تدبیرعاقلانه آبلویهادرانتخابات شورای شهرنکا،سه نفربرای یک نفر

صبح امروزسه نفرازکاندیدای شورای شهرازروستای آبلو که از یکسال قبل خود را برای حضور در چهارمین دوره از انتخابات آماده نموداند انصراف دادند .
دکتر سید جعفر فاضلی آبلوئی ،مهندس سید کریم موسوی و مهندس حسن عباسی صبح امروز به اتفاق هیات همرا با حضور دراتاق معاون فرماندار شهرستان نکا استعفای خود را تسلیم نجاتعلی سلیمی نمودند.
IMG_6901
هر سه نفر از این کاندیدا که از مدتها قبل در تلاش بودند تا بتوانندآرای نسبی را ازمردم اخذ کنند به صورت داوطلبانه درجمع حکمیت قبلی خود با امضا میثاق نامه ای دراین روستابه نفع سید مهدی آبلوئی ازادامه حضور اعلام انصراف نمودند .
شابان ذکر است: یک منبع آگاه ازآبلو هدف اصلی این آقایان را توجه به اصل همگرائی و وحدت درمنطقه اعلام داشته است.
IMG_6928
شایان ذکر است در ادامه کار آقایان دکتر فاضلی بعنوان دبیر ستاد آقای مهندس سید مهدی موسوی آبلوئی ،اقای مهندس سید کریم موسوی آبلوئی بعنوان فرهنگی و مسئول روابط عمومی و نیز مهندس حسین عباسی بعنوان مسئول پشتیبانی مالی درکنارسید مهدی موسوی آبلوئی فعالیت خواهند کرد.
IMG_6899
نیوز نکا : با ابن وجود اولین راه یافته به شورای شهر مشخص شده است .امیداست دیگران نیز از این اقدام پسندیده و آبلوئی ها درس شایسته ای رابیاموزند .

دیدگاه های این مطلب

7 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. آفرین !
    به این میگن وحدت و همفکری که خیلیها ندارن

    • سید جعفر فاضلی آبلویی در گفت:

      کمیل عزیز.
      همه مردم نکا می دانند که وحدت خوب است.
      ولی یک نکته: چرا نامزدهای انتخاب شده از بقیه نامزدها خصوصا و از مردم عموما بهترین راهکارها را دریافت نمی کنند؟ به همین علت هست که همه فکر می کنند فقط با ورود در شورای شهر میتوان خدمت کرد و در پشت درهای شورا هیچ خدمتی نمیشود کرد. همه نامزدها می دانند که فقط خدمت به مردم در ذهنها باقی می ماند، و بهمین علت دوست دارند رد شورا باشند

  2. فخرالدین عبدالهی طزری در گفت:

    اقا جعفر هم مدرسه ای دبیرستانم حتما رای با شماست

  3. فخرالدین عبدالهی طزری در گفت:

    بابا استعفا چرا

    • سید جعفر فاضلی آبلویی در گفت:

      با سلام خدمت همه مخصوصا فخرالدین عبداللهی عزیز
      اصل موضوع خدمت به مردم شهر نکاست. پس اگر بهترین افراد از بین نامزدها انتخاب شوند شهری آباد خواهیم ساخت. با این عمل خواستیم بهترین فرد را از بین ۴ نفر انتخاب کنیم تا انتخاب مردم آسانتر شود. مطمئن باشید که با انتخاب آقای سید مهدی موسوی آبلویی مردم خواهند دید که چرا ۳ نامزدی که با پشتوانه رای بالایی بودند در کنار ایشان هستند.

  4. سید یحیی دوستدار در گفت:

    باعرض سلام افرین به ان وحدت وهمفکری گذشت شماایثار کار هر کسی نیست ای کاش روستاهای دیگر نکا ویلاقیهای مقیم نکا همچین کاری می کردند جای تقدیر وتشکر دارد والان مسولیت اقای مهندس سید مهدی موسوی ابلویی بیشتر شده انشااله موفق باشید

  5. علیرضا ذاکری در گفت:

    با ارزوی موفقیت برای جناب اقای سید مهدی موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *