ربيع فلاح :ورزش همگاني بايدبه فرهنگ عمومي تبديل شود

به گزارش نيوزنكا: ربيع فلاح جلودار، استاندار مازندران در نخستين جلسه شوراي توسعه ورزش همگاني استان با اشاره به تاكيدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهميت و ضرورت ورزش همگاني و نگاه دولت تدبير و اميد به اين مقوله، ياد آور شد: ورزش همگاني به فرهنگ عمومي تبديل شود و با رجوع به مولفه هاي فرهنگي نسبت به توسعه و نهادينه كردن اين مهم در جامعه اقدام شود.

مقام عالي دولت در مازندران، با اشاره به ضرورت توسعه ورزش همگاني به عنوان يك راهبرد در جهت تامين سلامت، افزود: بايد از همه ظرفيت ها در جهت تحقق توسعه ورزش همگاني به منظور تامين سلامت جامعه بهره گيري شود.

139404216709
رييس شوراي توسعه ورزش همگاني استان، وجود برنامه ي اصولي را مهم ترين ركن دست يابي به اهداف اين شورا بيان كرد و خاطر نشان ساخت: دستگاه هاي اجرايي مسوول، برنامه هاي حوزه خود را ارايه كنند و اداره كل ورزش و جوانان ضمن جمع بندي، برنامه نهايي را تدوين و عملياتي نمايد.

فلاح بر هم افزايي و تعامل اعضاء اين شورا تاكيد كرد و بيان داشت: توسعه ورزش هاي همگاني در مناطق مختلف استان در دستور كار قرار گيرد و جلسات شهرستان ها به رياست فرمانداران نيز فعال شود.

وي بر بهره گيري از ظرفيت خيرين، شوراهاي فرهنگ عمومي استان و شهرستان ها، رسانه ها، صدا و سيما و بخش هاي خصوصي در توسعه ورزش هاي همگاني تاكيد نمود و عنوان كرد: برخي موانع اجتماعي در پرداختن آحاد مردم به ورزش هاي همگاني وجود دارد كه بايد با برداشتن آن ها فضاي مطلوب مورد نياز تامين گردد.

در اين جلسه، حسين زادگان، مدير كل امور ورزش و جوانان استان گزارشي از ظرفيت ها و برنامه هاي استان را در اين بخش ارايه نمود و اعضاء به بيان ديدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

روابط عمومي استانداري

139404211613 139404216371

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *