هشدار به غارتگران بیت المال/مصطفي نيك قامت

“بسم الله الرحمن الرحیم – اٍذا وقعت الواقعه لیس لوقعتها کاذبه”
اغاز سخن اینکه، فتیله دستبرد به بیت المال را پایین بکشید؛ دودش چشمان ما را ازار می دهد. هشدار! به تمام اختلاس گران که ناجوانمردانه به خزانه بیت المال دست برد زده و می زنید و اموال و دارائی ملت را به غارت برده و می برید؛ بترسید از خدا و خشم ملت. در حالی که فرزندان این مرز وبوم چه در داخل و چه در دورترین نقطه ی ابهای بین المللی، درون شکم نهنگهای اهنین و چه به عنوان سربازان گمنام امام زمان، برای ارامش و اسایش این ملت پاسداری و جان فشانی می کنند؛ اما شما  چه می کنید؟! خزانه دولت را خالی می کنید؛12 (7)

وقتي وزير اقتصاد برخلاف ميل باطني خود راهبرد به دولت ارائه مي دهد با هدف عبور از اين چالش عظيم ،در نهایت به گران شدن نیازهای مصرفی مردم از جمله نان ختم می شود که غذای اصلی سفره شان به ویژه اقشار اسیب پذیر است.

مجددا به شما هشدار میدهم، بترسید از خشم خدا و ملت بزرگ و انقلابی و ازاده که همچون مثلث برمودا شما را محو و نابود خواهندکرد؛

یقینا شما، از ارتش و گارد رژیم شاهنشاهی و صدام قوی تر نیستید! روزشهادت شهید مظلوم بهشتی را هرگز فراموش نخواهم کرد؛ هر کس که کوچکتريين  اهانت را به ایشان داشتند؛ از خشم خودجوش ملت در امان نبودند و سوراخ
موشی را به قیمت جانشان می خريدند.و روزی دیگر در راه است و با ان ایمان دارم. به كلام وحي  كه  فرمود: اٍذا وقعت الواقعه لیس لوقعتها کاذبه” گرچه مي دانم گوش شنوايي در اين باره ندارد  صرفا خواستم کهگفته باشم. اینقدر دل مقام معظم رهبری و ملت را به درد نیاورید. من بارهادیده و می بینم مردمی را که در کشور غنی ایران زمین که از ثروت خدادادی سرشار است؛ هزینه ی درمان ابتدائی را ندارند و یا اندک درامدی که دارندصرف سیر کردن شکمشان می کنند و بیماری، ان ها را بتدریج از پای در میاورد.

من به چشم خود دیده ام مادر چهار انقلابی و ایثارگر ۸ سال دفاع مقدس را، که در گرمای تابستان امسال، در حالی که گرسنه و بی دارو بود،مظلومانه جان به جان افرین تسلیم کرد.

شدت خشم من از همین جا اغاز شد واحساس می کنم به تعداد گلبول های سفید خونم در وجودم بمب کار گذاشته شده
است و هر لحظه در حال انفجار می باشد.

فراریان مالیاتی و رانت خواران بدانید که جرم تان کمتر از اختلاس گران نیست! بدانید این نردبانی که بالارفته اید از دست و پای قلم شده ی فرزندان این مرز و بوم ساخته و با خون انها رنگ آمیزی شده است. چه بهتر است در اعمال و رفتارتان تجدید نظرکنید؛ و به اغوش ملت برگردید؛ و هوش و زیرکی و موقعیت سنجی خود را به جای خیانت، در خدمت کشور قرار دهید؛ تا بال شکسته فعلی اقتصاد را، همگام وهماهنگ با بال قدرتمند سیاست نماییم؛ و کشوری بسازیم در خور شان و
منزلت ایران و ایرانی، تا ایرانیان در تمام دنیا به عنوان تندیس پرافتخار سرزمین پارسیان و خلیج فارس، با اقتدار و افتخار گام نهد.0102

اگرامروز ساکتیم، صرفا به خاطر تداوم و عزت ملی و اقتدار امنیتی کشور وارامش قلب وجود نازنین مقام عظمای ولایت است. ما بازماندگان انقلاب ودفاع مقدس، قدرتمند و کوبنده تر از گذشته، با تمام توان اماده پاسداری ودفاع از تمام ارزش های انقلاب و دفاع مقدس و خون دوستان و همزمان شهیدمانو تمامیت ارضی کشور و به ویژه بیت المال و حق و حقوق مردم زجر کشیده ووفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری هستیم.2532

ما انقلابی و بسیجی  جهادي و ارتشي  بودیم و هستیم و خواهیم ماند و خونمان را فدای ملت، ولی فقیه، علما،سرزمین پهناور و کهن ایران و هر ایرانی وفادار و دلسوز به کشور در هر
کجای کره ی خاکی می نماییم.ما پیش مرگ خاکیم. “ای خاک کن حلالم”
مصطفی نیک قامت زرندینی شهريور۹۳

دیدگاه های این مطلب

30 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. جعفری از گلبستان در گفت:

    ممنون از این سخنان حقیقی آقای نیک قامت یکی از خیران می باشد که پدر مرحوم ایشان نیز دست خیرشان بسیار بود خداوندحفظشان کند.

  2. ایشون چه کاره اند که این چنین به مسئولین هشدار میدن

    • ایشون یک شهروند دلسوز،مگه مسئولین جائزالخطایند که بهشون هشدار ندن،به تو چرا برخورد.

      • يداللهي خبرنگار در گفت:

        حاج مصطفي نيك قامت از چهره هاي خدوم است كه در عرصه هاي مختلف امداد و نجات در چندين سال متوالي خدمات شاياني به شهروندان در اقصي نقاط مختلف ايران انجام داده است .خوشبينانه ترينش دست خيرش چندين سال به فقرا و ضعفا رسيده است .
        خبر دارم هر اتاقي كه ساخته است يك گوسفند قرباني ميكرد و در مدرسه سازي هم به قول حاج رحيم قاسمي طوسي دستي بر آتش دارد براي هر مدرسه در نكا حداقل يك كاميون آجر را در تعهد خود دارد حالا ما بدنبال چي هستيم؟ شما خودتان براي اين مردم و اين انقلاب چيه كرده ايد ؟ ايشان ازچهره هاي انقلابي هميشه در صحنه و دلسوز و رزمنده ديروز دفاع مقدس و پاي علم حضرت عباس بزرگ شده است. شايسته نيست درباره انساني هايي كه هم و غمشان در جهت دستگيري از ديگر بني آدمند اينگونه قضاوت كنيم . شما اگر با ايشان مشكل داريد در مقابلش حرفتو بگو اين جا عرصه تاخت و تاز به چهره انسانهاي خدومي مثل حاج مصطفي نيست . در دين مان اينكار نامناسب شما نهي شده است . آمر به امور خير باشيم نه كه شر خر ديگران…… منصور و موفق به توفيقات الهي باشند انشالله

  3. درویشی ارمی در گفت:

    وجدانا متن این سایت را خودت نوشتی؟ حرفهایت منطقی وبجاست اماکجست وجدان کاری آقای مصطفی نیک قامت منتظر مطالب خوب ازخود شماهستیم .

  4. جدیدا انتخاباتی چیزیه؟اگهاستبه ما بگین یه شعاری بدیم…

  5. شهر شلوغ شده و…..

  6. همشهری عزیز در گفت:

    خدا اجرش بده .

  7. ازاینکه بانگاه دلسوزانه حس مسئولانه خودرابه شیوایی بیان نموده ای باتشکر

  8. صالح علی نژاد در گفت:

    ای گفتی ..درود برتو ای نیک قامت

  9. میرزاعلی درخشانی در گفت:

    کوگوش شنواومردان عمل وبی مدعا.
    هرکس بفکرخویش کجاانصاف ومروت
    (اللهم عجل لولیک الفرج)

  10. شهر با(سر پرست) نکا
    اطاق ساز هم سیاسی می شه

  11. خیلی جالبه داشتن دغدغه هایی اینچنینی از سوی شهروندان عادی ومردم کوچه و بازار که باشهامت هم بدون استفاده از اسم مستعار مطالب را بیان میکنند از طرفی افراد زیربط از ورود به بحث طفره میرن شما علاوه بر نیکقامتی نیکگفتارهم هستی حاج اقا مصطفی

  12. سیدعمارمحمدی قلعه سری در گفت:

    حاجی جالب بود اما کو گوش شنوا راستی اقای یدللهی چند مشتری بی فرهنگ داری که همه جا کامنت بی محتوا میزارن خواهشن دیگه کامنتشو بالا نیار تشکر.

  13. حاجي اي والله داري حاجي ماشالله داري حاجي دورت بگردم حاجي برات بميرم حاجي منو نگاه كن حاجي اخمتو وا كن حاجي بيا صفا كن حاجي ….

  14. عجب ژستی گرفته

  15. صدرالدین بامتی در گفت:

    با سلام به اقای نیک قامت و همه دوستانی که مطالب ایشان را مطالعه کردن و با تشکر از دوستانی که در حد برداشت و ظرفیت شان کامنت گذاشتن.تا انجایی که بنده حاجی را می شناسم ایشان از اطاق سازان و تولید کننده برتر کشور میباشد و برای انقلاب و جبهه و جنگ زحمات فراوانی کشیده است بنظر بنده ایشان دلسوز نظام و جمهوری اسلامی میباشد،مسئولین باید اشخاصی که برای نظام زحمت کشیدن را بیشتر حمایت کنند و من مطمن هستم ایشان از همه ما از نظر پشتکار قویتر هستند و کارافرین تر اما از حمایت برخوردار نمیباشد خواهش و خواسته بنده این است بزرگان حمایت بیشتر از بچه های جبهه و جنگ بکنند چون شرکتهایی در این شهر مورد حمایت قرار گرفته اند و میگیرند که خودشان را به نماینده چه چپی باشد چه راستی وصل میکنند و از قدرتهای رانت هم استفاده کرده و سهمیه دولتی میگیرند و ازاد میفروشندو خودشان را به عرش اقتصادي میرسانند و،مکافات عمل را فراموش میکنند و حتی مالیاتشم را با حیله و نیرنگ پرداخت نمیکنند،من افرادی را میشناسم و میدانم و میشناسم که نیم درصد مالیاتشان را هم با زدوبند پرداخت نمیکنند ولی شرکتهشان را با رانت های دولتی به عرش برده اند گفتنی برای گفتن زیاد است بیشتر از این سرتان را درد نمی اورم اما امنیتیها کمی برسی کنند شناسایی این افراد ابخوردن است.صدرالدین بامتی

  16. هادی حسین زاده در گفت:

    باعرض سلام
    واقعاً باید تشکر کرد از چنین انسانهای شریف که قاطعانه ومجدانه از آرمانهای انقلاب وبخصوص رهبری عزیز پشتیبانی میکنند . آقای نیک قامت رو می شناسم انسان شریف ودرستکاریه ودرود برایشان.

  17. دلسوزی به کنار، با وجدانی به کنار،انسان شریف و انقلابی و ولایتمداری به کنار، فقط متوجه نمیشم چرا یه فرد غیر مسئول و غیردانشگاهی و علمی باید در سایت خبری بیاد این حرف هارو بزنه؟ به گفته یکی از دوستان به این زودیا اانتخابات نداریم که بخوای تبلیغات بکنه. اگه به حرف دل و دلسوزی باشه که بیشتر مردم دلسوز جامعه و حق الناس هستن

  18. بیزحمت مسئولین جواب این اقا رو بدهند

  19. شوراهای روستا مردانی بی ادعا در عرصه خدمت هستن بدون هیچ چشمداشتی دارن برای مردم خدمت می کنند

  20. خسته نباشی دوست وبرادروهمسفرخوبم انشاالله درپاسداری ازارزشهاومسیرولایت موفق باشی خاطرات خوب باشمادرسفرمعنوی حج همیشه ماندگارمی ماند.

  21. مسلمان شیعه ای از ایران در گفت:

    (((به نام خدا)))
    قابل توجه کسانی که می گویند، اتاق ساز را چه به حرفهای سیاسی!!!!
    ۱- اگر ما مسلمان و شیعه باشیم، امیرالمؤمنین علی (ع) را می شناسیم و می دانیم که او چاه کن بود و در کنار این قبیل کارها، به سیاست و امامت نیز می پرداخت. درست است که ما جزو ۱۴ معصوم نیستیم، و به امام علی (ع) نمی رسیم، این چاه کن بودن در کنار سیاسی بودنش، یک نشانه و پیامیست برای همه ی ما شیعیان.
    ۲- کارمند اگر حرف بزند، اخراجش می کنند، پس حرف نمی زند و آدم عادی هم چون پست و مقامی ندارد، نباید حرف بزند، به نظر خودتان پس چه کسی حرف بزند؟ همه دست رو دست بگذارند تا عده ايي دزد هر غلطی دلشان می خواهد بکنند؟ مگر توصیه ی دین ما نیست که ساکت ننشینید؟
    ۳- همه ی کسانی که آقای نیکقامت نقد دارند، بدون تعارف بگویم؛ یا (خودشان دزد) هستند، یا (دزد زاده) هستند، یا پدر و مادر دزد هستند، یا (فامیل دزد) هستند، وگرنه چرا به آنها برخورد؟ و شاید هم (گوسفند) هستند و نمی خواهند حرف بزنند، تا برخی ، آنها را درسته قورت بدهند. وگرنه، باید خیلی خوشحال هم می شدند.
    ۴- آقای نیکقامت به نمایندگی از اکثر مردم، که حقشان را برخی از گرگ صفتان می خورند، فریاد زد، وگرنه اینطور که از شغلش مشخص است، درآمد زیادی دارد، و آنقدر مال و اموال دارد که تا آخر عمرش را در رفاه کامل زندگی کند. این کار او ملامت دارد یا مرحبا؟؟؟؟؟؟؟؟
    جناب آقای حاج مصطفی نیکقامت عزیز! ما به داشتن شیرمردی مثل شما افتخار می کنیم. چرا که در سراسر ایران هیچ کس جرات این را نداشت، که اینقدر با جسارت با نام و نشان و پسوند به مسئولان و قدرتمندان جامعه ی اسلامی هشدار دهد.
    اگر به رزومه ی کاری او نگاه کنیم، آقای نیکقامت، هم سیاسی بوده و هست، و هم باسواد است، ولی باز هم، ما یادمان نرفته است، انقلاب را اکثريت مردم و غیر سیاسی ها کردند، و می دانیم، انتقاد را نیز کسانی که مسئول نیستند باید بکنند، نه سیاسی ها.
    ما با شما همدل و همزبانیم.

    • برادر عزیز و گرامی نقد به هر انسانی میشه داشت , چه این آقا چه شما و چه رییس جمهور و… و پیرو مطالبتون در بند ۳ اگر شما مسلمان و شیعه هستین تهمت و ناروا نسبت به برادران دینی در نهج البلاغه و نه در هیچ یک از روایات امیر المومنین (ع) نیامده که اینگونه دیگران رو با آموخته ها و باورهای یکطرفه تان از اسلام و شیعه و شخصیتتان آشنا میکنید , یا حق

    • آیا اسلام و شیعه که خودتان گفتین بند ۳ مطالبتان را پذیراست , گفتار ما نشان دهنده شخصیت ماست . . .

  22. با سلام خدمت اقای نیک قامت وبا تشکراز توجه شما نسبت به امور جامعه که این توجه سنت خوبی است و امیدوارم همه به توسعه عدالت اجتماعی کمک کنند که این همان مصداق امر به معروف و نهی از منکر است البته بدور از مسایل سیاسی و اغراض شخصی.

  23. والله بخدا که دله مردم خونه از دست این رانت خوارها و اختلاس گرا..
    ولی خوب نمیشه حرفی زد..
    بازم احسنت به اقای نیکقامت که حرف دل خیلی از ما ها رو زدن..
    ر..ق…ز

  24. دمت گرم حاجی
    که حرفه دل خیلی از ماهارو زدی…
    ر.ق..ز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *