مادر شهید احمدی‌روشن در همایش انتخاباتی جلیلی: ما با شهدا عهد می‌کنیم که هیچ‌گاه سازش نخواهیم کرد

مادر شهید احمدی‌روشن گفت: ما با همه شهدایی که از پیروزی انقلاب تاکنون به شهادت رسیده‌اند بیعت می‌کنیم که هیچ وقت با دشمن سازش نخواهیم کرد.
مادر شهید احمدی روشن در همایش انتخاباتی سعید جلیلی که در ورزشگاه حیدرنیا برگزار شد، اظهارداشت: در دوران جنگ بسیجی‌ها شعار می‌دادند که بسیجی می‌میرد، می‌جنگد، سازش نمی‌پذیرد؛ همه ما می‌دانیم جنگ ما با کشورهای ابرقدرت جنگ نان نیست بلکه جنگ شرف، ایمان و آزادگی است.

مادر شهید احمدی‌روشن با تأکید بر اینکه کسانی که دم از سازش می‌زدند بدانند که ما برای به دست آوردن انرژی هسته‌ای بالاترین بها یعنی خون جوانان و دانشمندان را داده‌ایم، افزود: زمانی که خبر شهادت مصطفی را به من دادند دوستان و آشنایان وابستگی بنده به فرزندم را می‌دانستند، اما بنده خم به ابرو نیاوردم و گفتم مصطفی تقدیم به رهبری و مردم شهیدپرور ایران.

وی یادآور شد: همه ما می‌دانیم که تا پیروزی نهایی چیزی باقی نمانده است ما پشت خیمه دشمن هستیم و اگر برگردیم و به دشمن پشت کنیم به خون شهیدان خیانت کرده‌ایم؛ ما با همه شهدایی که از پیروزی انقلاب تاکنون به شهادت رسیده‌اند بیعت می‌کنیم که هیچ وقت با دشمن سازش نخواهیم کرد.

مادر شهید احمدی‌روشم با طرح این سوال که چگونه باید رژیم صهیونیستی هزاران کلاهک هسته‌ای داشته باشد اما ملت ایران از فعالیت صلح آمیز هسته‌ای محروم باشد، گفت: ما هزینه‌های لازم را برای به دست آوردن انرژی هسته‌ای پرداخته‌ایم و چرا باید به عقب برگردیم.

وی همچنین گفت: کسانی که سازش کرده‌اند به چه حقی از عکس مصطفی استفاده می‌کنند؟

مادر شهید احمدی روشن در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه به کسی رای می‌دهیم که گفتمان انقلاب را ادامه دهد، اشاره و اضافه‌کرد: ما به کسی رای می دهیم که پیرو ولایت فقیه باشد و حیثیت ملت ایران برایش اهمیت داشته باشد؛ بنده از همه شما می‌خواهم که به صورت گسترده در انتخابات شرکت و فردی را انتخاب کنید که به فرموده مقام معظم رهبری اصلح باشد. وی با بیان اینکه ما محتاج نان بیگانگان نیستیم و همه سختی‌ها را تحمل می‌کنیم چرا که تا پیروزی نهایی چیزی نمانده است، ادامه داد: ما تا دیروز ظهر ساکت بودیم اما بعضی چیزها را شنیدیم و مشاهده کردیم که از سکوت ما سوءاستفاده می‌کنند بنابراین کاری را که من امروز انجام دادم اگر مصطفی هم بود انجام می داد؛ ما تا آخرین قطره خونمان پیرو رهبر معظم انقلاب خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. احسنت بر این مادر شهید در گفت:

    بله مادر جان. قطعا شکم شما سیره. حقوق مناسب میگیری. اگر مثل من جوون تحصیل کرده و متخصص بودی که برای خرج بیماری ات از مردم کمک بگیری هرگز این حرف ها رو نمیزدی؟
    خداوند سر رو به آدم داده تا از مغزش استفاده کنه. نه که با جمجمه اش بکوبیم به تانک های دشمن…
    باید جنگ سیاسی کرد مادر. جنگ سیاسی
    درد سازش و مذاکرات برای فعالیت هسته ای نیست. درد این است که غربتی های ترکن و ترکیه و جمهوری آذربایجان و ارمنی و پاکستان و افغانستان از جوانان این کشور کهن بیشتر امکانات و رفاه داشته باشند…
    دشمن میخواهد ما را نابود کند. انقلاب را شکست دهد. و تن دادن به تحریم و ناراضی نگه داشتن مردم دشمن شاد کردن است… چون به نوع خود نابودی است…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *