مصطفی نیکقامت:دکتر محسن رضایی فراتر از یک رئیس جمهوراست

مصطفی نیکقامت زرندینی درگفتگوباخبرنگارنیوزنکادرخصوص ویژگیهای دکترمحسن رضائی برای انتخاب واحرازپست ریاست جمهوری ،اورافراترازیک رئیس جمهورمیداند.
نیک قامت درادامه خاطرنشان کرد:باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه برخی ازویژگی های رئیس جمهوری رامعظم له برای مردم تبین نمودند معتقدم فرمایشات حضرت آقابدرستی تفسیرنشده است .
5465
مقام معظم رهبری دراین فرمایشات خود میفرمایندکه :ایمان بخداوانقلاب اسلامی و قانون اساسی و مردم ،دارای روحیه مقاوم در برابر دشمن باید کسانی باشند که در مقابل فشارهای دشمن مقاوم باشندزود نترسند و زود از میدان خارج نشوندبا تدبیر و با حکمت باشندروزمره فکرکردن در مقابل مسائل اقتصادی و تغییر سیاستهای اقتصادی بطور دائم مضر است تکیه کردن بر نظارات غیر کارشناسی مضر است اعتمادکردن به شیوه ها ی تزریقی اقتصاد تحمیلی شرق و غرب مضر است سیاستهای اقتصادی باید باید سیاست اقتصاد مقاومتی باشد
IMG_7875
دکتر رضائی شخصیتی که قبل ازانقلاب بارها دستگیر و زندانی شد و یک دانشگاهی بود . بعد از انقلاب لباس رزم وامتحان پوشید و هر روزامتحان نهایی با موفقیت و با نمره بالا پس میداد و آن هم دربرابر ابر ناظر که به هیچ عنوان خطا پذیر نبود واولین خطا آخرین خطا بود که، حتی از بالاترین مقام های کشوری ولشکری،
جایی که بنی صدر بعنوان رئیس جمهور و فرمانده کل قوا مردود شد ودکتر محسن رضایی از طرف حضرت امام بعنوان فرمانده کل سپاه انتخاب شد .
دیری نگذشت که نام او و نیروهای تحت فرمانش لرزه براندام صدام و حامیانش انداخت .وسرزمین های مقدس جمهوری اسلامی بطور کامل پس گرفته شد و عملیات برون مرزی آغاز شد او ترسو نیست پس او دارای روحیه مقاوم دربرابر فشارهای دشمن خواهد بود

بعدازجنگ مجددا وارد دانشگاه شد و در این سنگر ضمن تعلیم ،و تدریس در بیش ۵ دانشگاه بزرگ کشور که ماحصل آن بیش از ۴۰۰ دانشجوی کارشناسی ارشدو در کنار آن ابیش از ۱۸سال کار مطالعه ،تحقیق و پژوهش برای اقتصاد مقاومتی که از دیروز کشور نیاز به آن داشت وامروز یک جنگ تمام عیار شده است.
مصطفی نیک قامت افزود:امروز کشور به سه اقتدار اساسی نیازمنداست ودر هر سه مورد این شخصیت گران سنگ و یادگار امام دوست و حامی ولی امر مسلمین دارا میباشد؛اقتدار سیاسی اقتدار نظامی اقتدار اقتصادی .

نیک قامت گفت :دراقتدارسیاسی و نظامی باوجود مقام معظم رهبری به عنوان رهبر و فرمانده کل قوا و باوجود دلیر مردان نیروها ی مسلح علاوه بر اینکه هیچ مشکلی نداشته، بلکه حرفهای زیادی هم برای گفتن دارد .در اقتدار اقتصادی او ازشخصیت ممتازو منحصربه فرد است .

دکتر محسن رضایی باتوجه به اینکه ازشاگردان ممتازحضرت امام خمینی بوده امروزدوست و حامی مقام معظم رهبری میباشند.

اوبه عنوان یک رجال مقتدرسیاسی و با سابقه فرمانده کل سپاه پاسداران که درطی ۸سال دفاع مقدس که باپیچیده ترین عملیات موفق، در جنگ های منظم و نامنظم در تاریخ دنیا که باکارنامه قبولی یک مقتدرنظامیست و بعنوان دکترای اقتصاد در دانشگاه مدرس دررشته اقتصاد با ۱۸ سال تحقیق و پژوهش یک مقتدر اقتصادیست.لذا این تندیس زیبای سرزمین پارسیان میتواند فراتر ازیک رئیس جمهور مطلوب باشد.
در کشوریکه عده ای مدعی ریاست جمهوری هستنند پس جایگاه این شخصیت والا مقام در کجاست.

IMG_8070

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. من وپیروزی :
    من ازخواب وخاطره نمی گریزم
    ازرخوت وجمود و رکودنمی هراسم
    من درد را زندگی کرده ام
    شکست داده ام
    کسی که تجربه شکستن راداشته باشدازپیروزی نمی ترسد
    گریزراتجربه نمی کنم
    نمی نشینم تابهارسالهای سردی رانفس بکشدکه تمام شود
    سرپامی شوم .می ایستم وسرما راتمام میکنم
    خداراشاهدمیگیرم کنارتمام توکل هاودردهایم
    می روم تا ته جاده های سربلندی وفتح قله های مرموز
    قرارمن شاید بهترین نباشد.زیستن است اما
    زیستن به راه ورسم زندگی
    رفتن برای رسیدن
    رسیدن هدف نیست
    رفتن نام روزهای من است
    می روم تاجاری روزهای بی برگشت راراهی عبورکنم
    من با همه ام .با شمام .هرگز نمی ترسم

  2. پس میفرمایید جایگاه ایشان چیه؟توکشور مابعد ازرهبرشخص دوم رییس جمهوره بنظر ایشان اعتمادمردم راکسب کنه ونفر دوم کشور بشه کافیه!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *