رويان :حاصل تلاشهای کارگران جزو افتخارات هر جامعه ای محسوب می شود

به گزارش نيوز نكا ، عباس رويان در گفتگو با شعبان پورمسوول روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت مازندران ضمن گراميداشت هفته كارو گارگر خاطر نشان كرد : حاصل تلاشهای کارگران جزو افتخارات هر جامعه ای محسوب می شود.

عضو هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت و نایب رییس انجمن صنایع همگن کانی غیرفلزی مازندران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خانه صنعت، معدن وتجارت استان به مناسبت هفته و روز کارگر ضمن تبریک این روز به کارگران زحمتکش اظهار داشت؛ کار و تولید در هر كشوري بدست کارآفرینان و کارگران انجام می پذیرد و این دو قشر را می توان مکمل هم در امر تولید دانست که به منزله دو بال و بازوی تکمیل کننده هم عمل می کنند و با تولید و انجام کار در عرصه های مختلف بستر رفاه و آسایش را برای آحاد جامعه فراهم می نمایند .گرچه کارفرمایان نیز در اصل کارگرند. عباس رویان كه رياست انجمن كارفرمايان شهرستان نكا عهده دار مي باشند افزود؛ کارآفرینان و یا همان کارفرمایان با اندیشه و فکر و ایده خود صنعت و حرفه ای را شروع و کارگران عزیز به کمک آنان آمده، کار را ادامه و به سرمنزل مقصود می رسانند، بنابراین هر دو در به ثمررساندن و تولید محصول نهایی شریک هستند که هم اجر دنیوی و هم اجر اخروی دارد.

DSCN55071 رییس انجمن بتن مازندران خاطرنشان کرد؛ حاصل زحمت و تلاش این دو گروه فعال جامعه، تولیداتی است که در جهت خودکفایی و تامین نیازهای افراد جامعه به بازار عرضه می شود که این خدمات واقعاً افتخار مردم آن کشور محسوب می شود وی ابراز امیدواری کرد؛ همدلی و همزبانی بویژه در سالی که به همین عنوان از سوی رهبر معظم انقلاب نام نهاده شده است، زمینه ساز ایجاد فرهنگ صحیح و غنی کار در جامعه اسلامی شود و راه را برای ایجاد یک جامعه مازندران خلاق و فعال و الگو برای سایر ملل مبدل سازد. عضو هیئت مدیره خانه صنعت، معدن وتجارت ادامه داد؛ همه افراد جامعه مشغول فعالیت و کار هستند و بنوعی می توان همه را کارگر نامید. اما گروهی هستند که فعالیت بیشتری در راه سازندگی ایران عزیز اسلامی دارند که در واقع به آنان کارگر اطلاق می شود که انتظار می رود در چنین زمان سخت و طاقت فرسا هم دوش کارآفرینان و سرمایه گذاران عرصه کار و تولید، تلاشهای خود را استمرار بخشیده و انشاء ا… تعالی راههای سخت را هموار نمود،تا آبادانی میهن عزیز فراهم شود.

نيوز نكا : با تشكر از جناب شعبانپور بخاطر انجام اين گفتگوي زيبا

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. محمد جواد مبینی در گفت:

    درود بر مهندس رویان
    افتخار و پیشقراول عرصه تولید و صنعت

    • جناب مبینی عزیز!اغراق تاچه حد؟حداقل ازپیشکسوتا ن عرصه تولیدوصنعت شهرستان اجازه لفظی میگرفتی!! /آدم حسابی!!هستن عزیزانی همانندجناب صادقی مدیر
      مازندگاز!یافامیل دیگرش آقای صادقی مدیرقبلی مو
      سسه نیمچاه!و…….که حدوددوسوم عمرجناب رویان
      سابقه دارن!میدونی چیه؟اگرچاخان مالیات داشت هر
      گزکسی بخوداجازه نمیداداینقدر……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *