جلسه نواب هیات های ورزشی شهرستان نکا/عکس

به گزارش نیوزنکا:اولین جلسه نائب رئیسان هیات های ورزشی شهرستان نکابا حضور قاسمی طوسی سرپرست فرمانداری نکا و حسین پور سرپرست اداره ورزش و جوانان، علیدوست مسئول بانوان شهرستان و رضایی برگزارشد.

خانم رضایی مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان اين شهرستان  دراین جلسه گفت: این اولین جلسه نائب رئیسان هیات های ورزشی در سال جاری است هدف از برگزاری این جلسه هم اندیشی و بحث و تبادل نظر در خصوص مسایل و مشکلات ورزشی بانوان شهرستان وي به ارائه گزارش عملکرد پرداخت و با اشاره به اینکه ما ۱۸ هیات ورزشی فعال داریم ۱۵ تیم اعزام به مسابقات کشوری و ۴ تیم در لیگ کشور از جمله تیم های (فوتسال- هندبال و تکواندو) در لیگ دسته دو ، یک و در لیگ برتر شرکت داشتند.

رضایی گفت:شهرستان نکا میزبان ۱۰ مسابقات استانی به مناسبت های مختلف برگزار گردید که هم اکنون ۴ تیم در رشته های مختلف در لیگ استان حضور دارند.

مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان افزود: حدود ۲۰۸۰ نفرزن  ورزشکار سامان یافته داریم که ۷ نفر از بانوان به اردوی تیم ملی دعوت شده اند از مجموع ۲۰۸۰نفر یک مدال بین المللی ۳۱ مدال کشوری ۸۰ مدال استانی را بانوان ما کسب نمودند.

او گفت: در بحث ورزش های همگانی ،همایش پیاده روی خانوادگی، کوهپیمایی، جشنواره فرهنگی ورزشی و مسابقات مختلف برای توسعه ورزش همگانی در قسمت آموزشی همه ساله جهت ارتقاع دانش مربیان و ورزشکاران ، کارگاه ها و کلاس های مربیگری و داوری برگزارشد.

رضایی در پایان بر اهمیت امور فرهنگی و توجه به دین مبین اسلام، دیدار با امام جمعه محترم و دلجویی از خانواده های معظم شهدا، غبار روبی از گلزار شهدا، تجلیل از قهرمانان، حضور در مراسمات مذهبی و برگزاريمسابقات فرهنگی ورزشی را جز اهم فعاليت هاي اين بخش عنوان كرد .

در ادامه جلسه  هر يك از نائب رئیسان هیات های ورزشی نیز با طرح مسایل و مشکلات خواستار رسیدگی  آن شدند.

 

 

 

DSCN7801 DSCN7805 DSCN7810 DSCN7822 DSCN7820 DSCN7818 DSCN7813 DSCN7824 DSCN7826 DSCN7827

دیدگاه های این مطلب

3 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. سلام آقا یداللهی
    لطفا پیگیر شوید چرا آب منطقه ماکروویو ۲ و ( و احتمالا اکثر نقاط نکا ) هر روز ظهر و هر شب ساعت ۱۱ شب به بعد قطع میشه؟!
    در ضمن ساختمان یک واحدی هست.خدا به داد ساختمان های چند طبقه برسه…
    اگه مشکل آب در نکا وجود داره آیا خروج آب از نکا به شهر مجاور لازم هست؟!
    با توجه به وظفیه رسانه ای شما منتظر پاسخگویی هستیم.

  2. فنی و حرفه ای در گفت:

    تقدیر و تشکر ویژه از جناب آقای حسین پورریاست ساعی و پر

  3. فنی و حرفه ای در گفت:

    تقدیر و تشکر ویژه از آقای مهندس حسین پور رییس ساعی و پرتلاش اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *