همایش بزرگداشت مقام شامخ حضرت زینب درمسجد مهرآباد نکابرگزار شد

این همایش باحضوراقشارمختلفی ازمادران و همسران شهدای گرانقدراین شهرستان وبا حضور بانوان و دختران نکائی باهدف گرامیداشت سالروزوفات بزرگ بانو و پیام رسان دشت کربلا حضرت زینب کبری (س) درمسجد سعادت مهرآباداین شهرستان برگزار شد .
در این همایش که با حضور همسران ،مادران و دختران شهدای بزرگوار دوران دفاع مقدس برگزارشده بود سخنرانان به تبین ونقش برجسته زنان درتاریخ اسلام و انقلاب اسلامی پرداختند.
IMG_7970
ابوالقاسم محمدی بانی و برگزارکننده این همایش ضمن تقدیر از حضور گرم بانوان در سالروز وفات بانوی مکرمه اسلام و پیام رسان واقعه کربلا به نقش دختر اولین امام شیعیان و سفیر کربلا در اشاعه فرهنگ عاشورا و نهضت حسینی پرداخت و گفت :نقش زینب کبری و ثر بخشی حضورش در ماجرای کربلا و نیز رسالت پیام رسانی او تیبن نهضت عاشورا برکسی پوشیده نیست .
IMG_7998
او در ادامه خاطر نشان کرد : زنان همواره تاریخ ساز و نقش بی بدیلی در صدر اسلام و تاریخ انقلاب ما ایفا نمودند .

ابوالقاسم محمدی گفت:اين اسلام بود که به زنان عزّت داد و اين عزّت امروز هم در جامعه بشري مورد فخر و احترام است.

او بااشاره به حماسه ماندگار زنان دردوران دفاع مقدس اذهان داشت :بخش ی از پیروزهای دوران دفاع مقدس مرهون زحمات مادران ، همسران و خانواده ی رزمندگان آن دوران است .
IMG_7973
رئیس کانون مهندسین شهرستان نکا با اشاره به فرمان رهبری برخلق حماسه ماندگار سیاسی در۲۴ خردادماه امسال از سوی همه آحاد جامعه یادآورشد: زنان مومن عفیف ودر کل، جامعه نسوان مادرانتخابات آتی حماسه ماندگار بر تارک تاریخ انقلاب ما به ثبت خواهند رساند.
یادآور میشوم در ادامه این برنامه محسن نجیب زاده از یادگاران دوران دفاع مقدس به نقش محوری زنان در پیروزهای دوران دفاع مقدس اشاره کرد و در پایان نیز یکی از مداحان به نوحه سرای و روضه خوانی در سوگ آن بانوی بزرگوار پرداخت.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. من از مهندس محمدی تشکر میکنم.سازماندهی و مدیریت ایشان در بر گزاری این جلسه موفق نشان میدهد که میتوانداز عهده امور بر بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *