امام جمعه نکا: مهم‌ترین میثاق با امام راحل حفاظت از انقلاب است

امام جمعه نکا گفت: مهم‌ترین میثاق با امام راحل، حفاظت از انقلاب به عنوان امانت ایشان است.
حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: حفظ انقلاب از دغدغه‌های امام راحل بود و با خلق حماسه سیاسی باید این دستاورد انقلاب اسلامی به طور کامل حفظ شده و به نسل‌های بعد منتقل شود.
4605461146134617

وی افزود: باید سعی کنیم اموری را انجام دهیم که امام راحل را خوشحال می‌کند و در این رابطه حضور حماسی در انتخابات ۲۴ خردادماه، پیمان مجدد با امام راحل و آرمان‌های انقلاب است.

خطیب جمعه نکا با گرامیداشت سالروز ارتحال امام راحل یادآور شد: شخصیتی مانند امام در طول تاریخ ایران بی‌نظیر بود؛ مردم ایران بهره‌مند از لطف الهی بودند که چنین امامی را خدا به آنها داده بود و حضرت امام نیز با داشتن چنین ملتی مرهون لطف الهی بودند.

محمدی لایینی ادامه داد: مردم شریف ایران تاکنون امانت الهی را که همان انقلاب اسلامی است، به خوبی حفظ کردند و بعد از این هم حفظ می‌کنند.

امام جمعه نکا ادامه داد: مهم‌ترین کاری که می‌توانیم برای تداوم انقلاب در حال حاضر انجام دهیم، حضور گسترده در انتخابات ۲۴ خردادماه است و اینکه یک فرد اصلح را انتخاب کنیم.

وی با اشاره به اینکه با رحلت حضرت امام، خداوند رهبر عالی مقامی را به ما عطا فرمود که شکر این نعمت الهی بر ما واجب است، تصریح کرد: رهبری که ویژگی‌های ارزشمند امام را با خود دارد و مقتدرانه برای حفظ نظام اسلامی تلاش می‌کند.
محمدی لائینی با اشاره به اینکه هفته‌ي آينده سالروز شهادت امام موسي كاظم(ع) است خاطر نشان کرد: آن بزرگوار، در راه احياي دين جدّش زحمات بسياري كشيد و لحظه‌اي از عمرش را از اين امر غافل نبود.

وی در ادامه افزود : سالروز درگذشت امام راحل را درپيش داريم. روزي كه ملت شريف ايران به خاطر فقدان رهبر بزرگوارش عزادار شد. شخصيتي مانند امام در طول تاريخ ايران، بي‌نظير بود. هم مردم ايران بهره‌مند از لطف الهي بودند كه چنين امامي را خدا به آنها داده است و هم اينكه حضرت امام با داشتن چنين ملتي، مرهون لطف الهي بود.

امام جمعه نکا با گرامیداشت روز جهانی محیط زیست و مبارزه با دخانیات که از مناسبت‌های هفته‌ آینده است، اضافه کرد: باید بدانیم محیط زیست مثل آب برای ماهی و برای ماست که باید در حفظ آن کوشا باشیم.

لایینی با انتقاد از عدم اطلاع‌رسانی سازمان دخانیات در کشور اظهار کرد: بعد از گذشت ۳۴ سال از عمر این انقلاب ما متوجه نشدیم سازمان دخانیات چه عملکردی دارد و از سوی این سازمان آماری در رابطه با کاهش مصرف دخانیات و یا ترک کنندگان دخانیات گزارش نشده است که امیدواریم مسئولان در این راستا پاسخگو باشند.

وی گفت: باید شاکر خداوند برای داشتن رهبری شجاع، با تقوا، دوراندیش، بصیر، مجتهد و آگاه به مسائل باشیم و بدانیم رحمت خداوند شامل حال کسانی است که تقوای الهی پیشه کنند.

4618
قاری قرآن کریم : محمد جواد گلدوست
4614
مجری مصلای: سعید سورتیچی
4603
موءذن : امیر حسین یداللهی
با تشکر از امیر تقی پور که در ارسال خبر و عکس نماز جمعه این هفته نکا زحمت کشیدند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *