زارع از مشارکت مراکز فرهنگی هنری در تحقق عدالت فرهنگی خبر داد

عباس زارع صبح امروز در جمع خبرنگاران مركز استان اظهار کرد: در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید مبنی بر گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری و همچنین در زمینه اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد به‌منظور ایجاد بسترهای لازم برای تحقق عدالت فرهنگی، ارشاد مازندران هم برنامه‌هایی را در دستور کار خود قرار داد.
وی با اشاره به اینکه بنا بر اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عدالت فرهنگی باید در بین آحاد مردم جامعه تحقق یابد، افزود: گسترش عدالت فرهنگی با هدف استفاده بهینه از ظرفیت و توانمندی‌های سفیران و کارگزاران این عرصه مانند آموزشگاه‌های آزاد هنری، موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی، نگارخانه‌ها و شرکت‌های فرهنگی و هنری که تحت نظارت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارند، محقق می‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه برای برون‌سپاری فعالیت‌های فرهنگ به سفیران و کارگزاران عرصه فرهنگ، برنامه پیشنهادی فعالیت‌های فرهنگی باید تا پایان خردادماه به این اداره‎کل ارسال شود، تصریح کرد: پس از بررسی و تصویب برنامه‌ها، این فعالیت‌ها با حمایت، نظارت و مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران توسط موسسات فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به فعالیت‌های گسترده دولت در حوزه فرهنگی و توجه ویژه به این عرصه، ادامه داد: از علاقه‌مندان به حوزه فرهنگ تقاضا داریم نسبت به ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌های خود اقدام کنند و اداره‌کل ارشاد مازندران هم در اجرای این برنامه‌ها مشارکت می‌کند.

زارع با بیان اینکه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در راستای فعالیت‌ها و اهداف وزارت ارشاد، اقدامات گسترده‌ای را انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: مشارکت حوزه‌های مختلف فرهنگی در این طرح، منجر به تحقق عدالت فرهنگی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توجه به برنامه‌های حوزه فرهنگ می‌تواند باعث دستیابی به کاهش مشکلات اجتماعی هم شود، گفت: جامعه جوان ما نیازمند فعالیت‌های فرهنگی است تا با مشارکت در این حوزه، بسیاری از معضلات اجتماعی کاهش یابد.
فارس

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. برای این مدیرجوان وخوش آتیه آرزوی تو
    فیقات روزافزون راازخداوندمسئلت دارم!موفق باش

  2. این روزها تیپ های جدیدی در کشور شاید به نوعی عادی به نظر برسد؛ اما هر چه هست از بازیکن مشهور لیگ برتری فوتبال گرفته تا بازیگر و خواننده مشهور همه به نوعی از این مُد عجیب پیروی می کنند و با تیپ ها و آرایش های عجیبشان از زمین های ورزشی گرفته تا کنسرت و تلویزیون سوای از هنرنمایی، سعی در نشان دادن تیپ جدید خود در بین مردم هستند..متاسفانه این تیپ ها در شهر کم نیست…به جای دورهمی مسئولین فکری کنند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *