دامادی نماینده ساری :اجازه الحاق مياندرود به نکا را نمي‌دهم

محمد دامادي شامگاه پنج‌شنبه در جلسه شوراي اداري اين شهرستان در اردوگاه شهداي دانش‌آموزي بادله درباره وجود نارسايي‌ها در مياندرود گفت: مياندرود مستقل شده است، اما اگر قرار است که اين استقلال فقط در کاغذ باشد، بهتر بود اين اتفاق نمي‌افتاد.

نماينده مردم ساري و مياندرود در مجلس شوراي اسلامي در اين مورد تصريح کرد: اگر قرار باشد که شهرستان بشود و رشد نکند، اين اتفاق نمي‌افتاد، بهتر بود، چراکه حداقل خيال‌مان راحت‌تر بود.

عضو کميسيون عمران مجلس با اشاره به بازديد وزير راه و شهرسازي از محور گهرباران و روستاي اسلام‌آباد عنوان کرد: در اين ديدار به نيکزاد تأکيد کردم که در اين محور خانواده‌هاي ما از بين مي‌روند و آقاي وزير ۳ميليارد تومان را به اين مسئله اختصاص داد که خواهش مي‌کنم که اين بودجه فقط صرف جاده اصلي گهرباران شود.

وي همچنين به مسئولان راه و شهرسازي هشدار داد که نگذارند اين بودجه برگشت بخورد.

وي با اشاره به وجود استعلاماتي براي وصل مياندرود به نکا گفت: ما اجازه نخواهيم داد، چراکه مياندرود و ساري از هم جدايي‌ناپذيرند و من مخالف اين مسئله هستم که مياندرود را از ساري جدا کنند.

در اين جلسه همچنين عباس غفوري به سمت بخشدار مرکزي اين شهرستان معرفي و از تلاش‌هاي محمد اسفندياري تقدير شد.

غفوري در سخناني کوتاه گفت: همواره سعي کرده‌ام که خدا را در خدمت به مردم درنطر داشته باشم و معتقدم که اگر در کنار مردم نباشيم، هرگز موفق نخواهيم شد.

وي با انتقاد از کساني که به جلسه معارفه‌اش نيامده بودند، گفت مردم براي ما نقش اساسي دارند و از کساني که آمده‌اند، تشکر مي‌کنم.
فارس

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. آقای دامادی!
    با سه میلیارد تومن چکار میشه کرد؟ با این اعتبارات قطره ای که شما مسئولین استان از تهران میگیرید نتیجه ای بهتر از کمربندی ساری در نمیاد. استانهای دیگه ۵۰۰ میلیاردی میگیرن و شما دو سه میلیاردی. نه عزیز من ! با این بودجه ها مشکل ساری و میاندرود حل شدنی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *