آقای روحانی سفیر فرهنگی شما این مرد خائن است!؟‎/عکس/

روز گذشته مناظره دوم ۸ نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با رویکرد فرهنگی و اجتماعی از شبکه یک سیما پخش شد.

طبق تصمیم‌های از پیش گرقته شده، در قسمت اول مناظره، هر نامز به صورت تصادفی به یک سوال در طول چهر دقیقه پاسخ داد و دیگر کاندیداها نیز در دو دقیقه به نقد پرداختند. برای قسمت دوم این مناظره از ۸ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۶ سوال در مجموع و به قید قرعه هر کاندیدا دو سوال پرسیده شد.

اما متاسفانه رویکرد برخی از نامزد ها بسیار تامل برانگیز بود و جای تعجب داشت…!

حسن روحانی که افکاری مشابه با عارف، گزینه ی اصلاح طلبان دارد و هر دو افکار فرهنگی بسیار خطرناکی نزدیکی به لیبرالیسم و لائیک دارند، در بخشی از صحبتهایش اینگونه پاسخگو بود: “هنر بهترین سفیر ما در جهان می باشد و آیا ما سفیری بهتر از حافظ داریم، آیا از صدای شجریان بهتر داریم؟ آیا از خط و خوشنویسی ایران در دنیا بهتر سراغ داریم؟ آیا از بناهای عظیم اصفهان، شیراز و غیره در جهان زیباتر داریم؟”

آقای روحانی به ما نگویید که آقای شجریان را نمی شناسید که به حساب مزاح می گذاریم، متاسفانه از شروع انتخابات شما در موضوعات مختلف فرافکنی کرده اید، و در این مورد نیز.

برخی از شاهکار های آقای شجریان را بازگو می کنیم تا شاید این به اصطلاح سفیر فرهنگی تان را بهتر بشناسید.(که البته شما میشناسید، ولی شاید به درد دیگر مخاطبان خورد)

خبری هایی که چندی پیش از شاهکار های مبتذل شجریان در فضای مجازی منتشر شد، خائن بودن و ضد دین بودن او را برای همگان نمایان ساخت.

محمد رضا شجریان به همراه دخترش مژگان و تیم همراهش، در پارتی شبانه کارمندان بی بی سی فارسی حضور یافتند و گفتنی است وی بعد از اجرای کنسرت در لندن نیز با خواننده لس آنجلسی و معلوم الحال شبکه مبتذل “من و تو”، عکسهای یادگاری گرفت و در فضای مجازی آن را انتشار داد.

سرانجام اینکه، آیا با این همه تضاد رفتاری که بین این آدم و رفتار عامه مردم ایران وجود دارد، و ضدیتی که شجریان با نظام اسلامی دارد، آقای روحانی باز هم می خواهد شجریان، سفیر فرهنگی جمهوری اسلامی ایران بشود؟ کم نبودند کسانیکه عکس این موضوع را در پیش گرفتند و کاخ عزت و منزلت انسانی و الهی خود را با خطاهای پیاپی خویش به ویرانه تبدیل کردند و با سرعت گرفتن در مسیر نزول ، روز به روز خود را به جهنم نفرت در افکار عمومی نزدیکتر نمودند.

امیدواریم که نامزدهای ریاست جمهوری با تدبیر و درایتی بیشتری عمل نمایند، و شان و شاخصیت این نظام مقدس را فدای افراد معلوم الحال نکنند که به این وسیله بخواهند با خود شیرینی، اندک رای بیشتری بدست آورند. زیرا شدیدا احساس می شد که نام بردن از برخی افراد یا آثار هنری، صرفا جنبه تبلیغاتی داشت، و چه بسا برخی از نامزدها حتی آشنایی مختصری هم با کم و کیف این عرصه نداشته باشند و لازم به ذکر است،احترام شما در نزد مخالفان جمهوری اسلامی، نه به خاطر هنرتان، که به دلیل ضدیت با ایران می باشد

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. آخه بیسواد توروچه به سیاست
    بپا زمین نخوری
    نشخوارمیکنی از کجاارتزاق میشی وقتی تأیید صلاحیت شد بفرمائید نظربزرگان یعنی کشک توی بیسواد که نمیفهمی چی میگی بدان آقا فرمودند ۸ کاندیدا با صلاحیت واردشدند مردم اصلح راانتخاب کنید
    شما سایتها فقط درصدد تخریب وتشویش افکار عمومی هستید
    بدانید شما بااین افکارشوم به اهدافتان نخواهیدرسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *