موسسه نشر آثار امام (ره) ازتحریف‌ شخصیت ایشان جلوگیری کند

به گزارش نیوزنکا،امام جمعه نکا با بیان اینکه موسسه نشر آثار امام راحل باید نقش‌آفرینی کند، گفت: مبادا در رابطه با شخصیت امام راحل مسائلی بیان و تحریف‌هایی انجام شود که ملت از صراط مستقیم فاصله بگیرند.
حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه نکا با اشاره به اینکه برخی در رابطه با امام راحل اقدام به خاطره‌‌نویسی می‌کنند و مسائلی را مطرح می‌کنند که انتصاب درستی به امام (ره) ندارد، اظهار کرد: مسئولان و بزرگان باید در این‌باره با دقت‌نظر بیشتری وارد عمل شوند.55718299e833b
وی با بیان اینکه موسسه نشر آثار امام راحل باید نقش‌آفرینی کند، افزود: مبادا در رابطه با شخصیت امام راحل مسائلی بیان و تحریف‌هایی انجام شود که ملت از صراط مستقیم فاصله بگیرند و لذا باید بدانیم تحریف امام راحل، هشدار بزرگی برای جامعه است که رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر امام در سالروز رحلت این بزرگوار، نسبت به این مسئله هشدار دادند.

امام جمعه نکا با بیان اینکه راه جلوگیری از تحریف امام راحل و تبیین درست سیره این امام بزرگوار، بازخوانی اصول امام راحل است، یادآور شد: امام خمینی (ره) در طول زندگی با برکت خود دارای روش‌ها و اصولی بود که تا آخرین لحظات زندگی بر این اصول ثابت‌قدم بودند و لذا این اصول اساسی نباید نادیده گرفته شود.

محمدی‌لایینی بیان کرد: استکبارستیزی، دشمنی با آمریکا و اینکه آمریکا شیطان بزرگ است از جمله اصول‌های مهم مدنظر امام راحل بود که ایشان تا آخرین لحظات بر این مسئله تاکید داشت و لذا ما نیز باید از سازش با آمریکا برحذر بوده و نباید به سراغ سازش با آمریکا، این استکبار بزرگ برویم و با تبعیت درست از سیره امام، از تحریف اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل جلوگیری کنیم.

وی با قدردانی از مردم در برپایی مناسب جشن نیمه شعبان، مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد، افزود: حضرت امام (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) در دنیا بود که توانست با شجاعت و صراحت کامل، دین الهی را در دنیا زنده و احیا کند و اکنون نیز همه ما باید برای صدور این انقلاب و اسلام در جهان بیش از گذشته تلاش کنیم.

امام جمعه نکا با گرامیداشت ۱۵ خرداد و قیام بزرگ مردم در این روز، یادآور شد: شهدای ۱۵ خرداد پیشگامان شهدای ما در طول انقلاب و جنگ تحمیلی هستند و برای انقلاب دارای ارزش فراوان و ویژه هستند، چرا که پیروزی ۲۲ بهمن ۵۷ نتیجه قیام بزرگ مردم در ۱۵ خرداد ۴۲ است که بیداری اسلامی را رقم زد.

محمدی‌لایینی با اشاره به مناسبت‌های هفته جاری، گفت: در هفته جاری روز جهانی محیط زیست را پیش رو داریم که باید بدانیم محیط زیست برای ما و همه موجودات زنده مهم است و باید مانع از آسیب به این محیط شویم.

وی با اشاره به هفته صنایع‌دستی، یادآور شد: بخشی از اقتصاد مقاومتی و نهادینه کردن آن در جامعه، مربوط به صنایع‌دستی و رونق‌بخشی به این مسئله است چرا که اگر صنایع‌دستی مورد توجه مسئولان قرار گیرد می‌تواند منبع مناسبی برای ارزآوری باشد و لذا باید به این مسئله توجه شود.

امام جمعه نکا با اشاره به فصل گرما و کمبود آب شرب در منطقه، با تاکید بر اینکه کمبود آب در کشور کاملا مشهود است و در شهرستان نکا نیز مشکلاتی در این زمنیه وجود دارد، ادامه داد: مردم صرفه‌جویی آب را فراموش نکنند.

محمدی‌لایینی با بیان اینکه صرفه‌جویی در مصرف آب و برق و جلوگیری از اسراف، مهم‌ترین راهکار برای استفاده مناسب از این نعمت خدادادی و جلوگیری از قطع آن است، گفت: براساس آمار اعلام شده اگر ۱۰ درصد در مصرف برق صرفه‌جویی شود امسال قطع برق نداریم که باید در مصرف آب و برق این مهم رعایت شود. و در پایان ازجناب آقای حجت الاسلام والمسلمین شیخ مهدی رجبی به عنوان نفر اول برگزیده در مسابقات بین المللی قرآن کریم، تجلیل شد.

فارس

 

557182b1ef8ee 557182b278b2b

 

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. سود و زیان هر عملی به خود انسان بر می‌گردد(در پرتو وحی)
    «هر کس کافر شود، کفرش بر زیان خود اوست، و آنها که کار شایسته انجام دهند، به سود خودشان آماده می‌سازند»
    الروم- ۴۴

  2. هشدار رهبر انقلاب؛
    تحریف شخصیت امام(ره) انحراف در نقشه راه ملت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *