نتایج شمارش آرای شورای شهر نکا

یک منبع آگاه در فرمانداری نکا اعلام کرد با پایان یافتن کار شمارش آرای ریاست جمهموری در شهرستان نکا ۷۴.۵۴۰ رأي شمارش شده است. شماره آرای شورای شهر در ساعت شش صبح آغازشده است . و برابر آخرین نتایج حسین پویا ۷۴۷۰رای ،ممحمدرضا غلامی۷۳۹۲رای سید عیسی میری قلعه سری ۵۷۸۰رای علی اصغر فضلی ۵۷۳۱رای موسی قاسمی طوسی۵۶۹۱رای رقیه جعفر ی زرندینی ۵۵۳۰رای ابوالقاسم محمدی ۵۱۶۰ سید احمد نعمتی قلعه سری ۴۹۱۷رای محمدعلی باقری ۴۹۰۳رای بعنوان اعضای اصلی شورای شهر و سید مهدی موسوی آبلوئی ۴۸۸۳رای علی درخشانی فر ۴۸۳۲رای نوابه بخشی ۴۷۵۰رای و مریم قنبری قلعه سری ۴۳۸۴رای بعنوان عضو علی البدل انتخاب شدند .

دیدگاه های این مطلب

32 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. سلام
    مطمئن بودم جوون با انگيزه اي مثل غلامي راي مياره
    اميدوارم كه اول بشه چون حقشه

  2. واقعا محمدرضا غلامی حقشه.واقعا مدیرخوبی هست

  3. عنصر توانمند برادر ارزشمند حاج حسین پویا به حقش رسید
    هرچند حقش با این اخلاق خوب و مثال زدنی بسیار بیشتر از شورای شهر هستش
    به امید حضور ایشان در انتخابات مجلس شورای اسلامی
    حاج حسین گام اول رو بسیار محکم برداشت

  4. علیرضا ذاکری در گفت:

    امبدوارم آقای مهندس سید مهدی موسوی در صدر باشند

  5. تبریک و بسم الله ..

  6. عبدالرضا ابرهیمی در گفت:

    زنده باد پویا شهری پویا با حسین پویا

  7. فخرالدین عبدالهی طزری در گفت:

    شعار ها یادتون نره

  8. تبریک میگم به آقای قاسمی طوسی…
    کسی که لایق این موفقیت بوده و هست…
    امیذوارم همیشه پیروز و سربلند باشند…

  9. اسحق عبادی خورشیدی در گفت:

    سلام به همه بزرگواران راه یافته به شورای شهر تبریک می گم و آرزوی موفقیت دارم اسحق عبادی خورشیدی کاندیدای چهارمین دوره شورای شهر نکا

    • باسلام خدمت برادر ارجمند،هرچندنام شمارا بدون تبلیغات دبدم امیدوارم در عرصه های بعد موفق باشید.
      خوشم اومد که شما اولین کاندیدی بودیدپیام تبریک به کاندیدای منتخب برای شورای شهر اعلام نمودید. وحید اسدی

  10. نکا فقط هزار جیریب نیست!!!

  11. علي هراساني در گفت:

    با سلام و خسته نباشيد
    اميد مي رورد از دوستان و بزرگواران منتخب در شوراي شهر اين دوره كه با همت و پشتكار و تجربه آموزي از گذشته در رفع مشكلات مردم دلسوز و مظللوم شهر اقدامات خوب و خداپسندانه انجام دهند تا جواب اعتماد مردم را به نيكي باز پس دهند .

  12. علیرضا مظفری در گفت:

    اگر کارشکنی ها انجام نمیشد آقای غلامی بیش از ده هزارتا رای داشت

  13. سلام از مردم فهیم شهر نکا به خصوص از تمامی اقوام به خصوص از حماسه حضور هزارجریبی ها در نکا که با تلاش خود آقایان: ۱-حاج حسین پویا ۲-محمد رضا غلامی۳-علی اصغر فضلی ۴- ابوالقاسم محمدی ۵- محمد علی باقری را انتخاب نموده اند. تقدیر و تشکر می نمائیم و امید واریم با تلاشهای صادقانه ای که در وجود این عزیزان داریم شاهد رشد و شکوفائی شهر صنعتی نکا باشیم.

  14. درود خدا بر مردان و زنان هزارجریب،۱-حاج حسین پویا- محمد رضا غلامی ۳- علی اصغر فضلی۴- ابوالقاسم محمدی ۵- محمد علی باقری

  15. مهدی ک از.... در گفت:

    سلام و تبریک به همه آقای موسوی آبلویی اشکالی نداره انشالله ۴ سال بعد با قدرت بیشتری میای و موفق میشی نا امید نشو

  16. طرفدار پویا در گفت:

    سلام باتشکر از کسانی که به اتقای پویا رای دادند وباارزوی موفقیت برای همه

  17. معصومه تیموری-احمدی در گفت:

    باسلام
    انتخاب بجا و شایسته ی آقای سید احمد نعمتی را به خانواده ایشان و مردم خوب و فهیم نکا علی الخصوص بازاریان محترم نکا تبریک وتهنیت میگویم و اطمینان دارم که آقای نعمتی از هیچ کاری برای هر چه بهتر شدن شهرشان دریغ نمیکنند.در ضمن به آقای میری هم محلی آقآی نعمتی نیز تبریک میگویم و موفقیت هر دوی این عزیزان را آرزو

    دارم.

  18. بیمه ایران ( نمایندگی عالیشاه) در گفت:

    ضمن ابراز خرسندی و تبریک به جهت برگزیده شدن کاندیداهای شورای شهر آقایان (حسین پویا،محمد رضا غلامی ،سید عیسی میری ،علی اصغر فضلی ،موسی قاسمی ،ابواقاسم محمدی ،سید احمد نعمتی ،محمد علی باقری و خانم رقیه جعفری )
    مردم گرانقدر دیارم:

    بر خود به عنوان فرزند کوچکی از این دیار لازم و واجب دانستم تا ضمن تقدیر از حضورتان، دستهای یکایک شما عزیزان را به گرمی بفشارم و بخواهم تا همراه با هم، کاندیداهای راه یافته به شوراهای شهر و روستا را یاری کنیم تا با اتحاد و همدلی بتوانیم بیش تر از پیش شاهد رشد و شکوفایی دیار عزیزمان باشیم و ضعفهای گذشته را برطرف و آنها را به فرصت و قوت تبدیل نموده تا شهر و روستایی پیشرفته و زیبنده، که همگان لایق آن هستید را بوجود آوریم.

  19. آقای غلامی حقشون بود که انتخاب بشن حالا اول یا دوم بودنش زیاد مهم نیس ایشالله که همیشه تو زندگیشون اول باشن

  20. سلام خواهشاً به گوش این مسئولین برسونین فکری به حال نخبه های نکا بکنن که حداقل باعث سربلندی نکا بشه. آخه از یه دختر دبیرستانی که تونسته به تنهایی یک نرم افزار آموزش زبان انگلیسی درست کنه نباید همایت کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  21. اتخابات شوراها اتخابات خوبی نبود عرصه تاخت وتاز قوم وقبیله ای بود هرکه بامش بیش برفش بیشتر تنها چیزی که درآن ملاک نبود تعهد وتخصص وشایستگی بود پول کلان وتبلیغات پرهزینه ویارکشی غیر متعارف ملاک برتری به حساب آمد پس نکایی های عزیز آماده باشید تا این هزینه هنگفت تبلیغات را جیب مبارکتان بپردازید

  22. جناب آقای مهندی میری قلعه سری توانمدیهای شما آنقدرزیاد است که این جایگاه برای شما کوچک، امیدوارم روزی به جایگاه واقعی خود برسی.

  23. جناب آقای مهندس میری قلعه سری توانمندیهای شما آنقدر زیاد است که این جایگاه برای شما کوچک، امیدوارم روزی به جایگاه واقعی خود برسی.

  24. آقایان محمد صالحی و سید رجبعلی خلیلی و سرکار خانم مریم قنبری با تشکر از حضور شما در نامزدی شورای شهر و تلاش شما، امیدوارم خداوند به شما در تمام مراحل زندگیتان توفیق روز افزون دهد و سپاسگذاریم که ما شهروندان را قابل خدمیگذاری میدانستید.

  25. خوشحالم از انتخاب اقایان پویا – محمدی – باقری وقاسمی طوسی ناراحتم از انتخاب نشدن اقایان ارست – امیدی-ومهندس میری اکردی واقعاحقشون بود.حیف شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *