پیام مشترک امام جمعه،فرمانداروفرمانده سپاه نكا

به گزارش نیوزنکا، حضرت آیت الله محمدی لائینی امام جمعه ، مهندس احمدی فرماندار ، و سرهنگ رمضانی فرمانده سپاه پاسداران ناحیه شهرستان نکا طی پیامی مشترک از مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان نکا به منظور حضور و تشییع تاریخی از شهدای غواص و خط شکن تقدیر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر عطر شهادت ، کوچه باغهای شهرمان را از شمیم ایستادگی و ایثار معطر کرده و شهیدان از سفر برگشته ، ما را غافل گیر کرده اند.
باز هم لاله های پرپر ایران اسلامی بازگشتند تا سندی از مظلومیت ملت ایران و نیز نشانی از عشق و ایثار و استقامت فرزندان برومند ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس باشند.

مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان نکا میزبان ۳۰ شهید از شهدای غواص بودند که برای دفاع از دین ، نظام ، کشور و ولایت تا پای جان ایستادگی و مقاومت کردند.

ایثار و جوانمردی این شهدا مقابل دشمنان متجاوز باعث اقتدار ایران اسلامی در جهان شده ، بگونه ایی که امروز می توانیم از حقوق مردم این کشور در مقابل دشمنان دفاع کنیم.

مردم با غزیت ، همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان نکا با حضور حماسی ، پرشور و بی نظیر خود در تشییع شهدای غواص نشان دادند که بر آرمان های امام ر احل ، شهدا و مقام معظم رهبری پایبند و عملاً اهل صبر ، مقاومت ، دیانت و کربلای امام حسین(ع) هستند و در کنار صلح و مهربانی به هر متجاوزی ، جوابی کوبنده خواهند داد که برای همیشه از صحنه روزگار محو گردند.

اینجانبان ضمن تقدیر از تلاش های خالصانه ستاد استقبال شهدای غواص ، از حضور حماسی بی بدیل مردم خداجوی و همیشه در صحنه شهرستان نکا ، خانواده معظم شهدا ، ایثارگران و جانبازان و همه اقشار که جلوه بی نظیری را به نمایش گذاشته و از فرزندان روح ا… به شایسنگی استقبال کردند و با ولی امر مسلمین جهان تجدید پیمان نمودند خالصانه و خاضعانه تشکر و سپاسگزاری می نمائیم.

انشاء الله شفاعت شهدا نصیبتان گردد. اجرکم عند ا…PhotoGrid_1439312731899

محمد باقر محمدی لائینی امام جمعه شهرستان نکا

؛ جعفر احمدی فرماندار شهرستان نکا

مرتضی رمضانی فرماندهی سپاه پاسداران ناحیه شهرستان نکا

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. شهروندی از نکا در گفت:

    درود بر فرماندار ولایی نکاکه همدل وهمزبان با روحانیت می باشد

  2. سیدقدرت اله شریفی در گفت:

    امید است باوحدت وهمدلی پیرو خون شهداء باشیم وازاین وحدت وهمدلی مسئولین شهرتان به ویژ ه حضرت آیت الله محمدی لائنی وفرماندار محترم شهرستان وفرماندهی محترم سپاه نکا کمال تشکر راداریم چون این خواسته شهدای ماست درعمل وحدت وهمدلی وایثار را نشان داده اند ودوستدارولایت رهبری بودن را.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *