تشرف با پای پیاده به حرم امام رضا(ع) برای چهاردهمین‌‌بار

داوطلب فریدونکناری عضو جمعیت هلال احمر مازندران گفت: لذت تشرف با پای پیاده به حرم امام رضا(ع) با هیچ چیز قابل قیاس نیست.

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، عباس سلامی‌کناری ۵۷ ساله دبیر بازنشسته و ساکن شهرستان فریدونکنار بوده که داوطلب عضو جمعیت هلال احمر مازندران است و قصد دارد برای چهاردهمین بار با پای پیاده به زیارت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) نائل شود.

وی در تشریح این اقدام معنوی گفت: از سال ۱۳۶۳ عضو داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان فریدونکنار بوده و ۱۴ سال است که در سالروز ارتحال امام راحل(ره) با پای پیاده به زیارت امام رضا(ع) می‌روم.

سلامی‌کناری افزود: امام خمینی(ره) در شعری می‌فرمایند “سال‌ها می‌گذرند، حادثه‌ها می‌آیند، انتظار فرج از نیمه خرداد کشم” و من با تمسک به این تفکر الهی امام راحل برای پاسداشت ارزش‌های معنوی چنین برنامه‌ای را اجرا می‌کنم تا در روز قیامت شرمنده امام زمان(عج) نباشم.

وی گفت: لذت معنوی این کار با عقل حسابگر زمینی قابل محاسبه و سنجش نیست، بلکه تنها عقل عاشق است که می‌تواند عمق زیبایی‌های این حرکت را درک کند.

وی با تقدیر از اعضای هلال احمر به ویژه امدادگران مستقر در پایگاه‌های امداد بین شهری درباره سختی‌های این کار گفت: “گر عشق حرم باشد، سهل است بیابان‌ها”.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *