قدرداني بخشدار هزارجريب ازپرنسل حفاظت محيط زسيت نكا/عكس

به گزارش نيوز نكا ؛ در پي آتش سوزيهاي اخير در منطقه جنگلي تجرخيل كه در هفته گذشته بوقوع پيوسته بود و از پي آن اقدام سريع و حضور بموقع رياست و محيط بانان اداره حفاظت از محيط زيست شهرستان نكا در جهت تلاش براي اطفاي حريق ، محمد محمديان بخشدار هزار جريب نكا طي تماس با اين پايگاه خبري از خدمات و تلاش خستگي ناپذيري پرسنل خدوم و نيز محيط بانان اداره حفاظت از محيط زيست شهرستان نكا به پاس حضور بموقع در منطقه بعنوان اولين گروه و پس از آن بمنظور اطمينان كامل و جلوگيري از وقوع دوباره آتش تا مهار كامل از آنها قدرداني نموده اند .
محمديان با اعلام اينكه در اين هفته بعضي از افرادسود جو و سهل انگار اقدام به آتش زدن كاه و كلاژ نمودند و اين اقدام ناشايست آنها نيز سبب سوخت ۲ هكتار از مزارع اطراف كه خوشبختانه بعد از برداشت گندم و جو شده است اظهار اميدواري كرد شاهد تكرار چنين اتفاقاتي نباشيم .
وي از مردم منطقه خواست تا در زمان وقوع چنين حوادثي مراتب را سريعا به اطلاع ماموران آتش نشاني و يا بخشداري و دهياران برسانند تا آنها از طريق دسترسي به نيروهاي امدادي در مقابل حوادث ؛مانع خسارتهاي بعدي گردند .
محمديان در پايان از زحمات دهياران اعضاي شوراي اسلامي گروهاي امدادي منابع طيبعي هلال احمر و ديگر اقشارمردمي نيز تشكر نمودند.

شايان ذكر است : با توجه به اعلام گزارش اهالی روستای تجرخیل در روز یکشنبه مورخ ۳۱/۳/۹۴ مبنی بر آتش سوزی جنگل در محدوده روستای تجرخیل ، وسعت آتش سوزی به مقدار ۶ الی ۷ هکتار در منطقه کوهستانی و صعب العبور بخش هزارحریب گزارش شده است .DSC07137-300x225

DSC07119-300x225 (1)

DSC07117
آتش سوزي - خرداد 94 071

آتش سوزي - خرداد 94 073

آتش سوزي - خرداد 94 077

آتش سوزي - خرداد 94 080

آتش سوزي - خرداد 94 081

آتش سوزي - خرداد 94 082

آتش سوزي - خرداد 94 087

آتش سوزي - خرداد 94 089

آتش سوزي - خرداد 94 091

آتش سوزي - خرداد 94 092

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. هزارجریب تنها در گفت:

    ای کاش آتشی که پیمانکاران به طور غیر مستیم به جان منابع طبیعی انداخته اند هم توجه شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *