گفتگو با مصدومان حادثه اتوبوس درجاده سوادكوه/عكس

به گزارش نيوز نكا،هواپیمای مسیر مشهد-ساری متعلق به شرکت ماهان که به دلیل شرایط نامناسب جوی روز سه شنبه ناگزیر به نشستن در فرودگاه مهرآباد تهران شده بود،جمعی از مسافران خود را با اتوبوس عازم ساری کرد، اما این اتوبوس با واژگون شدن در جاده  ورسک ۱۲ کشته بر جای گذاشت و تعداد ۱۸ نفر سرنشین این اتوبوس نیز مصدوم و در بیمارستانهای منطقه بستری شدند.

عصر ديروز مدير نيوز نكا با حضور در بيمارستان امام خميني ساري ضمن عيادت و دلجويي از مصدومين اين حادثه دلخراش، از نزديك پاي حرف هاي  آنان نشست كه بنوعي شاهدان عيني بودند .

دكتر ناصر يوسفي زرومي از دندانپزشكان زبر دست شهرستان نكا بدليل جراحت شديد به ناحيه سر و  صورت و فك با هلي كوبتر از ورسك به اين بيمارستان منتقل شد پس از جراحي و بخيه جراحت هاي وارده  هم اكنون در اتاق ۹ بخش عمومي بستري  است بجهت تنوير افكار عمومي پاي صحبت هاي او نشستيم.

DSCN2549بعد از اينكه هواپيماهاي ماهان مارا در فرودگاه مهر آباد پياده كرد قرار شد با يك دستگاه اتوبوس از شركت ماهان به ساري منتقل شويم  اتوبوس برگه عبور و صورت حساب نداشت در مسير اتوبان كرج براي دريافت صورت وضيعت حركت ميكرد كه با اعتراض مسافران رو برو شد و در همان ابتداي اعتراضم گفتم كه اين اتوبوس به مقصد نخواهد رسيد  ماهان مقصر اين حادثه است و مي بايست مسافران را به مقصد ميرساند از ايتداي حركت، اتوبوس دچار مشكل بود راننده اسكانيا مسير رشت مشهد خسته درحال استراحت بود كه يهويي بهش خبر ميدند بياد مهر آباد مسافران را سواركند  تا ساري بياره ..سراشيبي اوريم بود كه اتوبوس با سرعت زياد از تعادل خارج شد به مسافران گفتند كه سمت شاگرد بيايند تا تعادل اتوبوس حفظ شود ناگهان با برخورد به كو ه از ناحيه راست ، چيزي نفهميدم  زماني هم متوجه شدم كه روي تخت بيمارستان امام خميني ساري هستم .DSCN2550

ببه اتاق ۴ ميرويم بخش بانوان مصدوم ديگر خانم ذاكريان از بابل ، از ناحيه دوتا دست  گردن و بخشي از سر دچاد مصدوميت شد .

او نيز در اين باره مي گويد ۀ شركت هواپيمايي ماهان مقصر اصلي  است به ما گفته بودند  هوا مساعد شود دوباره با همين هواپيما به مقصد خواهيم رسيد .مارا سوار اتوبوسي كردند كه ترمزش دچار مشكل بود راننده خسته خواب آلود بود و مهمتر از اين مجوز تردد نداشت .DSCN2552

اتاق ديگر ونزد مصدوم ديگر مي رويم :همسر دكتر يوسفي در اين بخش بستري هستند سركار خانم محمد پور از ناحيه دست ها و كتف و پا  صدمه ديده اين حادثه دلخراش است  گويا منتظر اين گفتگو بود شرح واقعه را بدون كم كاست بيان كرد و در اين باره گفت : خلبان حسن زاده  با انتخاب فرودگاه جايگزين اعلام داشت كه با تغيير جوي مجددا پرواز خواهند داشت . محمودي نامي نماينده شركت اعلام كرد با هماهنگي شركت ،اتوبوس وي‍ژه مربوط به شركت ماهان شمارا به مقصد خواهند رساند .اعلام داشتند وسايلتان را برداريد و در سالن انتظار فرودگاه بنشينيد .اسامي ما رابراي دريافت بليط  ليست كردند  . اتوبوس براي تهيه ليست و برگه عبور در مسير اتوبان كرج حركت كرد كه مورد اعتراض شوهرم و چند مسافر كه يكي از آنها وكيل بود قرار گرفت. راننده گفت : من خاب بودم به من گفتند اينها جاه مانده از پرواز هستند سريع شمارا برسانم  .

حوالي هفت صبح با پسرم تلفني صحبت كردم خوابم برد كه با صداي شوهرم بيدار شدم همه  سمت شاگرد اتوبوس بايستند اتوبس در سراشيبي مارپيچ با سرعت زياد حركت ميكرد بين راننده وشاگرد اتوبوس درگيري لفظي پيش آمدعلي ظاهر چند روز قبل اين اتوبوس در تعميرگاه بود بخاطر ترمزهاش ،  شاگرد اتوبوس و جلويي ها به عقب اتوبوس آمدند ترمز  بريده بود نمي گرفت با دستي كنترل ميكرد .با برخورد به گارد چيزي نفهميدم تا اينكه  سردي خوني كه از ناحيه سر دكتر كه روي دستهاي من ميريخت  بهوش آمدم همه موچاله شده بوديم رديف هاي ۴ و ۵  سرو صدا و جيغ مسافران  خيلي زياد بود با آموبولانس ما را به بيمارستان  امام ساري آوردند. ماهان را مقصر مي دانيم چون به ما دروغ گفته بودند خدا را شكر من و همسرم و بعضي از مسافران وضعيت مان بهتر است اما جواب خونهاي ريخته شده و كشته شدگان اين حادثه را چه كسي پاسخگو است انتظار داريم با عاملين اين حادثه برخورد قانوني صورت گيرد.

شايان ذكر است دكتر ناصر يوسفي زرمي در پايان اين ملاقات از زحمات پرنسل خدوم نيروهاي امداي ،مديريت و پرسنل بيمارستان امام خميني و نيز همشهريان نكايي به جهت ابراز علاقه و عيادت از وي قدرداني نموده است .

 

دیدگاه های این مطلب

19 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. شریفی سید قدرت الله در گفت:

    آرزوی سلامتی این عزیز ودیگرعزیزان ازخداوند بزرگ خواهانم

  2. آقای دکتر یوسفی
    بنده برای شما و خانواده محترم آرزوی سلامتی دارم. انشا… هر چه سریعتر ضمن بهبودی کامل در دنیای دندانپزشکی در خدمت مردم فهیم نکا باشید.
    هر کسی را که بنده دیدم از این حادثه ناراحت بوده و برای شما آرزوی سلامتی می کرد.

  3. امیدی عین اله در گفت:

    ارزوی سلامتی برای تمامی بیماران و مصدومین این حادثه بخصوص دکتر یوسفی و خانواده ی محترم ایشان

  4. باسلام خداوند راشاکریم که که خداوند دکتر یوسفی را دوباره به مردم نکا هدیه کرداروزی سلامتی عاجل برای این دوست گرامی و خانواده محترمشان.

  5. خدایا شکرت که دکترما ازدست نرفت

  6. میرزاعلی درخشانی در گفت:

    آرزوی سلامتی وبهبودی کامل برای دوست خوبم آقای دکتر یوسفی ودیگر مصدومین این حادثه ازخداوندمتعال خواستارم. ( اللهم اشفع کل مریض )

  7. اللهم اشف کل مریض

  8. سلام آقای یداللهی
    ممنونت که گزارش تهیه کردی
    میدونستم که میری برای خبر
    تبارک الله

  9. سیدقاسم جعفری در گفت:

    اقای یوسفی خداراشکر بایدازدست ماهان شکایت کنیدتادرس عبرت بشودوبایدازدست فوردگاه ساری هم شکایت شودتافرودگاهمجهز

  10. سلامتی دکتر مودب و خوش اخلاق و سایر مجروحین این حادثه تلخ را از خداوند خواهانیم

  11. امید وارم زود تر خوب شوند

  12. امید وارم زودترخوب شوند

  13. امید وارم زودتر خوب شوند

  14. خدا شفا بده

  15. دکتر یوسفی عزیز و محبوب بی شک دعای خیر مردم بخاطر دلسوزی و انساندوستی و برخورد محترمانه شما با بیماران بود که هنوز در بین مایی و بیصبرانه منتظر شفای کامل شما و بازگشت به شغل شریفتان هستیم. دکتر خیلی بامرامی یه دونه ای دوست داریم. خدایا شکرت که دکتر مارو در پناهت حفظ کردی. یا علی

  16. خدار و شکر

    دکتر جان خیلی دوست داشتنی هستی

    روز به روز خبر سلامتی شما به گوش ما میرسه

    ممنون از اقای یداللهی عزیز و پر کار بابت تهیه گذارش

    دکتر یوسفی واس ماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *