پناهیان درگردهمایی هواداران جلیلی:جلیلی آمده تا چراغ سبزهابه دشمن را خاموش کند

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه سعید جلیلی آمده تا چراغ سبز‌ها به دشمن را خاموش کند، گفت: او هیچ گاه در مقابل استکبار و آمریکا کوتاه نمی‌‌آید.
حجت‌الاسلام پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در گردهمایی هواداران سعید جلیلی که در مجموعه ورزشی حیدر‌نیا برگزار شد، با اشاره به برگزاری مناظرات انتخاباتی گفت: سعید جلیلی برای گفتمانی به میدان آمد که اگر نماینده‌ای جز او در مناظرات بود، این گفتمان برای همیشه غریب می‌ماند.

وی افزود: در این مناظرات به بهانه انتقاد از دولت به گفتمان مقاومت و عملکرد جلیلی حمله شد. در حالی که خود دولت مخالف عملکرد جلیلی است.

پناهیان ادامه داد: به گفتمان مقاومت حمله شد ولی آقایان پاسخ ندادند که اگر در مقابل دشمن ذره‌ای کرنش کنیم، آیا تحریم‌ها برداشته خواهد شد؟

پناهیان تأکید کرد: در این انتخابات دروغ بزرگی به مردم القاء شد و آن این بود که اگر در مذاکرات هسته‌ای کوتاه بیاییم تحریم‌ها برداشته می‌شود. اما ما با رأی خودمان این دروغ بزرگ را برملا می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: متأسفانه برخی از سیاست‌مداران به غرب چراغ سبز نشان می‌دادند و اگر این چراغ سبز‌ها را در انتخابات خاموش کنیم دشمن ذلیل می‌شود. سعید جلیلی آمده تا این چراغ سبز‌ها را خاموش کند. جلیلی هیچ گاه در مقابل استکبار و آمریکا کوتاه نمی‌‌آید.
فارس

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *