تجسم خلاق،ازپندارتا واقعیت!جذب کردن موفقیت با قدرت فکر

تجسم خلاق یک نیروی ذهنی است که از قدرت تفکر برای واقعی کردن رویاها و اهداف استفاده می کند. شما با استفاده درست از تجسم خلاق به راحتی می توانید موفقیت و آسایش را به زندگی خود جذب کنید.نیرویی که به وسیله آن می توانید شرایط زندگی و محیط اطرافتان را تغییر دهید. تجسم خلاق باعث می شود که پول، دارایی، شغل دلخواه و کسانی را که دوست دارید به زندگ خود جذب کنید.

تجسم خلاق قدرت ذهن شما را به کار می گیرد و نتیجه این فرایند مطمئنا موفقیت شما خواهد بود

ما با تجسم رویدادی خاص، همان اتفاق و رویداد را به زندگی خود جذب می کنیم. این عمل برای برخی شبیه خیال پردازی است. ممکن است این عمل شبیه جادو به نظر برسد. اما این کار فقط استفاده از یک نیروی طبیعی ذهن است .عده ای از افراد هر روز از این تکنیک به صورت طبیعی استفاده می کنند.

اطمینان داشته باشید که همه انسان های موفق به صورت آگاهانه یا ناخودآگاه از این نیرو استفاده می کنند. آنها چیزهایی را به زندگی خود جذب می کنند که قبلا به صورت واضح و روشن در ذهن خود تجسم کرده اند.

تجسم خلاق و قدرت اندیشه

این فرایند چرا و چگونه کار می کند؟

ضمیر ناخودآگاه فقط افکاری را باور می کند که شما به طور دائم تکرار می کنید. و وقتی افکار به صورت باور درآمد اعمال و عادت های شما نیز بر اساس همان باور تغییر می کند و همین باعث می شود که شما در شرایط جدیدی قرار بگیرید و با افراد و موقعیت های جدیدی روبه رو شوید.

افکار ما دائما در حال جابه جایی و تغییر هستند. اگر ما بتوانیم یک فکر مثبت و مفید را در ذهن خود نگه داشته و آن را به اندازه کافی نیرومند سازیم. و آن را به یک باور تبدیل کنیم. آنگاه این باور در موضعی خواهد بود که ما را در رسیدن به اهداف و آرزوهایمان یاری کند.

ما بخشی از قدرت قادر مطلق هستیم که این جهان و هر آنچه در آن هست را خلق کرده. ما نیز این توانایی را داریم که در جریان آفرینش شرکت کنیم. و اصلا جای تعجب نیست که می توانیم افکار خود را به واقعیت تبدیل کنیم.

یک لحظه توقف کنید و به این موضوع فکر کنید: شما یک بخش غیر قابل تقسیم از یک قدرت جهانی بزرگ هستید. و این به این معنی است که افکارشما می توانند شکل واقعیت به خود بگیرند.نه همه افکار. فقط آنهایی که روی آنها تمرکز می شود و اغلب تکرار می شوند.

فکر یک انرژی است. فکری که متمرکز شود و با انرژی عاطفی همراه شود. موازنه انرژی در اطراف شما را تغییر خواهد داد و با تغییر انرژی محیط نیز دستخوش تغییر خواهد شد.

بسیاری از افراد اغلب افکار خاصی را در ذهن خود تکرار می کنند. آنها روی وضعیت فعلی زندگی خود تمرکز می کنند و با این کار اقدام به بازآفرینی و خلق همان شرایط و وضعیت قبلی خود می کنند. با این روند شما از دنیای کنونی خود محافظت میکنید. و این مانند این است که ما یک فیلم را دوباره و چندباره تماشا کنیم. خبر خوب این است که ما می توانیم با تغییر افکار خود فیلمی متفاوت بسازیم. شما با تجسم شرایط جدید می توانید وضعیت جدیدی را ایجاد کنید. پس یک واقعیت متفاوت برای خود خلق کنید.

با تغییر افکار و تصاویر ذهنی «واقعیت» خود را عوض کنید

لازم نیست جادوگری با نیروهای فوق طبیعی استخدام کنید. فقط از قدرت و اختیارات طبیعی خود استفاده کنید. برای این کار احتیاجی نیست چیزی را عوض کنید تنها کار لازم این است که افکارتان را تغییر دهید و آن ها دنیای تان را دگرگون خواهند کرد.

به عنوان مثال اگر شما در آپارتمان کوچکی زندگی می کنید ولی دوست دارید که یک خانه بزرگ تر داشته باشید. کافیست به جای شکایت از تقدیر و بی پولی، طرز فکر خود را تغییر دهید و برای مدتی خودتان را در یک آپارتمان بزرگ تر ببینید و تجسم کنید.انجام این کار اصلا مشکل نیست. این کار فقط خیال پردازی در مورد چیزیست که به آن علاقه دارید.

غلبه بر افکار محدود کننده

نیروی تجسم خلاق، قادر به انجام کارهای بزرگی است. اما بعضی از افراد محدودیت هایی دارند. تغییر برای بعضی ها خیلی مشکل است.(حداقل در آینده نزدیک) تجسم خلاق یک نیروی قدرتمند است. اما محدودیت هایی در استفاده از آن وجود دارد. ولی این محدودیت ها در خود ما هستند نه در نیروی تجسم خلاق. اغلب ما نمیتوانیم خود را آنطرف دایره محدودیت های خودمان تصور کنیم ما خود را به زندگی ای که تا به حال شناخته ایم محدود کردده ایم.باید یک تصمیم جدی بگیریم و به خودمان جرات دهیم که بزرگتر فکر کنیم. فرصت ها و امکانات همیشه وجود دارند. محدودیت فقط در ذهن ماست. و این ما هستیم که باید آن ها را کنار بزنیم. ممکن است تغییر کمی زمان بر باشد. باید از چیزهای ساده و کوچک شروع کنیم.نتایج بزرگتر به زمان بیشتری احتاج دارند تا اتفاق بیفتند.

زمان و تلاش شما در این مسیر واقعا ارزشمند هستند. و با ایمان و بردباری مطمئنا نتایج از راه خواهند رسید.

یک مثال از تجسم خلاق:

سال ها قبل، قبل از این که متاهل شوم. یک روز تصمیم گرفتم که یک قرار ملاقات را در ذهنم تجسم کنم. من خودم را در یک رستوران و در حال صحبت با یک دختر تجسم می کردم. و در طول روز چندین بار و هر بار چند دقیقه این تصویر را در ذهن خود به وضوح دیدم.روز بعد در محل کارم یکی از خانم هایی که در آنجا کار می کرد. از من پرسید: وقت دارم که با او صحبت کنم. این در حالی بود که من به ندرت با آن خانم صحبت می کردم و مکالمه ما فقط در حد گفتن یک صبح به خیر بود. من کنار میز او رفتم و او از من پرسید که آیا دوست دختر دارم؟ و وقتی جواب منفی از من شنید. از من خواست که من را به یکی از دوست هایش معرفی کند و شماره آن خانم را به من داد. وقتی به خانه رفتم به آن خانم تلفن زدم و از او درخواست یک قرار ملاقات کردم و ما همان روز درهمان رستورانی که تجسم کرده بودم همدیگر را ملاقات کردیم.

همه اینها ظرف مدت ۲۴ ساعت اتفاق افتاد. این تعجب آور نیست؟ این نیرو گاهی اوقات واقعا سریع عمل می کند.

شاید کنجکاو باشید که بدانید در آن ملاقات چه اتفاقی افتاد؟ خب، هیچی، چون اون خانم شخصی نبود که من دنبالش می گشتم. من فقط از قدرت تجسم خودم به طور اتفاقی استفاده کردم تا درستی آن را آزمایش کنم.من به یک قرار ملاقات با یک دختر فکر کردم. و این تجسم به واقعیت تبدیل شد.

منبع: http://www.successconsciousness.com

ترجمه: محمد غضنفری

زندگی تان پر از انرژی مثبت باد

علی اصغر سوادکوهی

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *