آیت الله طبرسی: همدلی و همزبانی کلید رفع همه مشکلات کشور است

آیت الله طبرسی اتحاد و همدلی را رمز موفقیت و پیروزی در کشور دانست و خاطرنشان کرد: هر جا مردم و مسؤولان با هم همدل و همزبان بودند در آنجا رشد و پیشرفت های قابل توجهی به وجود آمده است..
آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جلسه شورای اسلامی شهر مرکز استان با بیان این که وضعیت امروز ساری در شأن مرکز استان نیست، گفت: متأسفانه مشکل ترافیک و معضلات شهری مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است. وی مدیریت در نظام اسلامی را افتخاری بزرگ برای کارگزاران آن دانست و خاطرنشان کرد: مدیران در جامعه دینی باید علی وار در جهت مدیریت جهادی مورد نظر مقام معظم رهبری تلاش کنند. tttt

آیت الله طبرسی با بیان این که خوشبختانه امروز شاهد عزم و تلاش مدیران مرکز استان برای رونق و ساماندهی ساری هستند، خاطرنشان کرد: حضور جوانان تحصیل کرده، باتجربه و علاقه مند در شورای اسلامی شهر، شهرداری و مجموعه فرمانداری ظرفیت و پتانسیل خوبی برای تحول در شهرستان ساری است. وی با بیان این که مدیران در نظام اسلامی باید تلاش کنند در مدت خدمت خود آثار ماندگاری برای جامعه به یادگار بگذارند، تصریح کرد: باید تلاش کنیم آنچه می ماند باقیات و صالحات باشد. نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در دو سال اخیر شاهد اقدامات بسیار ارزشمندی در شهر ساری هستیم، بیان داشت: این حرکت های اثرگذار و ماندگار از ابتدای تأسیس شهرداری در مرکز استان تا به امروز کم نظیر بوده است. آیت الله طبرسی اتحاد و همدلی را رمز موفقیت و پیروزی در کشور دانست و خاطرنشان کرد: هر جا مردم و مسؤولان با هم همدل و همزبان بودند در آنجا رشد و پیشرفت های قابل توجهی به وجود آمده است. وی شورا را مظهر همدلی و همراهی و کار جمعی توصیف کرد و گفت: پروژه بوستان ملل پروژه بزرگی است و اگر همدلی شورا و شهرداری نبود این موفقیت های ارزشمند در مرکز استان به دست نمی آمد. آیت الله طبرسی با بیان این که عده ای تلاش می کنند اقدامات ارزشمند در مرکز استان را مخدوش کنند، افزود: وحدت و همدلی در مجموعه مدیریت شهری همه مشکلات را از بین برخواهد داشت. وی بر ضرورت شناسایی مشکلات و تلاش در جهت رفع آن تأکید کرد و گفت: تنها با تسبیح زدن مشکلات حل نمی شود بلکه باید با شناسایی اولویت در جهت حل آن تلاش کرد. نماینده ولی فقیه در مازندران به فضای رضایت بخش ناشی از خدمات مطلوب شورا و شهرداری در شهر ساری اشاره کرد وگفت: چهره مردم نشان دهنده خرسندی آنها از اقدامات انجام شده در مجموعه مدیریت شهری است. وی از اعضای شورای شهر ساری خواست که همه ۱۳ نفر عضو آن یک فکر شوند و از بازوی اجرایی خود یعنی شهردار حمایت کنند. آیت الله طبرسی بر ضرورت جذب افراد کارآمد و پرهیز از دفع نیروهای خوب تاکید کرد و گفت: اگر شما مدیران شهر همدیگر را جذب کنید کسی جرأت نخواهد کرد وحدت شما را بشکند.

رسا

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *