ازمقام شامخ سرداران و شهدای نودهک تجلیل شد/عكس

به گزارش نیوزنکا:عصرامروز مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و شهدای گرانقدرروستای نودهک نکا برگزارشد.دراین مراسم معنوی که با حضور امت ولایت مدارو شهیدپرور منطقه ، خانواده معظم شهدا، شاگردان مکتب فقه جعفری و نیز ایثارگران و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس برگزارشد،سردار بابایی ضمن تبین حماسه فتح خرمشهر،پیروزی های رزمندگان اسلام به پاس هدایت پیامبرگونه حضرت امام راحل و نیز عشق و علاقه و ایمان رزمندگان اسلام دانست. فرماندهی سپاه کربلای مازندران در این مراسم خاطرنشان کرد: نیروی ایمان همدلی صفا و صمیمیت فرزندان روح الله سبب نصرت سپاه اسلام در ۸ سال دفاع مقدس شد.

محمدحسین بابایی  در پنجمین یادواره ۹ تن از سرداران و شهدای روستای نودهک شهرستان نکا با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی، اقتصاد بدون و وابستگی به بانک، نفت و دلار است و مردم براساس توانمندی‌های خود به رونق اقتصادی می‌رسند، اظهار داشت: در اقتصاد مقاومتی اگر خدای ناکرده دچار مشکل و محاصره شویم باید براساس اقتصاد مقاومتی زندگی آرام داشته باشیم و با یک «پیچ» اقتصاد ما نخوابد بلکه توانمند همچون گذشته فعال و پویا کار کند تا پیشرفت حاصل شود.

وی با تأکید بر توجه به قدرت درونی در جامعه افزود: مقاوم‌‌سازی اقتصاد که هدف نهایی اقتصاد مقاومتی است، نمی‌‌تواند پدیده‌‌ای با هدایت بیرونی در نظر گرفته شود بلکه باید آن را از داخل مدیریت کرد و به تعبیری با استفاده از نیروهای درونی و توان داخلی به جنگ اقتصادی با دشمن رفت.

وی ادامه داد: امروز در جنگ چندجانبه با دشمن قرار داریم به نوعی که دشمن جنگ نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را علیه ما آغاز کرده است که در این شرایط که ما از صحنه جنگ نظامی گذشتیم برای مقابله با دشمن در جنگ‌های چندجانبه باید تلاش همه‌جانبه داشته باشیم.

بابایی گفت: امروز دشمن می‌خواهد از نظر سیاسی، انقلاب را دچار نابودی کند به همین منظور در جنگ سیاسی باید سوار کشتی ولایت باشیم و پرچم ولایت را بالای سر قرار دهیم تا به ساحل نجات و پیروی نزدیک شویم، همچنین با تکیه بر ولایت فقیه بدانیم که رمز بقا و ثبات نظام اسلامی، تبعیت محض مردم از ولایت فقیه، همدلی و هم‌زبانی اقشار مختلف مردم و مسئولان است.

وی با بیان اینکه در جنگ امنیتی باید با چشم و گوش بیدار برای جامعه تلاش شود، ادامه داد: باید مراقب زنگ‌های خطر در جامعه بود و با بیداری همه‌جانبه برای رشد و شکوفایی ایران اسلامی تلاش کرد و در کنار آن به جنگ اقتصادی و فرهنگی توجه ویژه داشته کرد و در برابر توطئه‌های سازمان‌یافته دشمنان هوشیار بود.

بابایی اضافه کرد: رمز پیروزی ما در این جنگ نابرابر، ولایت‌مداری و تابع محض ولایت فقیه بودن است که باید بدانیم اگر در این صحنه جنگ پیروز نشویم، دشمن بر ما حاکم می‌شود، لذا باید جهاد فرهنگی و نماز که انسان را از بسیاری گناهان، فحشا و منکر بازمی‌دارد، در رأس امور قرار گیرد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با ایستادگی در برابر دشمنان، با انگیزه الهی و برای دفاع از خاک، میهن و ناموس، عزت و سرافرازی را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند که باید قدردان این همه افتخارآفرینی بود.

بابایی با تأکید بر اینکه قدرت ما به دلیل قدرت اسلام است و هنوز اسلام قدرت دارد، گفت: باید بدانیم که امروز اگر در صحنه سخت دهه نخست انقلاب نباشیم، در شرایط ساده‎تر هم نیستم و لذا در این شرایط باید با روحیه جهادی عمل کرد.

شايان ذكر از قبل اغاز سخنراني سردار بابايي از خانواده معظم شهدا با اهداي لوح سپاس تجليل شده است.

برداشت حواشي نيوز نكا اين مراسم :هماهنگي نيروهاي بسيجي محل اعم از برادران و خواهران و نيز تبليغات ميداني  جالب تر از سنوات قبل بود جاي تقدير از  دست اندر كاران اين برنامه معنوي دارد

عطر و بوي شهادت در فضاي نودهك تداعي گر دوران دفاع مقدس بود بر پايي ايستگاه صلواتي ، توزيع شربت  و حضور با شكو ه مدعوين اين مراسم خصوصا حضور با شكو خواهران چشم گير بود .هماهنگي در اجراي و پخش كليپ مديريت شد .

حضور كم رنگ مديران دستگاه اجرايي آنهم به تعداد انگشت شمار جاي تعجب آدمي را همراه دارد كه شهدايي  كه براي دفاع  ازآب و خاك اعتلايي اسلام ناب محمدي و ‌ آسايش و آرامش كشور را با نثار خون خود فراهم كردند چقدر غريبند در مراسم گراميداشت  آنها علي رغم اطلاع رساني و ارسال دعوت نامه هاي گران قيمت به دفترشان ، تنها سه مدير سه دستگاه اداري در اين مراسم حضور يافت .

DSCN7930 DSCN7929 DSCN7926 DSCN7925 DSCN7922 DSCN7923 DSCN7924 DSCN7988 DSCN7978 DSCN7989 DSCN7970 DSCN7973
DSCN7976 DSCN7942 DSCN7937 DSCN7945 DSCN7959 DSCN7990 DSCN7992 66 DSCN7984 DSCN7982 DSCN7951 DSCN7959 DSCN7950 DSCN7947 DSCN7945 DSCN7942 DSCN7937

دیدگاه های این مطلب

5 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. میرزاعلی درخشانی در گفت:

    اجرهمه عزیزانی که دربرپایی یادواره شهدا
    تلاش وزحمت کشیده اند ان شاالله باشهـــــدا
    (برقامت رعنای شهیـــدان صــلوات)

  2. یکی از مدعوین در گفت:

    عالی بود احسنت برمردم روستای نودهک بهتر از همه سخنان خانواده شهید یادگار هشت سال دفاع مقدس جانباز وازاده برادر امامقلی اکبری که مطالب روز جامعه وهمیشه درصحنه بودن مردم را مطرح کردند.

  3. با سلام
    توی این مراسم یه کلیپی از بارمانده های شهدا ک پخش شد ک در عین سادگی باعث شد اشک روی چشم همه و واقعا همه جاری بشه. کاش این کلیپ در اینجا آپلود می شد تا همه فیض ببرن…

  4. مراسم فوق العاده ای بود اجر همه با سرور و سالار شهیدان

  5. تحلیل گر و شرکاء در گفت:

    بلارم شه دکتر ایوب دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *