تصاویر پیکر یکی از ۱۷۵ غواص شهید

به گزارش نيوز نكا ،صبح امروز در معراج شهدای تهران پیکر مطهر یکی از شهدای غواص عملیات کربلای ۴ برای نشان دادن مظلومیت این شهیدان در معرض نمایش قرار گرفت.
در حاشیه نشست خبری سردار “سیدمحمد باقرزاده” فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح که صبح امروز در معراج شهدای تهران برگزار شد،
پیکر مطهر یکی از شهدای غواص و خط شکن دست بسته نیز در محل نشست خبری در معرض دید خبرنگاران قرار گرفت.

سردار باقرزاده در این زمینه گفت: نقطه ای که شهدای غواص پیدا شدند با خط مقدم ۱۵ کیلومتر فاصله داشت. بی بی سی تلاش می‌کند موضوع غواصان را به بی تدبیری فرماندهان نسبت دهد.

گفتنی است ۲۸ اردیبهشت پیکرهای مطهر ۲۷۰ شهید دوران دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد کشور شد که از این تعداد ۱۷۵ شهید غواص خط شکن در عملیات کربلای ۴ با دستان بسته به شهادت رسیده بودند.
ay1v3swtvtt3ggy7w7a8

asp5j65ntgzr7lqk3qd

0u9yj7lq5w59zfz6qj20

e38pr20m8897lopm9dc

zpgtot3m47q0wru40adl

jlk50adj2l6hdvjt0v9o

qtmbluguzuvw84lh3yxh

دیدگاه های این مطلب

24 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. مشاور املاک قلعه سر34776505 در گفت:

    روحشان شاد

  2. انصاری از سمنان در گفت:

    شهدا را یاد کنید با ذکر صلوات.

  3. الله اکبر …

  4. دختری از نکا در گفت:

    برای شادی روح همه شهدا مخصوصا ۱۷۵ شهید کربلا ۵ صلوات..
    از امروز صبح تا حالا ک دیدم عکس و مطالب رو تحت تاثیر قرار گرفتم‌.
    جوونای ما کجایین بیایین ببینین ک چ جونایی با چ وضعی به شهادت رسیدن تا امثال ما بتونیم در آرامش زندگی کنیم.

  5. درود بیکران بر روح پاک شهیدان.شهدا راه شما را ادامه میدهیم به کوری چشم دشمنان

  6. کجایند عبرت بگیرند کسانی که به راحتی حرمتها رو ازبین بردند بخدا شرمنده ایم شهداء

  7. خدا لعنت کنه تقصیر داره

  8. خوشا آنان که جانان می شناسند
    طریق عشق وایمان می شناسند
    بسی گفتیم وگفتند ازشهیدان
    شهیدان را شهیدان می شناسند
    السلام علیکم یا انصار ابی عبدالله

  9. صالح علی نژاد در گفت:

    خدایا مارا دراخرت جلوی شهدا شرمنده نکن ..ما بعد اینها چه کردیم >شهدا شرمنده ایم

  10. میرزاعلی درخشانی در گفت:

    یاران چه غریبانه رفتند ازاین خانه
    هم سوخته شمع ما هم سوخته پروانـه
    ـــــــــــــــــــــــــ
    شهدابه خــــداشــرمنــده ایم
    نثـارروحشـــان صـــلـــوات

  11. علي اكبر سطوطي در گفت:

    روحشان شاد يادشان گرامي

  12. اسداله اسدی با پخش این تصاویر مسولیت همه مخصوصا مسولین سخت تر و سخت تر می شود . به روح همه شهدا و این شهید عزیز فاتحه ای قرائت فرمایید .

  13. به مادر قول داده بود بر می گردد …
    چشم مادر که به استخوان های بی جمجمه افتاد لبخند تلخی زد و گفت :
    بچه م سرش می رفت ولی قولش نمی رفت …
    بسم رب الشهداءوالصدیقین

  14. در سینه‌ام دوباره غمی جان گرفته است

    « امشب دلم به یاد شهیدان گرفته است »

    تا لحظه‌ای پیش دلم گور سرد بود

    اینک به یمن یاد شما جان گرفته است…

  15. ای جنگ چه کرده ای با جوانان این مرز وبوم ای جنگ چه کرده ای با پدران و مادران شهیدان این دیار مگر نه این است که تا آخرالزمان فرا رسد شهادت بهترینهای امت اسلام را برمیگزیند. هر وقت طنین بازگشت آلاله های گمنام در فضای وطن میپیچد پدرم بی اختیار یاد میثم می افتد میثم را زیاد ندیده بودم از روی چند عکس یادگاری که با پدرم داشت چهره اش خوب در خاطرم هست جوانی بود برومند مانند همه ی جوانان آرزومند این دیار میثم یحیی زاده نیم چاهی را میگویم فرزند مرحوم حاج رحمان یحیی زاده حاج رحمان گرچه لباس روحانیت به تن نداشت از محضر علمای هم عصر منطقه ی خود بهره ها برده بود برای همه قابل احترام بود پیش نماز مسجد محل بود وخیلی ها پشت سرش به او اقتدا میکردند و اعتقاد عجیبی به استخاره داشت همه ی اهل محل اورا رحمان عامی (عمو) میگفتند حتی بزرگترها یی مثل مرحوم حاج براتعلی محمدی سیاوشی نیز او را عمی صدا میزد مرحوم آیت الله لایینی هم اورارحمان عامی مینامید نمیدانم اول میثم به جبهه رفت وجاویدالاثر شد یا برادرش عباس زودتر شهید شد ولی مادر این شهیدان حاجیه صباح حقی فرزند کربلایی خداوردی چون شمعی سوخت وآب شد وحسرت دیدن استخوان پاره های فرزندش بر دل او ماند و رخ در نقاب تیره ی خاک کشید میثم جان اگر به خانه می آیی بیا که خانه خانه ی توست شاید هم آمده ای و در گوشه ی این خاک آرام گرفته ای و ما غافلیم میثم جان آگر به خانه می ایی بدان که پدرت نیست مادرت دیگر نیست پدرت که موقع رفتن پشت سرت دست به دعا برمی داشت وطلب خیر میکرد نیست تا در رثای تو مرثیه سرکند مادرت که موقع رفتنت آب پشت سرت میریخت وبرایت پشت پای نذری میداد نیست که به پیش پایت اسفند دود کند اما اهالی که هستند اهالی به یادت شهید گمنامی را در آرامگاه شهدا جای داده اند وبر سنگ مزارش نوشته اند نام: شهید شهرت: آشنا فرزند: روح الله یکی از هم نسلانت میگفت در آبهای اروند جاودانه شده ای تصویرت در کنار چند شهید جاویدالاثر دیگر در کنار ه ی این شهر هست گرچه به گمنامی گر چه ما نمی دانیم در کدام عملیات و کدام منطقه جاودانه شده ای اما جاوید الاثر شده ای در دلها ویادها روحت شاد یادت میکنم با ذکر یک صلوات

  16. با دست بسته به سوی خدا پرواز کردید
    عرض ادبی به عالم امکان کردید
    در پهنه ی این گیتی
    این ماییم که چشم بسته به راهیم
    خداوند لطفی به ما کرده که با یاد شهیدان و رشادت هایشان گامی مهم برای اسلام برداریم
    الله اکبررررررررر

  17. اینان جوانان واقعی و غیرتمند سرزمین من هستند که با نثار جان خویش معنی عشق را نه در حرف بلکه در عمل ثابت نمودند…

  18. مامدیون شماهستیم ای شهیدان وطن وای شهدای گمنام بعداز شما هیچ کاری نکرده ایم

  19. خدایا ما را با شهدا محشور گردان.

  20. فروشندگان مواد افیونی در نکا بدانند پلیس در کمین همه شماهاست. و دست به دست قضات با همه شماها برخورد خواهد کرد.همچنان که با فلانی و فلانی ووو. ….برخورد کرد.به لطف و عنایت خداوندمتعال و امداد امام عصر (عج )دوران جمع آوری مال و متاع کثیف برای تک تک شما به پایان رسید ……تاوان خونهایی که تو شیشه ریختید رو باید پس بدید ان شاءالله. ….. …..

  21. حداقل کار ما در قبایل این عزیزان ادامه دادن راهشان است لطفا کمی این تصاویر را نگاه کنیم و قدری فکر کنیم . چرا خانمهای ما با این وضع بیرون می آن آیا فردای قیامت می تونیم جواب شهیدان رو بدیم. شوخی نیست این عزیزان با ارزش ترین چیز که جانشان بود رو فدای این کشور، فدای ماها کردند حالا ما چه کردیم هر خانمی با یک مدل با یک نوع آرایش از منزل خارج می شه ، چه خبره کمی خجالت بکشیم .
    واقعا شرمنده این شهدایم

  22. راهشان است لطفا کمی این تصاویر را نگاه کنیم و قدری فکر کنیم . چرا خانمهای ما با این وضع بیرون می آن آیا فردای قیامت می تونیم جواب شهیدان رو بدیم. شوخی نیست این عزیزان با ارزش ترین چیز که جانشان بود رو فدای این کشور، فدای ماها کردند حالا ما چه کردیم هر خانمی با یک مدل با یک نوع آرایش از منزل خارج می شه ، چه خبره کمی خجالت بکشیم .
    واقعا شرمنده این شهدایم

  23. دیروز تو خیابون دختری ۲۵-۲۶ساله سوار بر دوچرخه بدون روسری دیدم بهش تذکر دادم گوش نکرد بقیه تماشا کردند اونایی که فقط شرمنده شهدا هستید چرا جلوی دختر پسرای لخت وعور رو که جامعه رو تبدیل به محیط جنسی کردند رونمیگیرید ؟برای امام حسین عزاداری میکنید امام حسین حکومت زمانش برای نهی از منکر بهش جواز داده بود؟منتظر چی هستید؟ میشه بجز شرمندگی حرکتی بکنید؟ اونایی که پارزو دارید کاش زمان جنگ بودید وشهید میشدید امر به معروف از جنگ با دشمن سخت تره؟الأن هم میتونید شهید بشیدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *