فلاح رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهشهر شد/عكس

به گزارش نيوز نكا ،مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی استان مازندران طی حکمی مسعود فلاح را رییس جدید اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهشهر منصوب کرد.

حجت الاسلام سيدعربعلي جباري، امام جمعه بهشهر امروز(۱۷خرداد) در ديدار معاون قرآن و عترت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران كه به مناسبت معارفه رئيس جديد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اين شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مسير ارشاد مسير انبياء و اولياي الهي است.
IMG17551929

IMG17554426

وي با بيان اينكه راه دستيابي به كمال سخت و طاقت فرسا است و راه سقوط آسان، گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامي از ولايت فقيه حرف شنوي دارد كه بايد اين مهم بيش از گذشته احياء شود.

حجت الاسلام جباري اضافه كرد: منويات مقام معظم رهبری(دامت بركاته) در حوزه فرهنگ و هنر، سرلوحه امور در فرهنگ و ارشاد اسلامي است. حرف شنوي و اطاعت از ولايت فقيه دو مقوله اي است كه امام حسين(عليه السلام) از امت خود خواستار بودند و راه سعادت آنان در گرو اين مهم است.

وی با اشاره به جايگاه كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد در تقويت آموزه هاي ديني در بين نوجوانان و جوانان و مصونيت اين قشر از تهاجم فرهنگي، خاطرنشان كرد: باتوجه به اينكه مسئوليت كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد در هر شهرستان به ادارت تابعه فرهنگ و ارشاد اسلامي تفويض اختيار شده از اينرو مي طلبد مجموعه ارشاد در هر شهر به دنبال تعامل حوزه فرهنگ و هنر كه مورد استقبال نسل جوان است با اين كانون هاي مساجد باشد.IMG17554426
حجت الاسلام جباری با اشاره به منويات رهبري(حفظه الله) درخصوص قرار گرفتن كتاب در سبد خانواده هاي ايراني، تصريح كرد: مديران فرهنگ و ارشاد با تقويت كتابخانه هاي مساجد درصدد ترويج فرهنگ كتاب و كتابخواني در بين اقشار مختلف جامعه باشند.
محمد فوقی، معاون قرآن وعترت اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی مازندران نیزاظهار داشت :تغییرات در ارشاداین استان با هدف خدمت رسانی بیشتر به مردم به ویژه اصحاب فرهنگ و هنر و رونق فعالیت های قرآنی و دینی صورت می گیرد.
وی با بیان اینکه تغییرات در ارشاد براساس نخبه پروری و شایسته سالاری است، خاطرنشان کرد: توجه به اهالی فرهنگ و هنر، رونق و ایجاد جاذبه و تنوع برای همه ذاءقه ها وسلیقه ها رسالت فرهنگ و ارشاداسلامی محسوب می شود.
فوقی اضافه کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در جابجایی مدیران تابعه به دنبال کادرسازی نیروهای متعهد و متخصص با بهره گیری از پتانسیل کارکنان این مجموعه است.
IMG17544532
وی برلزوم توجه به نیازها و علاقه مندی های مخاطب جوان در حوزه فرهنگ و هنر تاکید کرد و گفت:رشد فعالیت های فرهنگی و هنری باید همه جانبه و همراه با شور و شعور، معرفت وشناخت باشد چراکه رشد فعالیت های این حوزه با نگاه کاریکاتوری آسیب زا است.
به گزارش شبستان، محمدفوقي معاون قرآن و عترت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران، علي اصغر باباكوهي رئيس سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي بهشهر و مسعود فلاح رئيس جديد ارشاد امروز۱۷خرداد علاوه بر ديدار با امام جمعه بهشهر با محمدتقی نورزاد فرماندار اين شهرستان نيز ديدار و گفتگو داشتند.
از آنجا که اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قصد دارد تا از نیروهای خود در سمت‌های مختلف استفاده کند، لذا مسعود فلاح پيشتر بعنوان کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر و معاونت فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و نيز رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي شهرستان نكا را نیز در کارنامه خود دارد،

وی در حال گذراندن دوره کارشناسی ارشد علوم و حدیث است .
مسعود فلاح نقش بسزايي درجهت تكميل مجتمع فرهنگي هنري امير المومنين (ع) نكا ايفا نموده است همچنين او در زمان تصدي در رياست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نكا نقش موثري درشكل گيري انجمن هاي هنري ايفا نموده است .

به گزارش فارس، شهرستان بهشهر دارای بیش از دو هزار فعال در عرصه فرهنگ و هنر است که به‌ویژه در رشته‌های موسیقی سنتی، تئاتر، شعر و خوشنویسی‌، هنرمندان شاخصی دارد.
شبستان

دیدگاه های این مطلب

9 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. ارشاد نکا هم نیاز به نیروی کاربلد و مردمی داره
    ان شاا… که تدبیری صورت بگیره

  2. رییس قبلی کی بود

  3. رییس قبلی کی بود؟

  4. سلام آقای فلاح
    پست جدید مبارک
    انشالله موفق باشید

  5. جناب آقای فلاح سمت جدید تبریک می گویم موفق باشید

  6. باسلام وعرض تبریک خدمت اقای فلاح انشالله شاهد موفقیت بیشترشما باشیم

  7. انتخاب هم محلی خودمان را به ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر تبریگ گفته ان شاء الله با اتکا بر خدا و منویات مقام معظم رهبری در راستای همدلی و همزبانی بهشهری ها و خصوصا همدلی سورکیها گام بردارد و …. مراقب تفرقه افکنان باشد که مانند دور قبل در نکا و استان اتفاق نیفتد

  8. میرزاعلی درخشانی در گفت:

    خدمت سرورعزیزم حاج آقافلاح مدیرلایق وپرتلاش ودلسوزشهرمان تبریک گفته وبرایشان ازخداوندمتعال آرزوی موفقیت دارم.

  9. انتخاب بچه محل به عنوان رییس فرهنگ وارشاد مبارک باشه با ارزوی موفقیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *