مدیرکل ارشاد : حوزه رسانه در مازندران حال خوبی ندارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران با بیان اینکه حوزه رسانه در استان حال خوبی ندارد ، گفت : وضع کنونی نمی تواند ادامه پیدا کند و حتما باید تحولاتی را در این عرصه شاهد باشیم.
مدیرکل ارشاد : حوزه رسانه در مازندران حال خوبی ندارد
احد جاودانی روز سه شنبه در نشستی در مورد آسیب شناسی رسانه های مازندران در ساری وظیفه رسانه را اطلاع رسانی ، فرهنگ سازی و آموزش و نظارت اعلام و افزود : رسانه ها در کشورهای مختلف با چالش هایی مواجه هستند که در کشورمان اقتصاد رسانه ، ترجیح فرهنگ شفاهی به فرهنگ مکتوب ، حرفه ای نبودن رسانه ها ، برخودر سلیقه ای با رسانه ها ، ترجیح نگاه حزبی و سیاسی به رسالت واقعی رسانه ، نداشتن تشکیلات صنفی ، اجاره ای بودن رسانه و عمر کوتاه رسانه های محلی از جمله این چالش ها است.
وی با بیان اینکه ورود به رسانه در کشور ما خلیی باز است و این خطرناک است از مدیران رسانه ها خواست اجازه ندهند هرکس با هر سطح سوادی وارد این عرصه شود.
جاودانی سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار را به اصحاب قلم و دانایی تبریک و ابراز امیدواری کرد که رسانه ها و خبرنگاران خبررسان خوبی برای نسل فعلی و آینده کشور و ارزش ها باشند.
وی هفته تجلیل از اصحاب رسانه و خبر را گرامی داشت و از انتخاب شهید شاخص عرصه خبر برای اولین بار به عنوان اقدامی تازه و نو و قابل تقدیر دانست.
ايرنا81708089-70075614

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *