گرامیداشت روز صنعت برق و روز جهانی کار و کارگر در نيروگاه نكا/عكس

همزمان با دهم اردیبهشت روز صنعت برق و یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر  از کارگران نمونه نیروگاه شهید سليمي نكاتجلیل شد.
در حاشيه اين مراسم که جهت گرامیداشت روز صنعت برق و روز جهانی کار و کارگر برگزار شد دكتر طالبيان در گفتگو با خبرنگار ما با گراميداشت اين ايام  خاطر نشان كرد نيروگاه شهيد سليمي نکا بعنوان يکی از نیروگاه های استراتژيک كشور و ازمهمترين سرمايه هاي ملي كشورمحسوب مي گردد.اين نيروگاه ازبزرگترين نيروگاههاي خاورميانه بشمار مي رود وبه پاس تلاش كارگران و كاركنان مفتخر است جزء نيروگاه هاي مهم كشور بشمار آيدكه شش درصد از برق كشور را تامين مي نمايد.

وي اظهار نمودند که این موفقیت مرهون تلاش کلیه عزیزان در بخش های مختلف نیروگاه است.حجت الاسلام نصر الله زاده نيز در مراسم گراميداشت روز صنعت برق، كارو كارگر و نيز شهادت استاد مطهري ونيز روز معلم  با تبریک ایام واعیاد ماه رجب و مناسبت های اردیبهشت ماه ، پیرامون کار و مقام کارگر و همچنین فضایل مربوط به ماه رجب بیاناتی را ابراز نمودند. در خاتمه مراسم از کارکنان که از طرف مدیران و روسای قسمتها به عنوان کارگر نمونه معرفی شده بودند تجلیل و لوح یادبود و هدیه ای به رسم یادبود به آنان تقدیم شد.635659262414712775_IMG_126900

 

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *