از مقام والاي شهداي اسرم مياندرود تجليل شد /عكس

به گزارش نيوز نكا ، شب گذشته  مراسم گراميداشت بيست و ششمين سالگرد رحلت جانگداز امام خميني رهبر و معمار كبير انقلاب اسلامي و گراميداشت ياد و خاطره قيام خونين مردم در ۱۵ خرداد سال ۴۲ و يادواره ۱۴ تن از شهداي سر افراز در مسجد امام حسين اسرم از بخش مركزي  شهرستان مياندرود ،با سخنرانی حضرت حجه الاسلام و المسلمین نوذری نماینده ولی فقیه در سپاه ساري برگزار گردید.
حجه الاسلام و المسلمین نوذری ابتدای این مراسم طی سخنانی به تبين نهضت  ايران اسلامي به رهبري  امام رضوان الله تعالي عليه  و قيام خونين ۱۵ خرداد پرداخت .
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ساري با اشاره به حماسه دلاور مردان ۸ سال  دفاع مقدس خاطر نشان كرد : رزمندگان اسلام  با شناخت از امام راحل در سايه آموزه هاي مكتب نبوي و علوي پا در ميدان كربلاي ايران گذاشتند و با الهام از هدايت پيامبر گونه امام راحل  در تبعيت از ولي زمان خود جان در طبق اخلاص گذاشتند و نگذاشتند  يك وجب از خاك كشور مان در دست دشمنان باقي بماند.

او گفت : آنها به پيروي از حسين زمان خود جامه شهادت به تن  پوشيدند كه شهداي اسرام ،مصداق بارز ياوران  ابا عيدالله  دردشت كربلا بودند براي اينكه امر ولي بر زمين زماند پرچم نهضت خونين پسر زهرا  را بر دوش كشيدند تا علم خيمه  اسلام همواره استوار باشد .

وی با اشاره به وصیت نامه شهدا که در تمامی وصیت های شهدا بر اصل ولایت و رهبری سفارش شده و وظیفه جوانان و دلسوزان انقلاب را، در این رابطه سنگین دانست. و افزود:رسالت همه در قبال شهدا این است که ایمانمان را تقویت وبا و يا اطاعت از ولايت فقيه و رهبري مقام معظم رهبري  ادامه دهندگان راه شهدا باشیم

نوذری ادامه داد :روزی از یک خانواده ۵شهید تقدیم انقلاب شد تا امنیت در این کشور بوجود آیدنگذاريم در پيچ و خم زمانه  و مشكلات آن ، فرهنگ  ايثار و شهادت كم رنگ شود .

شايان ذكر است : در اين مراسم كه در مسجد امام حسين اسرم برگزار شده بود با پخش كليپ و مداحي همراه بود .

DSCN9377 DSCN9376 DSCN9375 DSCN9372 DSCN9362 DSCN9365 DSCN9366 DSCN9370 DSCN9371 DSCN9383 DSCN9380 DSCN9379 DSCN9378

دیدگاه های این مطلب

3 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. با سلام
    بسیار تقدیر و تشکر از جناب آقای یدالهی که از این مراسم گزارش تهیه نمودند.
    با تشکر
    سعید خاتمی(سر دبیر سایت اسرم)

  2. اسرم خودش سایت نداره من موندم این خبر ربطش به نکا چی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *