افتتاح طرح اوقات فراغت نوجوانان درتبلیغات اسلامی نکا

به گزارش نیوزنکا: امروز آئین افتتاح طرح اوقات فراغت نوجوانان با حضور جعفر احمدی سرپرست فرمانداری شهرستان نکا در اداره تبلیغات اسلامی نکا شروع شد.

جعفر احمدی فرماندار شهرستان نکا در این آیین گفت: یاد و خاطره بزرگمرد انقلاب اسلامی ایران شهید آیت الله دکتر بهشتی گرامی باد. حضرت امام(ره) فرمودند که انقلابمان را باید بیمه کنیم. انقلابمان با چه بیمه می شود با همین خون شهدا و ایثارگری ایثارگران بیمه می شود. حضرت امام(ره) در سال ۴۲ فرمودند سرباز من فرزندانی هستند که در گهواره اند و دیدیم که همان ها که در سال ۴۲ در گهواره بودند در دفاع مقدس خوش درخشیدند جانانه سربازی اسلام و انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) را کردند. همین جوانان بودند که در جبهه و جهاد و جنگ حماسه ها آفریدند و ماندگار شدند. درود بی کران بر شهدای ما.

فرماندار شهرستان نکا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اوقات فراغت یعنی وقت هایی که آزادی عمل دارید. باید دست اندرکاران در زمینه اوقات فراغت برنامه ریزی کنند. باید ادارات و نهادهای مربوطه برای اوقات فراغت برنامه ریزی کنند. امروز بیش از ۳ هزار شبکه ماهواره ای برای از میان بردن بنیان خانواده ها در ایران کار می کنند. علیه فرهنگ ما کار می کنند. الان شاهد انحرافاتی در جامعه هستیم. بایستی با مدیریت فرهنگ ایرانی اسلامی را بگسترانیم. امروزه به مدد تکنولوژی ، راه های انحراف هم زیاد شده است. البته ما می توانیم از تکنولوژی در مسیر خوب و تعالی انسان استفاده کنیم در راه خدمت به انسان استفاده کنیم. بنابر این ما نیاز به کار و تلاش داریم. ما باید پایه های دینی و معنوی را تقویت کنیم.

وی گفت: تبلیغات اسلامی شغل انبیاست. تبلیغات اسلامی ، انسان سازی است. بخصوص در این ماه مبارک رمضان باید تبلیغات اسلامی و معنوی را گسترش دهیم.

جعفر احمدی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: باید در کارها برنامه محور باشیم و برنامه داشته باشیم. باید به سمتی برویم که انسان خلاق تربیت کنیم.

وی گفت: شهرستان نکا انسان های بزرگی همچون حضرت آیت الله مرحوم محمدی لائینی و سرداران شهیدی چون قاسمی طوسی ، بردبار و نظری را دارد. ما اگر با تقوا باشیم و با معنویت باشیم به مملکت هم کمک می کنیم.

فرماندار نکا ادامه داد: برنامه های اوقات فراغت باید در راستای تحقق برنامه های نظام اسلامی و دولت و برنامه های سند چشم انداز باشد. امروز ما از نظر دینی و معنوی در منطقه رتبه اول را داریم و باید این را حفظ کنیم.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. سیدقدرت اله شریفی در گفت:

    اینجانب ضمن تبریک به مهندس احمدی فرماندار محترم شهرستان نکا آرزو توفیق در خدمت گزاری مردم شریف شهرستان راازخداوند بزرگ مسئلت دارم واز فرماندار محترم شهرستان خواستا ریم انشالله با وحدت وهمدلی بنوانند عقب ماندگی شهرستان را درزمینه های مختلف ازجمله عمرانی وفرهنگی واقتصادی واشتغال مرتفع سازد وتوجه ویژه به دوبخش محروم هزارجریب داشته باشند درزمینه اسفالت وآب شرب روستایان دهستان زارم رود واستخرپشت ونهایت تشکر رااز برادرم یدالهی داریم تامشکلات منطقه را مستند به فرماندار محترم ارائه دهند

  2. الیاسی عزیز چرا نمایندگان مردم نبودند؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *