احمدي :بهشتي مجاهدي نستو ومعمار بزرگ دستگاه قضايي كشورمان بود

به گزارش نيوز نكا ؛جعفر احمدی سرپرست فرمانداری شهرستان نکا ، طی پیامی سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش را گرامی داشت.
وي در اين پيام از شهيد بهشتي بعنوان مجاهدي نستو و معمار بزرگ دستگاه قضايي كشور ياد كرد و اين ايام را فرصتی مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در قوه قضائیه دانست .
متن پیام به این شرح است:
بسمه تعالی
وَإِنْ حَكَمْتَ فَاحْكُم بَيْنَهُمْ بِالْقِسْطِ إِنَّ اللّهَ يُحِبُّ الْمُقْسِطِينَ (سوره مائه آیه ۴۲)
کار و تلاش در عرصه احقاق مظلومان و عدالت گستری ، خدمتی است بس ارزشمند و ستوده و آنگاه که این خدمت سترگ در مسیر خدایی و مطابق با احکام و تعالیم دین مبین اسلام باشد ، در حقیقت تلاشی است الهی که رنگ و نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چرا که حضرت باریتعالی خود بزرگ دادگر و عادل است و دادگاه عدلش عالمیان را فراگیر. هفتم تیر ماه سالروز فاجعه جانسوز و دردناک انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران وفادار انقلاب اسلامی ، فرصتی مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در قوه قضائیه و بویژه تجلیل و پاسداشت بزرگ معمار دستگاه قضایی ، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر ، شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه است.
اینک در ماه مبارک رمضان ، ماه ضیافت الهی اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر ، هفته قوه قضائیه را به همه تلاشگران این عرصه به خصوص مجموعه خدوم امر قضا در شهرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدمات شایسته این عزیزان در برقراری عدل و قسط در جامعه تقدیر و تشکر می نمایم و از خداوند متعال می خواهیم که همه ما را در مسیر عدالت بی بدیل مولای متقیان حضرت علی(ع) قرار دهد. و من الله توفیق. 552
جعفر احمدی سرپرست فرمانداری شهرستان نکا
منبع:تارنماي فرمانداری شهرستان نکا

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *