مرتضوی :بعضی از بانک‌ها که انگار از دماغ فیل افتاده‌اند !

به گزارش نیوزنکا:امام جمعه رامسر با ابراز نگرانی ؛ بعضی از بانک‌ها که انگار از دماغ فیل افتاده‌اند!مرتضوی خطاب به بانک‌ها گفت: فشار بانک‌ها به سرمایه‌گذاران و سرمایه‌داران و مردم، هم خود بانک‌ها را درگیر مشکلات می‌کند و هم زندگی مردم را فنا و اقتصاد جامعه را هم مختل می‌کند….
امام جمعه رامسر گفت: دولت برای ضرر و زیانی که مردمی که در برف‌های چند سال قبل دیده‌اند تسهیلاتی را به بانک‌ها ارائه داده که باید به مردم اعطا کنند، ولی در واگذاری این تسهیلات سلیقه‌ای عمل می‌شود.
حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان رامسر با اشاره به برکتی که در ماه رمضان نهفته است، اظهار کرد: قدر این ماه را باید دریابیم که هر چه از بزرگواری و ثروتی که در این ماه است بگویم، کم است و همه می‌دانند و باید توجه کنند و عمل کنند.
وی افزود: بهتر است وقتی در این ماه هستیم بیشتر به اعمال خود توجه کنیم و بدانیم بیشتر اتفاقاتی که در زندگی به آن دچار می‌شویم از اعمال خود ما نشات گرفته است.
مرتضوی خطاب به بانک‌ها گفت: فشار بانک‌ها به سرمایه‌گذاران و سرمایه‌داران و مردم، هم خود بانک‌ها را درگیر مشکلات می‌کند و هم زندگی مردم را فنا و اقتصاد جامعه را هم مختل می‌کند.
امام جمعه رامسر افزود: بعضی از بانک‌ها که انگار از دماغ فیل افتاده‌اند و هر چه خود می‌خواهند، انجام داده و هیچ توجهی به زندگی اسلامی ندارند.
وی ادامه داد: دولت برای ضرر و زیانی که مردمی که در برف‌های چند سال قبل دیده‌اند تسهیلاتی را به بانک‌ها ارائه داده که باید به مردم اعطا کنند، ولی در واگذاری این تسهیلات سلیقه‌ای عمل می‌شود.
خطیب نماز جمعه رامسر بیان کرد: نباید به مردم برای یک وام ازدواج چند میلیونی این‌قدر فشار آورده و یک‌هزار جور سند رنگارنگ بگیریم ولی در قبال وام دادن به اقوام و دوستان، خودسرانه عمل کنیم.
مرتضوی با بیان اینکه مردم هم نباید هرچه بانک‌ها می‌خواهند انجام دهند، افزود: زندگی خود و اطرافیان خود را درگیر مشکلات نکنید.
وی با اشاره به اتفاقات سال ۶۰ در کشور خاطرنشان کرد: این سال سال سختی برای مردم و نظام بوده است و منافقین همه کار کردند تا کشور را زمین‌گیر کنند.
مرتضوی در ادامه اظهار کرد: از ترور رهبری عزیز در مسجد ابوذر گرفته تا ترور و به شهادت رساندن ۷۲ تن از بزرگان نظام و نیز شهادت رجایی و باهنر دو بزرگ‌مردی که تمام زندگی خود را در راه اسلام دویدند.
وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری تاکید کرد: این بزرگ جانباز عصر ما به خوبی به غیرت و شجاعت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای اشاره کردند و باید بدانیم که امروز جامعه ما فقط و فقط به وحدت و هم‌دلی نیاز دارد.

شمال نیوز

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. امید دارم بانک ها و نزول خورای هم آخور شون روزی سزای اعمال ظالمانه خودشون رو ببین!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *