سومین جلسه اعضای ستاد ویژه پیشگیری و پیگیری تخلفات انتخاباتی شهرستان نکا

سومین جلسه هفته گذشته باحضوراکثریت اعضا تشکیل گردید ،پس از تلاوت قرآن کریم ،حجت الاسلام ربیعی رئیس ستاد ویژه پیشگیری و پیگیری تخلفات انتخاباتی شهرستان نکا ضمن تشکر ازاعضا درخصوص پیشگیری ازجرائم احتمالی مطالبی بربی طرفی اعضای هیات اجرائی نظارت انتخابات شوراها بیان نموده و انجام جلسات توجیهی و تذکر به کلیه کاندیدای شورای اسلامی شهرستان و دهیاران منطقه هزار جریب در پیشگیری از وقوع تخلفات احتمالی انتخابات عنوان کردند .
در ادامه جلسه هریک از اعضا ستاد نکاتی به شرح ذیل بیان نمودند .
در این جلسه جعفری دادستان شهرستان نکادرخصوص عدم استفاده از بیت المال در تبلیغات انتخاباتی مطالبی بیان داشته و نظارت کمل از سوی مسئولین ذیربط را خواستار گردید.

1
سرهنگ فتحی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نکاگفت:طبق مصوبه قرار شد حفاظت صندوقهای کلیه روستاها با نیروها بسیج و سپاه باشد .
وی تاکید کرد: لازم است جلسه توجیهی جهت هماهنگی بیشتر نیروهای بسیج و ناجا برگزار شود .
فتح اللهی رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در شهرستان نکا نیزخاطر نشان کرد : برای پیشگیری از وقوع تخلف لازم است از بکارگیری نیروهای بومی روستایی در همان روستا خود داری و برای روستاهای مجاور استفاده شود .
رئیس اداره اطلاعاتنکا خواستاراجرای جلسات توجیهی برای بسیج و نیروی انتظامی برای حفاظت صندوقها شد و در ادامه گفت : بعضی از اشخاص در تخریب شورای شهر و شهردار اقداماتی شروع کرده که می بایست کنترل و برخورد گردد .
نماینده سپاه ناحیه نکا گفت: با توجه به اینکه احتمال خرید و فروش آرا وجود دارد ، تمهیداتی در جلوگیری از این موضوع باید بعمل آید .
3

مصوبات این ستادشامل
۱-مقرر شد جلسات توجیهی برای کلیه نیروهای بسیج و سپاه و نیروی انتظامی که مسولیت حفظ و حراست صندوقها را بر عهده می گیرند ، بعمل آید .
۲-مقرر شد تخلفات احتمالی هیات های اجرایی و نظارت در انتخابات شورا ها در حمایت از کاندید ای خاص ، سریعا به دبیر خانه ستاد گزارش شود .
۳-همایشی در فرمانداری با عوامل اجرایی صندوقها برای توجیه و تذاکرات لازم برگزار گردد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *