حجت الاسلام نظری: برگزاری پرشور انتخابات موجب توانمندی نظام می‌شود

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران گفت: برگزاری پرشور انتخابات موجب توانمندی نظام اسلامی و اعتماد به نفس هرچه بیشتر مسئولان می‌شود.

به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران، حجت‌الاسلام مختار نظری در نشست شورای عالی قشر بسیج کارمندان و کارگران سپاه کربلا مازندران با محوریت “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی” در سالن اجتماعات یادگار امام بیان داشت: انتخابات همانند جنگ تحمیلی یک مبارزه است و امروز هم در جنگ روانی و فرهنگی همان هجمه دوران جنگ را می‌بینیم که فقط تاکتیک‌ها تغییر یافت.

وی با بیان اینکه یکی از عرصه‌های تقابل با استکبار، عرصه انتخابات است، افزود: نماد حاکمیت مردم در یک نظام سیاسی انتخابات است و انجام این کار با مشارکت و حضور همه‌جانبه موجب پشتوانه و اعتبار بین‌المللی نظام خواهد شد.

نظری همچنین برگزاری پرشور انتخابات را موجب توانمندی نظام اسلامی و اعتماد به نفس هرچه بیشتر مسئولان برشمرد و خاطرنشان کرد: حضور مردم در این عرصه بزرگ موجب وحدت و همبستگی ملی و کندشدن ابزار دشمن در برخورد با انقلاب اسلامی خواهد شد.

نظری در ادامه با اشاره به بحث هسته‌ای اعلام کرد: دشمنان ما در بحث هسته‌ای به دنبال بهانه می‌گردند و مهمترین مشکل آنها اسلامیت نظام است.

وی همچنین اختلاف آمریکا با ایران و تقابل انقلاب اسلامی با آنها را تقابل دو اندیشه و تفکر برشمرد که جمع کردن این دو تفکر امکان‌پذیر نخواهد بود.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *