حجت الاسلام نظری :انتخابات عرصه تقابل با آمریکا است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: انتخابات عرصه تقابل با آمریکا است.
حجت‌الاسلام مختار نظری صبح امروز در همایش بصیرت سیاسی و بصیرت دینی در آستانه امامزاده عبدالله(ع) شهر آمل با بیان اینکه امروز استکبار خود را درگیر یک جنگ بزرگ فرهنگی و امنیتی علیه ایران کرده است، اظهار داشت: دشمن یک مسیر گسترده رسانه‌ای شکل داده است تا در گوش مردم ایران بخواند که در انتخابات شرکت نکنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن یک هجمه عظیم ایجاد کرده است تا مردم ایران در انتخابات شرکت نکنند، تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند اگر موفق نشد و مردم پای صندوق‌های رای آمدند این حضور برایشان شیرین نباشد و این همان کاری است که در سال ۸۸ انجام داد و مساله تقلب را مطرح کرد تا حضور ۷۵ درصدی مردم در پای صندوق‌های رای برای مردم گران تمام شود.

نظری با تاکید بر اینکه تقابل امروز آمریکا با ایران همان تقابل دوران جنگ است و هیچ تفاوتی نکرده است، یادآور شد: اگر آن زمان رزمندگان جانشان را در کف دست گرفته و با آن از نظام اسلامی دفاع کردند هنوز هم شرایط کشور در همان وضعیت قرار دارد.

وی با اعلام اینکه عرصه انتخابات عرصه تقابل با آمریکا است، تصریح کرد: اگر در انتخابات حضور نداشته باشیم دشمن یک پوشش مناسب برای اهداف خود می‌یابد و تصور می‌کند که در ایران پایگاه مردمی دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه حضور کمرنگ در انتخابات به حساب دشمن نوشته می‌شود، تاکید کرد: ملت ایران راهی را که برگزیده تا به انتها پیگیری می‌کند و آن را ادامه می‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به سخنان کاندیداها در نقد دولت نیز تصریح کرد: دولت و مسئولان آن عملکردهایی داشتند که نقاط ضعف و قوت داشت اما این صحیح نیست که فقط ایرادات آنها بیان شود.

وی با بیان اینکه مردم کسی را انتخاب کنند که ویژگی مثبت دولت فعلی را داشته باشد، یادآور شد: کاندیداها نباید نقاط ضعف دولت را بهانه‌ای برای سیاه‌نمایی قرار دهند.

نظری با اشاره به اینکه مشکلات در همه کشورها وجود دارد، افزود: بسیاری از مشکلات داخلی مربوط به مسائل جهانی است و امیدواریم نقاط ضعف دولت فعلی در دولت‌های آینده جبران شود.
فارس

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *