احمدی نژاد:ساختن ایران وظیفه تمام مسئولان است/رودخانه عظیم ملت دشمنان را کنار می‌زند‌

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه امروز همه برای توسعه کشور تلاش کنند، گفت: ساختن ایرانی آباد و پیشرفته وظیفه تمام مسئولان است.
محمود احمدی‌نژاد عصر امروز در آیین افتتاح ۱۴ طرح عمرانی در جمع مدیران خراسان شمالی اظهار کرد: وقتی که ساختن ایران را مطرح می‌کنیم برخی فکر می‌کنند که ساختن ایران صرفاً ساخت و ساز عمرانی است، اگرچه این هم هست، لیکن منظور از این سخن ساختن ایرانی سربلند،‌ با افتخار و سرشار از عدالت و پاکی است.

وی افزود: این همان چیزی بوده که پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) به دنبال آن بوده و در این جامعه آرمانی فقر، تنش، کینه ورزی، برتری جویی جایی ندارد و محیط برای کمال انسان برای رسیدن به عنوان خلیفه الله فراهم است.

رئیس جمهور با بیان اینکه این مستلزم این است که تمام شرایط برای تحقق آن لزوماً فراهم شود، ادامه داد: در جامعه‌ای که هم مردم ضعیف و هم تحقیر شده باشند، فرصت برای بروز و ظهور ارزش‌های الهی پیدا نمی‌شود.

وی اظهار کرد: اکنون ۷ میلیون انسان در کره زمین به سر برده که از لحظه‌ای که به دنیا آمده تا زمان مرگ فرصت لازم را برای تفکر در عظمت انسان به عنوان خلیفه الله پیدا نکرده است و میلیون‌ها انسان نیز به خاطر زورگویان تحت فشار بوده و اکنون ۶۰ تا ۷۰ درصد توده مردم در این کشورها علیه آنان معترض هستند.

احمدی‌نژاد از انقلاب اسلامی به عنوان انقلابی برگرفته از عدالت و توجه به ارزش‌های اسلامی یاد کرد و گفت: بی‌تردید نقش کار عمرانی برای توانمند شدن و عزتمندی نظام اسلامی امری مهم است و نظام که در این حوزه‌ها سرمایه گذاری کرده جامعه و مردم را به سمت تعالی سوق می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه برای رسیدن به این قله در ابتدای راه هستیم، گفت: همه باید همت کنند و همه برای پیشرفت نظام اسلامی اراده و همت خود را به کار گیرند.

احمدی‌نژاد هر تصمیم و تحولی برای رسیدن به این نقطه را ارزشمند خواند و گفت: من خدای بزرگ را سپاسگزارم که ملت ایران با این فرهنگ بوده و در پای حفظ ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی و مردم عزتمند هستند، خاطرنشان کرد: این مهم در عرصه‌های مختلف به اثبات رسیده است.

رئیس جمهور با اشاره به تحریم‌های دشمنان از آن به عنوان بازی برای جلوگیری از پیشرفت نظام اسلامی در ابعاد مختلف یاد کرد.

وی گفت: این‌ها در مقابل حرکت تاریخی ملت چیزی نیست و آنان نمی‌توانند در حرکت ملت ما خللی ایجاد کنند زیرا رودخانه عظیم ملت آن‌ها را کنار خواهد زد و حرکت ملت همچنان ادامه خواهد داشت.

احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه ملت ایران تمامی صحنه‌ها را به نفع خودش رقم خواهد زد، خاطرنشان کرد: این امر ثابت شده و ملت مهاجمان را با اقتدار حذف کرده است.

این مراسم در تالار جدید مجتمع فرهنگی توان‌بخشی ایثارگران خراسان شمالی برگزار شد.
فارس

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *