پیام رییس اتاق اصناف مرکزاستان بمناسبت تشییع شهدای غواص درساری

به گزارش نیوزنکا،رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران گفت: آنها با دستهای بسته راه سربلندی امروز و آینده ایران عزیز را هموار کردند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مازندران با اشاره به نزدیک شدن مراسم تشییع پیکرهای پاک شهدای غواص مازندرانی در شهرستان ساری گفت: به طور حتم عموم بازاریان و اعضای صنوف واتحادیه ها ضمن حضور حماسی در این مراسم با شکوه بار دیگر با آرمان های والای شهدا تجدید پیمان خواهند کرد.
عباس رمدانی با ذکر رشادت های عموم ملت ایران به ویژه جوانان وعلی الخصوص مردم شریف مازندران در سال های سرنوشت ساز جنگ تحمیلی گفت: مازندران در اکثر عملیات های سخت و دشوار سالهای جنگ تحمیلی حضور موثر وتعیین کننده ای داشت وتقدیرمکرر مقام معظم رهبری در فواصل مختلف از ایثارگری ورشادت های مردم مازندران گواه آشکاری بر حقانیت این ادعاست.

وی همچنین افزود: تاکنون مراسم تشییع بی شماری در سطح استان مازندران برگزار شده است و مردم عزیز هم حضور معنادار وپررنگی در خلق این مراسم داشته اند اما این آیین تشییع به دلیل مظلومیت مضاعفی که شهدای گرانقدر داشته اند به طور حتم از شور و استقبال گرم تری برخوردار خواهد بود.

رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران در خاتمه افزود: دست های بسته این عزیزان سربلند پیام واضحی نیز برای عموم مردم شریف ایران داردواین پیام همان درس ایستادگی تاپای جان  وتن ندادن به خواسته های دشمن است وآنها با دست های بسته راه سربلندی امروز وآینده ایران عزیز راهموار کردند.

شمال نیوز

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *