درنگی کوتاه در کلام کاندیدای جوان، برای جوانان ومردم فهیم شهرستان نکا

جوان نوکننده جهان
حمد بی حد خدای پاک را که مقدر فرمود و توفیق رفیق راهمان شد تا برای گسستن زنجیره ی مدیریت های سنتی و واگذاری مسئولیت ها به نسل سوم انقلاب در صورت اعتماد شما عزیزان پس از گذشت سالیان، فضای اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، سیاسی شهر را از حالت سکون، دل مردگی و ایستایی خارج و با ایجاد بستر مناسب برای حضور جوانان پر انرژی و پاک در کارهای اجرایی شهرستان نکا ، رایحه خدمت صادقانه را به مذاق مردم بنشانم. در همه جا دوره ی بهره وری درنظر می گیرند ودوره ی بهره وری زندگی دروه جوانی است دوره ایی که در آن انسان از نظر توانمندی وهوشمندی در سطح بالایی قرار داردواگر از آن درست وصحیح استفاده نشود وردشوددیگر نمی شود به خوبی استفاده کرد.
جدید

شورا را باید انسانهای جوان با انگیزه و با ایده در کتار افراد باتجربه وکارآمد در صفوف مختلف صرفأ برای خدمت تشکیل دهند که غیر این باشد خاموشی وبی انگیزگی در شورا و شاهد بی سامانی دربستر شهر خواهیم بود. امیدوارم نگاه اعتمادبه جوانان بیش از پیش بر شهر ما حاکم شودوقدر روح های پاک ، بانشاط وتوانمند جوانان را بدانیم وآنطور که شایسته است محیط رابرای رشد وشکوفایی آنها فراهم کنیم ، انشاء اله درتمام عرصه ها شاهد حضور جوانان در جامعه باشیم.
اما عزیزان ، جوانم با دست خالی امده ام ، با تکیه بر دانش و دانایی وشور جوانی آمده ام ، در مقابل هزینه های چند صد میلیونی دوستان کاندیدا،کل هزینه تبلیغاتی ام به میلیون هم نمی رسد. بدون اجاره چند میلیونی ستاد آمده ام. فقط با در نظر گرفتن رضای خدا وبرای خدمت آمده ام. مطمئن باشید هر مقدار که هزینه شود باید چندین برابر آن به جیب برگردد. آیا نمی شود با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را داشت ؟ تا کی باید بریزیم ودیگران جمع کنند؟ تاکی بایدبچسبانیم و دیگران بکنند؟ هرکس اگر عکسی از من روی در و دیوار شهر دیده بیایید واعلام کند. تبلیغات اصلی ام دیدار چهره به چهره بوده است. عزیزان می شود ومی توانیم… اما نه با ریخت و پاش و ایجاد مزاحمت وتاصبح در بوق وکرنا کردن و ترافیک سنگین ایجاد کردن و مزاحم نوامیس مردم شدن. ساده ی ساده آمدم وملت ما ثابت کردند که میشود با دستان خالی هم موفقیت حاصل کرد. به جوانان اعتماد کنید. ملت ما خواستند وتوانستند و ثابت کردند…….

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. صداقت وخدمت صادقانه ماندنی است ان شائالله موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *