سیزدهمین یادواره شهداي منطقه پی رجه”دوآب”نکا ۱۵ مرداد/عكس

به گزارش نيوز نكا ،رئيس ستاد اجرايي يادواره شهداي پي رجه نكا در روستاي دو آب از برگزاري  سیزدهمین یادواره شهدای منطقه پی رجه نکا خبر داد.

عين الله اميدي  در حاشيه جلسات هماهنگي هرچه بهتر برگزار شدن يادواره  در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای دوآب از آمادگي كامل اين روستا در جهت  برگزاري يادواره با شكوه كه در شان شهداي منطقه باشد خبر داد .

وي در ادامه گفت :هماهنگي هاي لازم  با سخنران جلسه و مداح  انجام گرفته  و با همت مردم منطقه و خودياري  اهالي  اميدواريم ميزبان خوبي براي شهداي  والامقام منطقه باشم .amidi

وي در ادامه تصريح كرد روستاي دو آب  گرچه شايد روستاي كوچك و كم  جميعت باشد اما مردم اين ديار از همت بلند برخوردارند و زادگاه  شهيد والامقام شهيد زارع  داراي مردماني ولايت مدار  آماده  بكار پر تلاش و از اكثريت آنها از يادگاران دوران دفاع مقدس هستند كه در همواره از خطوط اصلي  نظام پا به ركاب رهبري نظام حركت كردند و  بي شك با مدد حق تعالي و عنايت  شهداي بزرگوار ؛ مراسم گراميداشت  ۲۸  آلاله منطقه در روستاي دوآب  يكي از زيبا ترين  و با معنويت ترين برنامه هاي فرهنگي  منطقه خواهد شد .

او ضمن تشكر از فرماندار محترم بخشدار و نيز ديگر مديران شهرستان ؛از اهتمام وي‍ژه به آسفالت روستاي دو‌اب دارند اذعان كرد اولين ثمره اين ياد واره در بحث  عمران آبادي  ، آسفالت روستاي دو اب خواهد بود كه درصبح روز  ۱۵ مرداد ماه انشالله افتتاح خواهد شد .

اميدي در پايان از تلاش همه دست اندر كاران برگزاري يادواره شهداي منطقه پي رجه  قدرداني نمود واظهار اميدواري كرد  در مسير ولايت ثابت قدم و در رهرو واقعي شهدا باشند و از شفاعت آنها برخورms5e51dmgpg7bku41kqqدار شوند.u6o6phzm0qp53c2iuxrl 36awxhbr8ugxjccw5vim ayhkpz3gl2o7vs9dzv3p fyqrhjvzh3mx0s7zps5j hgpsxdnoqrv3mzpdwb8c krdi19y9pejq8wvkhrrp rbncz6v17f32a0hvuc8h yadare

گذري بر وصيت نامه شهيد والا مقام حسين زارع دو آبي

نام پدر: غلام1n1hl9xjz9dxqaya6lv9

محل تولد : روستای دوآب

تاریخ تولد : ۱۳۳۵/۴/۶

تحصیلات : دیپلم اقتصاد

تاریخ شهادت : ۱۳۶۶/۳/۲۸

محل شهادت: خوزستان – خرمشهر
نام عملیات: كربلای۵

وصیت نامه شهید حسین زارع

بسم الله الرحمن الرحیم

وقاتلو حتی لا تکون فتنه…وبا کافران نبرد کنید تا فتنه و تباهی از روی زمین برطرف شود.

اکنون که بنا به وظیفه شرعی و اسلامی خویش جهت یاری رساندن لشکریان امام زمان*عج*عازم جبهه های نورعلیه ظلمت میباشم لازم است نکاتی رابه شرح زیر به عنوانوصیت نامه عرض میکنم که ابتدا مقدمه ایی کوتاه مبنی بر انگیزه ی آمدن وانتخاب راه را توضیح داده و سپس انتظاری که از بازماندگان دارم بیان خواهم کرد.

اینجانب به عشق دفاع از کیان مکتب حیات بخش اسلام که مورد تعدی و تجاوزبیگانگان خونخوارقرار گرفت و با شناخت و علم کامل به تمامی مشکلات و دشواریهایی که ممکن است دراین راه متحمل شوم عازم سرزمین عاشقان هستی بخش جهان شدم.پس با عنایت به مطالب ذکر شده هر مصیبتی برایم به دلیل هدف مقدسی که مرا بدین جا کشانده شیرین وگوارا خواهد بود و اما تکلیف شما این بستگی به ایمان و اعتقاد شما به راهی که رفته ام دارد ولی من آنچه را که احساس میکنم باید بگویم چنین است:

(۱)در تمام ابعاد زندگی اعتصام به قدرت الهی داشته باشید که جز این شرک محض است.

(۲)در انجام تکالیف دینی آن طوری که رضای حق تعالی باشد کوشا باشید

(۳)تاریخ زندگی مردان خدا را مطالعه وتحقیق کرده و آن را سر لوحه برنامه های زندگی خود قرار دهید.

(۴)گوش به فرمان امام امت باشید و به فرمایشات ایشان جدا عمل کنید.

همانطوری که در نماز میخوانیم *ایاک نعبد و ایاک نستعین*واقعا ایمان پیدا کنید و واقعا عمل نمایید و مسلمانان شناسنامه ایی نباشیم مسلمان مکلف است به انجام تکالیف الهی.

ای کسانی که ماسک مسلمانی به خود زده اید بدانید که هر چه کنید به خود کرده اید.فقط به واجب الوجود اندیشیده و مطیع و تسلیم اوامر او بودن کمال انسان است پس دنیا را وسیله و پلی برای سرای دیگر قرار دهید که جز این زیان کرده اید.خداوندا تو خود میدانی که فقط و فقط برای رضای تو و امتثال از اوامر تو به این دیار آمده ام پس در این راه ما را یاری کن تا کشور اسلام و قرآن را از لوث اجانب پاک سازیم انشاالله. از همه باز ماندگانم انتظار دارم که بعد از من راهم را تداوم بخشند و بی اعتنا نباشند

*شلمچه-حسین زارع دوآبی*

 

 

 

دیدگاه های این مطلب

9 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. درود و سلام برشهدای صدر سلام و انقلاب اسلامی و شهدای دفاع جانانه مقدس این عزیزان مخلص و بی ریا و شهید زارع و خسته نباشید به همه دست اندرکاران یادواره شهدای پی رجه.خاطرات روستای دوآب مدرسه شهید چمران مردمان با صفا و دوست داشتنی یادش بخیر

  2. یادواره‌های شهدا جولانگاه مردان گمنامی است که به سوی اوج عزت و مردانگی پرگشودند و شمع راه ما شدند تا خودمان را پیدا کنیم و در روزمرگی ها، عافیت طلبی ها و زرق و برق های زندگی کلیشه نشویم.

    یادواره شهدا یادواره گمنامانی است که نامداری را در بی نامی جستند. همان صفتی که برای انسان‌های شهرت‌طلب زجرآور است بی آنکه بفهمند همه اجرها در گمنامی است.

    یادواره شهدا برای این است که بدانیم قیام و کلام و پیام شهدا برای تقویت خط ولایت و تداوم بخشیدن خط امام و رهبری و بصیرت‌افزایی و خدمت‌ بی منت به مردم بوده است.

    یادواره شهدا برای این است که بدانیم امروز بر روی خون شهدا زندگی می کنیم و چه سخت است آنانی که از نام شهید برای خود نان می اندوزند و با نام شهید برای خود نام می سازند.

  3. سلام بر قطره قطره خون شهدای منطقه محروم پی رجه
    سلام بر پدر و مادرانیکه تربیت علوی و فاطمی آنها ثمره اش آبیاری درخت اسلام و انقلاب توسط فرزندان شهیدشان شد .
    آری خاطرات ۷۵ روز زندگی با خانواده های معظم شهدای پی رجه بعد یکسال دوباره برایم زنده شد ، در مصاحبه های حضوری بی آلایش با آنها مفهوم عشق ، ایثار و ولایت در گروه ما تبلور بلورین یافت و استواری آنها ستونهای ایمان ما را تقویت کرد .
    کتاب عروج از منبر تا سنگر به یاد علما و شهدای پی رجه شهرستان نکا حاصل صداقت ، متانت و اقتدار این خانواده ها بود .
    مردم دوآب آفرین بر همت و تلاش شما ، شهدا ناظر اعمال شما هستند و در تنگناها شما را تنها نخواهند گذاشت .
    شادی روح علما و شهدای پی رجه صلوات برمحمد وآل محمد(ص) .

  4. یاد و نام شهیدان گرامی باد اجر همه خادمین با خدا

  5. هزار جریب تنها در گفت:

    یاد شهدا جزو وظایف ماست ،اما شکل و شیوه برگزاری ها نیاز به نگاه کارشناسی دارد بیایم کاری کنیم که در میدان عمل شهدای گرانقدر را از خودمان راضی نگه داریم*علامه حسن زاده آملی می فرمایند : شهدای ما جرو اولیا ءا…هستند *معتقدم کاری کنیم شهدا راضی باشند نه اشخاص ….به ارواح جمیع شهدا :اللهم صل علی محمد و آل محمدو عجل فرجهم

  6. جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان اصفهان در گفت:

    نامه ای به نمایندگان محترم مردماستان مازندان در مجلس شورای اسلامی
    سلام و درود خدا بر شما نمایندگان دلسوز مردم در خانه ملت
    احتراماً همانطوریکه مستحضرید جمعی از کارکنان سازمان بهزیستی کشور بصورت رسمی کارگری مشغول وظیفه هستند و تعدادی از این کارکنان همانند کارکنان رسمی و پیمانی در سالهای اخیر توانسته اند ادامه تحصیل داده و مدارک دانشگاهی از قبیل کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد را کسب نمایند و در حال حاضر در ستاد و شهرستانها به عنوان یک نیروی با تجربه البته با ابلاغ، انجام وظیفه می نمایند. این در حالی است که: اولاً کارکنان رسمی و پیمانی توانسته اند از حقوق و مزایای مدرک خود برخوردار شوند در حالیکه نیرویهای رسمی کارگری بدلیل نوع استخدامشان از این مزایا بهره‌مند نبوده و تاکنون نیز هیچ تغییری در احکام آنها لحاظ نگردیده است، ثانیاً طبق قانون کار می بایست احکام آنان تا گروه ۲۰ اعمال شود که متأسفانه چنین اتفاقی رخ نداده و حتی کارکنان رسمی کارگری با مدرک کارشناسی نیز حداکثر تا گروه ۱۰ در احکامشان لحاظ شده است، ثالثاً از مزایای سختی کار در ماده ۳۶ تبصره یک قانون کار پیش بینی شده نیز برخوردار نیستند، رابعاً پاداش عیدی کارکنان موصوف که طبق قانون کار می بایست حداقل دوبرابر تا حداکثر ۳ برابر حقوق پایه پرداخت شود ولی به میزان کارکنان رسمی کشوری به آنان پرداخت می شود، خامساً کارکنان رسمی کارگری نه مانند کارکنان خدمات کشوری هستند و نه مانند کارکنان تابعه قانون کار که از هردو قانون محروم هستند به مصداق ضرب المثل معروف شتر مرغ .
    مزید استحضار است اینکه تمامی کارکنان رسمی کارگری بالای ۱۸ سال داشته اند و با توجه به اخذ مدارک دانشگاهی تعدادی از آنها در صورت تبدیل وضعیت می توانند به عنوان یک نیروی با تجربه و تحصیل کرده در پستهای حساس سازمانی خدمت کرده و در کنار آن از حقوق و مزایای آن نیز برخوردار شوند. ضمناً با عنایت به اینکه در حال حاضر جذب و استخدام نیروی انسانی جدید محدود گردیده است در صورت تبدیل وضعیت این افراد وضعیت نیروی انسانی بهزیستی نیز بهبود خواهد یافت.
    شایان ذکر است تبدیل وضعیت این کارکنان برای دولت بار مالی نداشته و حتی در بعضی از موارد پرداخت اضافه کار که هم اکنون سازمان بابت اضافه کاری کارکنان رسمی کارگری ۲۳ درصد سهم کارفرما می‌پردازد در صورت تحقق این امر طبق قانون کشوری پرداخت ۲۳درصد کارفرما حذف خواهد شد.
    علی ایحال با توجه به مطالب مطروحه و با عنایت به اینکه طرح یک فوریتی تبدیل وضعیت کارکنان به رسمی کشور در تاریخ ۹۲/۹/۲۰به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده و طی شماره ۱۶۲ اعلام وصول گردیده و طرح فوریت دار شده و هم اکنون این طرح در کمیسیون اجتماعی مجلس در حال بررسی بوده و بزودی جهت تصویب نهایی به صحن علنی مجلس خواهد آمد، لذا استدعا داریم با نگاه پرمهر و با رأی مثبت خود در تصویب این طرح که موجب رضای حق تعالی و خرسندی و احقاق حق کارکنان رسمی کارگری گردیده. ضمناً کارکنان رسمی کارگری بهزیستی حوزه انتخابیه جنابعالی هم واجد این مشکل هستند. پیشایش مراتب تشکر و قدردانی خود را از همکاری و عنایت جنابعالی ابراز نموده از خداوند سبحان عزت و سرافرازی و سلامتی جنابعالی و تمامی نمایندگان دلسوز مجلس شورای اسلامی را مسئلت می نماییم.
    با تشکر
    جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان مازندان

  7. جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان اصفهان در گفت:

    جناب آقای دکتر انوشیروان محسنی بندپی
    رئیس محترم سازمان بهزیستی کشور
    با سلام و آرزوی توفیق
    احتراما ضمن سپاس از توجهات حضرتعالی نسبت به کار کنان خدوم بهزیستی که ایثار گرانه در سنگر دفاع از کرامت انسانی جمعیت هدف سازمان ایفای نقش می نمایند به استحضار می رساند متاسفانه در جریان اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کار کنان رسمی کار گری این سازمان در سنوات گذشته این طرخ صرفا جهت مشاغل خاصی تعریف گردیده حال آنکه امروز با عنایت به نیاز سازمان ومدارک علمی این کار کنان بخش عمده ای از
    آنان در مشاغل کار شناسی فعالیت نموده و عملا به جهت عدم پیش بینی این مشاغل در طرح مذکور از مزایای مصرح قانونی پست های مر بوطه که شاغل در آن می باشند بی بهره بود واین امر تاثیر منفی در انگیز ه همکاران دارد لذا از محضر خضرتعالی تقاضا دارد دستور فرمائید ضمن بازنگری در طرح طبقه بندی مشاغل سازمان زمینه های بهره مندی از ظزفیت های کار ی همکاران ذینفع که بعنوان سر مایه انسانی سازمان میباشند فراهم گردد پیشاپیش از بذل توجه حضرتعالی نهایت امتنان رادارد باتشکر فراوان جمعی از کار کنان رسمی کار گری بهزیستی

  8. جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي مازندران در گفت:

    جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي كشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *