشد و انجام ندهید بازهم خیانت است به خداوند و به مردم سعی کنید در امورتان خودتان تقوارا لحاض کنید و خدا را در نظر داشته باشید .
امام جمعه نکاضمن سفارش به امررفاقت و دوستی تاکید نمودند:منبعد رقابت های انتخاباتی را کناربگذاریدودوست و همکارخواهید بود هر کدامتان نمی توانید برای خودتان کاری انجام دهید بایدتمامی نقطه نظرات را بر سر یک سفره بریزید و از بین آنها بهترین را انجام دهید و نه آنکه برای ده سال دیگر برنامه ریزی کنید باید برای چهار سال دیگر برنامه ریزی نمائید و از این وضیعت کنونی شهر نکا را به چایگاه بهتری برسانید .

دیدگاه های این مطلب

11 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. با آرزوی توفیق برای منتخبین محترم شورای اسلامی شهر و به امید آنکه خود را شورای شهرداری ندانند بلکه شورای شهروندو شهروندی بدانند.
    وشاهد نکایی آبادتر و شایسته مردمان خوی و نجیب باشیم ان شاء الله

  2. انشاالله که موفق و استوار باشن توو کار و عهدشون ..

  3. افرادی خوبی انتخاب شدند و در بین افراد انتخاب نشده بعضی از انها بعنوان مشاور نظرات مناسبی دارتد که کارایی بالایی دارند امیدوارم از همه پتانسیل های شهر استفاده بهینه شود
    به دیدگاههای فابل اجرا توجه کنید
    موفق باشید

  4. سلام خواهشاً به گوش این مسئولین که خیلی محترمن برسونین فکری به حال نخبه های نکا بکنن که حداقل باعث سربلندی نکا بشه. آخه از یه دختر دبیرستانی که تونسته به تنهایی یک نرم افزار آموزش زبان انگلیسی درست کنه نباید همایت کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  5. مهدی درستکار در گفت:

    به نظر بنده مردم فهیم نکا افراد مناسبی را انتخاب کردند و برای همه بزرگواران آرزوی موفقیت دارم. ضمنا به همکاران عزیزم حاج حسین پویا و حاج محمدعلی باقری تبریک گفته و برای همکلاسی و دوست خوب و پرتلاش خودم جناب آقای مهندس ابوالقاسم محمدی نیز آرزوی پیروزی و سرافرازی دارم.

  6. اسماعیلی ارمی در گفت:

    ضمن تقدیر از حماسه حضور مردم شریف ایران و اعتمادی که مردم فهیم شهر نکا به این عزیزان داشته ،توفیق روز افزون برای همه این عزیزان و دوستان در تمامی زمینه ها،فرهنگی ،اجتماعی و عمرانی داریم .

  7. مشکل نکا از شهردار ناتوانش هست
    گویی از زیبایی چیزی نمیداند
    نکا رو کرده شهر هزار رنگ

  8. ضمن تقدیر از حماسه حضور مردم شریف ایران و اعتمادی که مردم فهیم شهر نکا به این عزیزان داشته ،توفیق روز افزون برای همه این عزیزان و دوستان در تمامی زمینه ها،فرهنگی ،اجتماعی و عمرانی داریم .امیدوارم تقوا و ایمان را سرلوحه کارشان قرار بدهند و نسبت به مردم صادق باشند وعده و وعیدهای که دادند عملی کنند به امید فردای روشن و شهر آباد نکا

  9. در این دوره شاهد انتخاب برخی جوان پر انرژی و تحصیل کرده منجمله آقای محمدی و فضلی و بقیه عزیزان هستیم با توجه به توانمندیهایی که در این جوانان وجود دارد انشا اله در چهار سال آینده شاهد نکایی آباد متناسب با شان و وقار همشهریان عزیز خواهیم بود.

  10. مردم به تکلیف خود عمل کردند و در انتخابات با حضور حد اکثری حماسه سیاسی را محقق کردند اینک نوبت اعضای محترم و منتخبین شورای شهر نکا است که حماسه اقتصادی را برای آبادانی شهر نکاآغاز کنند.

  11. محمدمهدی هراسانی--مریم البرزی در گفت:

    شادبودنتان رادرکف دستانمان مینویسیم تاوقت دعااولین خواسته مان ازخداباشد
    دوستان منتخب شوراموفق وپیروزباشید

    باتشکر
    محمدمهدی هراسانی–مریم البرزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *