جمشيدي : خدا نيامرزد كساني را كه درميان مردم تفرقه ايجادكردند/عکس

به گزارش نیوز نکا ، شب گذشته بعداز نماز مغرب و عشاءمراسم پر فیض دعای توسل بمناسبت گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر به همت تولیت آستانه مقدسه شهدای گمنام شهرستان نکا برگزارشد.
دراین مراسم آزاده سرافراز دفاع مقدس حضرت حجت الاسلام جمشیدی به ایراد خاطر گویی از حماسه عملیات غرور آفرین بیت المقدس و دوران اسارت پرداخت.

حجت الاسلام حسن جمشیدی با تبریک  اعیاد شعبانيه وگرامیداشت سالروز فتح خرمشهرگفت: نگذاريد كه سقيفه و  تاریخ ان تكرار گردد اگرهوشیار نباشیم تاریخ سقيفه تکرار می شود.ما آنچه را بدست آوردیم از دست خواهیم داد همانند آنانی که درمحضر پیامبر بودند آنچه را بدست آورده اند یک شبه از دست دادند.

جمشيدي با بیانی از حضرت امیرالمومنین (ع) که کجا رفتند کسانی که دعوت به اسلام شدند و پذیرفتند و قرآن خواندند بر اساس آن حکم کردند و تحریک به جهاد و قتال شدند. آنچنان به سوی جبهه ها دویدند مثل شتر گم کرده فرزند، به دنبال فرزندش. بعضی شهید شدند بعضی زنده ماندند،آن زنده ها نه برای زنده بودنشان خوشحال و نه آنانی که شهید شدند عزا گرفته و آیا مصداق این بیان همین شهدا نیستند؟

او با بيان اينكه نگذاريم ارزش هاي پاك  نظام خدشه دار گردد ياد آور شد :قبل اینکه در محضر خدا محاکمه شویم شهدا ما را محاکمه خواهند کرد که با خون ما چه کردید؟ شما به ما تعهد دادید.

حجت الاسلام جمشيدي  با اشاره به برنامه تيم مذاكره كننده خاطر نشان كرد : آقایانی که خارج رفتند و تصمیم می گیرند اینها مورد تایید رهبرند و ما هم تایید می کنیم تا آن لحظه ایی که خدای ناکرده دستور رهبر نادیده گرفته نشود.

او گفت : ما در عصر علی داریم زندگی می کنیم نه عصر پیامبر، دوستان برادران جزء ناکسین نباشیم.

نماينده اسبق مردم نكا بهشهر گلوگاه در مجلس شوراي  اسلامي  با اشاره به اوضاع نامناسب بعضي از كانديداي احتمالي نمايندگي مجلس شوراي اسلامي در كشور اذعان كرد : بزرگترین شخصیت دیروز ،امروز در خانه دیگران مثل گدایان می چرخد تا دو تا رای بگیرد و خیلی حرف است خیلی! برای من چندین بار از تهران زنگ میزنند شما که هستید شما چکاره اید درست است قدرت دارید  اما ما فکری داریم و شما را می شناسیم و آنکس که از ولایت دست بردارد در پرونده ناکسین رفته و آنهایی که پیمان شکستند و در برابرعلی ایستادند و آن فاجعه عظیم را بوجود آورده اند.حواسمان هست .

جمشيدي با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبري تخطاب به جوانان  و مسئولان تاكيد كرد ضمن هوشياري مطلع باشند بعضي ها رغيب ما نيستند جوانان و مسئولان به هوش باشید آنها رغیب ما نیستند دشمن ما هستند آن کسی که به شخصیت های بزرگ و عزیزاین شهرستان آن همه اهانت دارند ما باید بگوییم آنها رغیب ما هستند نه آنها دشمن ما هستند با آنها باید دشمنانه برخورد کردو واقع امر این است. کجاییم ما؟ چه می گوییم ما؟ سرگردان شده اییم ما، چراغ روشن ، فرمایشات امام جلوی چشم ما ولی فقیه را تقویت کنیم تا آ سیب نبینیم .

وي خاطر نشان كرد: نکا واقعا یک شهر ولایی، وفایی و خوب هست مردم این شهر کسبه بازارگرفته تا کارگر خیابان همه وفادار به انقلاب از سال ۴۲ مومن بودند تا رسید به ۵۷ جهت عظیمی که برای پیروزی انقلاب زبانزد کشور بود. خدا نیامرزد آن کسی را که تفرقه ایجاد کرد و در میان مردم و سیاه باد روی آن کسانی که در میان مردم تفرقه ایجاد کردند.

وي ضرورت اتحاد همدلي همزباني در بين مردم و مسئولان را متذكر شد و گفت :  امروز نیاز به اتحاد،اتفاق و همدلی وبا هم بودن داریم بایستیم در برابر خط انحراف . من متاسفم بعضی از آخوندها توی همین شهر از صحنه عقب افتاده اند چه شد شما را ما نمی خواهیم بگوییم که رنج دیده اییم اما ما مدیون رنج دیدگانیم. شهدا رفتند آزادگان ما که اسرای دیروز بودند اینها رنج کشیده اند. ما درآن دوران شور داشتیم عشق داشتیم خشم داشتیم اما در اسارتگاه دست بسته بود آنجا باتلاق مرگ بود در تنگا و فشار . اسارت بود خداوند انشاء الله همه ما قدر دان این انقلاب و این نظام بگرداند . رنج ها کشیده شد داغ ها به دل خورده شد مادران همه دلهایشان پاره پاره است آنهایی که شهید داده اند تو پسرت را بفرستی یک مشت استخوان برایت بیاد؟ چطور ما می خواهیم جواب بدهیم. ما امروز داریم می بینیم ،عبور از تاریکی ؟چه کسی می خواهد حق ما را بدهد ؟ آمریکا یا اسرائیل؟ آقایان نگویید جنگ تا کی!! ما تا روزی که زنده اییم می جنگیم . شعار دیروز ما که ما رزمنده اییم، جنگنده اییم، ماییم، آمریکا حریف ما نمی شود تانک اسلحه همه چی دارد اما ما جان داریم قدرت داریم حیات داریم اون جنگ خانمان سوز را ما فاتح شدیم دنیا به جنگ ما اومد الان گوشه و کنار تهدید میشود تا کی با آمریکا نمی شود.

به حرمت خون شهدای گمنام خداوند نظام انقلاب و رهبرمان را در پناهش حفظ کند و با شهدای عزیز هم پیمان می بندیم با ولایت و با قدر دانی از پاسداران و در سطح کشور و خصوصا شهرستان که زحمت می کشند خداوند بر اقتدار سپاه مابیافزاید که برای اینگونه جلسات و این چنین دنیا و استکبار جهانی می لرزد.

همچنین در این مراسم محمد برزگر نژاد به ذکر نوحه سرایی و مداحی پرداختند.

شايان ذكر است : اين مراسم به ميزباني حاج محمد صالحي از وكلاي شهرستان و حاج اسحاق  آدينه نيا از يادگاران دفاع مقدس برگزار شد شد.

عکس:مهدی رضاپور

 

DSC01070 DSC01064 DSC01066 DSC01073 DSC01068 DSC01067 DSC01074 DSC01075 DSC01076 DSC01078DSC01062 DSC01100DSC01092 DSC01093 DSC01095 DSC01096 DSC01098 DSC01100 DSC01103 DSC01104

دیدگاه های این مطلب

9 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. ازهمه بهتر اقای برزگر دعا خواند

  2. به به این آقای جمشیدی کجا بود که دلمان برایش لک زده بود؟؟؟ باز چه نقشه ایی کشیده

  3. میرزاعلی درخشانی در گفت:

    کجایند مردان بی ادعا.
    همه باهم همدل وهمزبان جهت رسیدن به اهداف عالیه اما
    دشمنی “تفرقه”اختلاف”بداخلاقی اکیداممنوع.که راه نجات
    وموفقیت مومنین درتمام اموروشکست شیطان بزرگ یعنی نفس اماره میباشد.

  4. حداقل یک ساعتی با موبایل هایتان ور نمی رفتید.میزان رای ملت است با احترام به همه کاندیداها در نهایت احترام به یکدیگر.درود بر شهدای صدر اسلام و جنگ تحمیلی یا همان دفاع مقدس

  5. انتخابات مجلس نزدیکه

  6. عجب/حاج اقابه حرف اومدبايد نذري داد

  7. مردم نکا می دانند اختلافات در زمان نمایندگی چه کسی تشدید یافت خدا نیامرزدش .

  8. چقدر نور پردازی ضعیف بود که چهره های سخنران و مجری را خشن نشان داد
    اختلافات بوده ، هست و خواهد بود زیاد به همدیگر گیر ندهید
    متهم کردن همدیگر خود نوعی فتنه است

  9. عرض سلام و خسته نمباشید به همه دوستان فقط یادمون باشد شهدا رفتن تا ما زتده باشیم نکنه با تفرقه و ایجاد افکار عمومی به سمت بی راهه هدف یکی است اول خدا و دوم سنت و پیغمبر و سوم امام زمان و نایب امام ولی امر مسلمین رهبر عظیم الشان انقلاب دشمن اینا رو هدف قرار دادنکنه ارزشهای مقدسی که برای ما با ارزش مبارک فراموش بشود متاسفانه دنبال چه چیزهایی هستیم از اصل خارج نشویم با تقدیر و تشکر فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *