عین الله امیدی:امام خمینی شخصیتی بی بدیل درجهان اسلام است

عین الله امیدی درخصوص حضرت امام خمینی می گوید :آن بزرگواردربین تمام آزادگان جهان اسلام شخصیتی بی بدیل است .
وی بااشاره به اینکه ازسلسله صفویه تاعصرمعاصر چنین شخصیتی درجهان اسلام نیامده است .عبادت او راسرشارازخلوص و بندگی ،سیاست اورا مقتدرانهف مدبرانه وحکیمانه دانست.
امیدی میگوید:اودرطول مدت تبعید ۱۵ساله اش نمازش راشایدشکسته می خواندامااهداف بلندی داشت فکم تر شخصیتی وجود داشته که این چنین همتی داشته باشد.
تمام جان فشانی ها تمام حماسه ها و تمام مبارزاتی که از سوی مجاهدین به سرانجام میرسد پشتوانه یک مرجع ختم میشود مجتهدی که عالم ،آگاه ،دانا، جامع الشرایط بوده باشدکسی نیست جز امام راحل ، که نتیجه اش انقلاب بزرگ اسلامی که بارهبری آن معمارکبیر محقق شد .
ایشان دارای برنامه های فراوان در بحث صدور انقلاب اسلامی به جهان بود در بحث ولایت فقیه و آینده انقلاب ایشان بسیاردوراندیش بودند
هدایت و سکانداری کشتی انقلاب ایران بدست شخصیتی قرار گرفته بود که مجتهدی آگاه ،عادل ، رهبربصیر و مقتدربود ،او انقلاب اسلامی را براساس دینمداری پایه گذاری کرده است.
ازافتخارات بزرگ تشیع بود اوایثاروروح شهادت رادربین جهانیان زنده کرد.این که درگذشته به کسانی دردفاع ازاستقلال و حریت کشورشان کشته می شدندکشته یا مرده خطاب می داشتند فامروزه امام این فرهنگ را احیاء نمود تا تعریف شهیدبه آنها میدهندایثارو شهادت را در بین جهانیان به درستی تفسیر کرد.
کلمات اسلامی راارزش داد .انتفاضه درفلسطین ازنفس مسیحیایی حضرت امام زنده شدو شکل گرفت .
امام فرهنگ حجاب وایثاررابدرستی معنا کردو روح آزادی درهوای انفوس الهی را به مردم نشان داد.
بیداری اسلامی درجهان ازانقلاب اسلامی او سرچشمه گرفت .
فرهنگ ساده زیستی و دوری از تجملات را به مردم آموخت.
امروز خوشبختانه رهبری آیت الله خامنه ای برسراین ملت بیدارو بصیرجای بسی خرسندیست
شایسته ترین اقدامی که درنظام مااتفاق افتاد ،انتخاب آیت الله خامنه ای به سمت رهبری بود.
اکنون با رهبری حکیمانه آن بزرگ مرد هوشیار کشتی انقلاب به آرامی به سوی ساحل مقصوددرحرکت است.
هدایت و راهنمائی پیامبر گونه ایشان حتی دردورترین نقطه ازجهان مایه عزت و آبروی مکتب تشیع خواهد بود.
تدبیر بموقع حضرت آقاسبب شدتابسیاری از فتنه های داخلی و خارجی خنثی و عاملیت آن رسوا شوند.
اقتداراوهیمنه ایادی استکبار رادرهم ریخت و تمامی نقشه های شوم آنهارانقش بر آب نمود .
پیروزی حزب الله لبنان درجنگ سی و سه روز ، بیداری کشورهای اسلامی و مقاومت انتفاضه با الهام از راهنمائی های پدرانه ایشان است.
ملت ما شکردرگاه حق تعالی ست که خداوند رهبر این چنینی را برایمان به ارمغان بخشید .

عین الله امیدی دانشجوی ارشد علوم سیاسی ، معتقد است تجربه سرمایه اسیت که به آسانی بدست نیامده است برای کسب تجربه چه بسا زمانها ،سرمایه ها از دست رفت و چه موها که در این را سفید نشده است با این ایده، میتوان استناد نمود که شورای شهرمان نیازمند به افراد باتجربه است دراین مسیر یقینا مردم نکا باانتخاب افرادباتجربه درکنارافرادمتخصص میتوانند نمایندگان و تصمیم گیرندگان شایسته ایی را در پارلمان حوزه شهری خود داشته باشند و کلام اخر اینکه گزینش افراد با تجربه درهیچ آئین ،فرهنگ و یا عرفی ننگ نیست بلکه یک فضیلت است و امیدی ازمردم نکا این انتظار رادارد که با انتخاب او بعنوان یکی ازاعضای نه نفری در شورای شهر یقینادچار خسران نخواهند شد .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *